Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

(W zwiazku z tym iz moja bitwe szlag trafil:P Biore sie za postac. Bedzie to barbarzynca. Zobaczymy jak wyjdzie:)

Narazie tylko glowka, jak skoncze to wrzuce cos jeszcze:

pozdro 4 all s81ew.jpg

• Odpowiedzi 43
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Aj ale fajny. Bardzo kul ze tak poweim. nie no na serio to ladny model, zapowiada sie niezle. Ja tez wlasnie robie posac, wiec jakys mogl apodac siateczke bez MS to bym byl bardzo rad:P

pozdrawiam i powodzenia

Napisano

Nie znam sie na organice...zresztą ja na niczym się nie znam :), ale bardzo mi się podoba pomysł i model. Życzę powodzonka i dalszych sukcesów.

Napisano

yyy.... nie znam się na barbarzyńcach (:p), ale czy aby napewno mają tylko połowę ucha przyklejoną do głowy?? :> Ogólnie twarzyczka niczego sobie, chociaż zmarszczki na czole wydają mi się zbyt głębokie i ostre.

Napisano

M@ti- ucho jak pisalem wyzej nie jest jeszcze skonczone i dlatego jest dziwne a ze jest zle umiejscowione to swoja dorga :P a zmarszki troche zlagodze:)

Dzieki za commentsy

edit:

kosmetyczne zmiany:)s126ox.jpg

Napisano

No super, bardzo mi się podoba. Jeden mały szczegół: prawe oko na pierwszym zdjęciu jest moim zdaniem trochę za wysoko :D, ale poza tym jest przyzwoicie, Keep working...

Napisano

Sof_pl- A ja uwazam ze to bardzo dobrze ze jest za wysoko, choc dokonca nie wiem o co ci chodzi.

Naj wiekszym bledem jesli chodzi o twarze itd to ze sa za symetryczne, Ma byc jak najbardziej nie symetryczna, Dlatego tez mam nadzije ze jak zweldujesz polowki to pozmieniasz co nie co:)

Dawaj dawaj!! Tez czekam na dalsza czesc:)

PS dzieki za siateczke :P

Napisano

wrzucam maly update zeby pokazac ze projekt nie umarl:)

ale szczerze mowiac chyba bede musial zrobic nowy tors, bo ten mi sie jakos nie widzi.

dzieki za C&C

pozdro

body004rv.jpg

Napisano

Ogólnie bardzo fajnie :)

Tylko twarz i ciało troche wyglądają mi na przecięte w pół...