Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Od jakiegos czasu szukam silnika, który by byl "naj" dla mnie (programisty) i możliwie prosty w obsłudze dla artystów. Jak narazie najbardziej podoba mi sie Reality Engine (http://www.artificialstudios.com/), jednak został on wykupiony przez epic games i nie wiem czy nadal mozna go kupic, a osoby kontaktowe ze strony skrzetnie mnie olewaja ...

 

I tu pojawia sie pytanie - czy ktos moze wie czy nadal jest ten engine do kupienia ? a jezeli tak to w jaki sposob ?

 

Pozatym chciałbym sie dowiedziec jakich enginow Wy uzywacie (komercyjnie czy tez nie) i jakie sa wasze odczucia co do ich mozliwosci, parametrow itd.

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Torque jest fajy ale na 100$ sie nie skonczy. Trzeba dokupic upgrejdy do niego. Ja tam narazie pracuje na GLScene. Imusze przyznac ze jest niezly. Ma obsluge shaderow. I jest za free.

Napisano
  • Autor

GLScene ciezko nazwac enginem ... raczej biblioteka ułatwiajaca pewne sprawy. Sporo pisalem w GLScene i mniej wiecej znam zalety i wady projektu - i wiem ze jezeli chcem cos napisac szybko przy małej grupie programistow i jeszcze zeby dzialało na kazdej platformie jednakowo to jest to prawie nie mozliwe. Chociaz zgadzam sie ze jest ona bardzo dobrze zaprojektowana :)

 

100$ to zeczywiscie nie duzo - zaraz zobacze czy sprosta moim oczekiwania ;p

Napisano

Co do glscene troszke nie masz racji. Łatwo można napisać duży projekt. Ale jak ci nie pasuje to mowie Truevision3d jest fajny. Jak tez nie to pamietaj ze engine queka 3 jest za darmo do pobrania od kilku dni.

Napisano
  • Autor

Ehhh szkoda ... czemu czlowiek musi miec zawsze pod gorke ...

Napisano

Jesli chcesz miec silnik adekwatny do twoich potrzeb to napisz swoj:D:D hehe

Napisano
  • Autor

Powiem szczeze ze jest to jakas opcja ... problem polega na tym ze kilka zeczy sprawia mi problemy np oswitlenie czy cienie (zeby były szybkie ladne i przyjemne ;p ) no i culling (dobrze tego zrobic chyba nie potrafie). Poazatym jak mialbym sam napisac wszystko od zera to szybciej niz predzej by mnie szlak trafil, a jak sobie pomysle ile by to trwało to juz wogole.

Napisano

By trzeba bylo miec paru ludzi do tego. Samemu mozesz napisac engine do wyswietlania literki:D:D A tak na serio to jest jeszcze neoengine, genesis 3d , amp II. Chcesz wiecej to dam ci liste:]

Napisano
  • Autor

Jak mozesz to daj liste :) Co prawda gdzies na necie widzialem spisy enginow, ale bylo tego tyle ze nie bylem w stanie sprawdzic wszystkiego.

 

Jak narazie True Vision odpada, co do Torque to mam mieszane uczucia ... calkowity koszt to jakies 300$ (jeszcze nie tak duzo) ... i sporo zeczy z mojej strony jeszcze do zaimplementowania ...

Napisano

Truevison teraz daje 6.5 wrsje. jest niezla.

 

co do listy - http://www.devmaster.net/engines/

 

masz tam duzy zbior.

Napisano

my w Burzuazji uzywamy TGE (teraz TSE)

http://www.burzuazja.innyswiat.pl - mozesz zobaczyc jak to wyglada.

 

Dlugo pracujemy nad tym silnikiem.

Jezeli chcesz jakies informacje to pisz na priva , bo tu zasmiecilbym watek ;)

 

100$ + 150$ - i masz bardzo dobry engine.

Mozesz na indie licencji jechac bez problemu - poczytaj dobrze licencje

Napisano

ID SOftware ostatnio udostepniło do użytku engin Quake`a III. Ten engine na którym powstały takie hity jak MOHAA, Call of Duty itd.

ftp://ftp.idsoftware.com/idstuff/source/quake3-1.32b-source.zip

Mirror #1 http://0day.icculus.org/mirrors/quake3/quake3-1.32b-source.zip

Mirror #2 http://3ddownloads.com/liberatedgames/quake3-1.32b-source.zip

 

Engin jest teraz oparty na licencji GPL.

Pozdrawiam

Napisano

Jest to jakaś alternatywa. Jak bym był lepszy w c to bym od razu go brał i przerabiał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności