Skocz do zawartości

[photoshop] wygięcie selekcji i pobieranie kolorów


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Tak jak w temacie jeżeli mam zaznaczenie w formie prostokąta i chciałbym za pomocą free form deformation wygiąć to w ładny łuczek (coś jak bend w 3ds) to jest możliwe? Tylko nie piszcie mi o filtrze liquify, bo muszę mieć dokładny łuk dopasowany do tekstury:(

I drugie pytanie jeżeli pobieram kolor za pomocą 'pipetki' to pobierany jest taki kolor jaki wychodzi ze wszystkich składowych layerów, a czy jest możliwość pobrania barwy dokładnie takiej jaka jest na warstwie bez wyłączania wszystkich pozostałych warst?

Jeżeli już gdzieś padły podobne pytania to nie bijcie;)

Pozdrawiam B.

  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie chce byc poslancem zlych wiadomosci, ale...

 

"mam zaznaczenie w formie prostokąta i chciałbym za pomocą free form deformation wygiąć to w ładny łuczek (coś jak bend w 3ds) to jest możliwe? "

 

Nie. Nawet nie bardzo sobie to wyobrazam, bo przecie pixele by sie rozciagaly i... ginely? :)

 

"czy jest możliwość pobrania barwy dokładnie takiej jaka jest na warstwie bez wyłączania wszystkich pozostałych warst?"

 

Nie.

Napisano

tak myślałem ale nie szkodzi zapytać, a że piksele by się rozciągały i ginęły to przecież tak się dzieje kiedy stosujesz skalowanie lub perspektywę czy inne przekształcanie bitmapy. Tak się zastanawiam czy nie dało by się połączyć tego z ilustratorem, wyeksporotwać do ilustratora ten kawałek jako brusha i tam narysować ładny łuczek :D

Napisano

No w Sferyzie masz rowne łuki;) Ale zeby uzyskac odpowiednie wygiecie trzebaby poprobowac.

 

edit:

 

WIEM! Wrzuc normalna texture na boxa w 3d, wygnij go, wyrenderuj i bedziesz mial wygieta texture! ;>

Napisano
jeżeli mam zaznaczenie w formie prostokąta i chciałbym za pomocą free form deformation wygiąć to w ładny łuczek (coś jak bend w 3ds) to jest możliwe? Tylko nie piszcie mi o filtrze liquify, bo muszę mieć dokładny łuk dopasowany do tekstury

a może warpem, jak masz cs2

Napisano

tylko moja awersja do firmy corel powstrzymuje mnie skutecznie do jego produktów (chroniczne uczulenie powstało w momencie kontaktu z corel draw) :D

Gość _Kreska_
Napisano

dobre pytania i nie bardzo rozumiem jak to sie stalo ze dopiero w cs pojawil sie warp def. no tak mi tego brakuje w 7 :( tak sobie napisalem bo nie potrafie Ci pomoc za bardzo. a co do corela to uwazam ze c draw jest super programem, moze nie tak dobrym jak ilustrator ale dobrym, no przynajmniej ja wole :)

Napisano

Jeszcze raz trafiłem do tego wątku i pomyślałem sobie, po co tworzyć selekcje i ją wyginać, kombinować, jak możesz przecież namalować sobie elegancka ścieżke i zrobić z niej selekcje.

Napisano

chyba kolega streaker mnie nie zrozumiał, nie chcę wygiąć selekcji tylko wygiąć kawałek bitmapy. Tak jak za pomocą 'free transform' czy innym narzędziem transformacji można kawałek obrazu wyprostować z perspektywy czy zniekształcić w inny sposób. A w kwesti warpa to jakoś mi to narzędzie nie całkiem pasuje:D taki stary pier...dziel jestem:(

Napisano

ale distort-shear jest dosyc nie precyzyjne, ja tam wole warpa, nie bardzo rozumiem Bacry dlaczego warp Ci nie pasuje, przeciez to zwykle free transform jest.

Napisano

jakim pedzelkiem, przeciez wyginasz manipulujac punktami kontrolnymi, moze byc cos przyjemniejszego i bardziej przyjazne dla uzytkownika :) ?

Napisano

a ktorego masz ps? bo warp to dopiero w cs2 sie pojawil.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności