Napisano 28 Sierpień 200519 l Wreszcie przyszlo mi sie zmierzyc z low :] Tak wiec ponizej moje poczatki w modelach dla gierek. Mam nadzieje ze bedzie lepiej niz moj debiut w hi-poly :P Wszystkie dane tech na jpgach. dodam tylko ze jedyne referki jakie mialem to stary zdezelowany model plastikowy tie advanceda :P (wies brak netu) pozdro i niech moc bedzie z wami:D czekam na c&c :}
Napisano 28 Sierpień 200519 l Proste ale bardzo fajne, bardzo dobrze użyte normale, teksturki na piątkę. Byle tak dalej.
Napisano 28 Sierpień 200519 l Autor wielkie txh :] slowa otuchy od jednego z gameartowych masterow to na prawde COS dla n00ba :D swoja droga zapomnialem dodac : normal map wypalany z 300 000 trisow :]
Napisano 28 Sierpień 200519 l Wow, super, świetne texturki, fajnie takim byłoby polatać w przestrzeni ;) Możesz pokazać render z normalami i bez? i bez texturki koloru?
Napisano 28 Sierpień 200519 l Autor specjalne zamowienie dla empecka juz sie robi :] za sekundke wrzuce (jakbys mogl napisz ktory view cie interesuje bo narazie dostaniesz pers) jak obiecalem :]
Napisano 28 Sierpień 200519 l dobrze jedi kap00ch, bardzo ladnie Ci to wyszlo, tylko tak dalej! i nie schodz na ciemna strone mocy!! :D
Napisano 28 Sierpień 200519 l nom ladniutkie, widac ze normalne niezle tu zadzialaly :) bardzo fajny model :)
Napisano 28 Sierpień 200519 l thx, własnie o persp mi chodziło. Bardzo ładnie, aż mam ochotę też coś takiego popełnić ;D
Napisano 28 Sierpień 200519 l Autor empeck - to ja poprosze jakis modelik :} fajnie by bylo zobaczyc jak ktos z branzy wyciska 7 poty :D
Napisano 28 Sierpień 200519 l Nie marudź, Twój z powodzeniem mógłby trafić do jakiejś gry, poza tym narazie robię coś innego, ale może kiedyś ;) Chodzi za mną Raider Cylonów o ile ktoś wie o czym mówię ;D
Napisano 29 Sierpień 200519 l Widzialem to na talku, calkiem fajnie wyszlo. Chyba powoli zaczne sie przekonywac do normali. Dobra robota ;)
Napisano 29 Sierpień 200519 l aha tak mi sie w oczy rzucilo, brakuje tu troche jakis malowanych polaczen tam gdzie normale wypychaja elementy na zewnacz, dales tam jednakowa texturke, a moze troche to jakos zaznaczyc ze to inne czesci? bez tego wyglada to (np okolice wypuklosci z szybka na kulce) jak by ulane z czegos byly taka mala sugestia :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto