Napisano 29 Czerwiec 200321 l cześć ! jestem nowy, i niewiem od czego zacząć :) a) od książki b) samemu się nauczyć c) od tutoriali w inecie d) czy zostawić to w cholere ?
Napisano 29 Czerwiec 200321 l e) pochylic sie, wziac rozbieg, jebnac glowa w sciane i zastanowic sie jeszcze raz nad wlasnym pytaniem [lol2]:P
Napisano 29 Czerwiec 200321 l Posluchaj tego co pisali moi poprzednicy.......alel tak wogule zacznij moze od dzialu \"PDSTAWY\" na max3d.pl i jeszcze czytaj duzo ale to duzo tutkow!!! POZDRO :]:]
Napisano 30 Czerwiec 200321 l taa, odpal max\'a i właź na strone adka ->tutoriale i pokolei przerabiaj :) [podstawy] pozdroo[piwo]
Napisano 30 Czerwiec 200321 l Siemanko Tak jak moi poprzednicy mówią, najlepiej jak zaczniesz czytać ( no i przechodzić) pokoleii wszystkie tutki na jakie trafisz. nie ma sensu wydawać kasy na książki, bo wszystko co tam jest nauczysz się w mgnieniu oka sam (po jaką cholerę* kupiłem \"Po prostu 3DS Max 4\" :mad: :). Podro...
Napisano 30 Czerwiec 200321 l pozwole sobie TOTALNIE nie zgodzic z pewnymi opiniami glownie na temat ksiazek i tutoriali tutki sa fajne bardzo ale zwykle to tylko instrukcje jak osiagnac konkretne rzeczy (chociaz nie zawsze) jesli chcesz zaczynac to absolutna podstawa na ktora nie wolno sie zlewac jest dokladne poznanie interfejsu programu i filozofii jego budowy to akurat znajdziesz tylko w xiazkach naucz sie co ta sa modyfikacje transformacje na czym poega budowa hierarchiczna materialow i historii modyfikacji obiektu .......itd itd innymi slowy naucz sie myslec w stylu 3dmaxa wtedy nie bedziesz sie uczyl tutkow na pamiec tylko bedziesz rozumial dlaczego ktos napisal to co napisal i szybko dojdziesz do tego ze polowy z tych tutkow wogole nie potrzebujesz moim zdanie zaczynanie nauki od tutoriali jest przejawem lenistwa calkowitej niecheci do prawdziwego opznania programu i.. no nie wazne tutoriale zostaw sobie na pozniej za jakis miesiac konkretnego cwiczenia podstaw z pomoca ksiazki pozdrawiam i powodzenia[piwo]
Napisano 30 Czerwiec 200321 l tylko trzeba wiedzieć gdzie jest hierarchy a gdzie są modyfikatory... a jeżeli ktoś nie ma kasy na książki a ma neta to chyba jedyne wyjście.... pozdroo
Napisano 13 Lipiec 200321 l całkowicie nie rozumiem dlaczego niby tutorki miały by służyć jedynie instrukcji jak zrobić konkretny obiekt... ja tez niedawno zacząłem zabawę z maxem i acząłem oglądanie tutorków od głowy człowieka w NURBS i po przeczytaniu tutorka wziąłem się za robienie smoka... (wszystko było dobrze dopóki nie zacząłem kombinować i nie potrzebowałem przekroczenia możliwości narzędzia bo ostre krawędzie i rozwidlone rogi to albo nie mój poziom albo nei to narzędzie) a co do tych tutorków to rzeczywiści część z nich nadaje się tylko do usunięcia z serwisu bo szkoda miejsca na serwerze... przy odrobinie wyobraźnie każdy po przeczytaniu innego tutorka sobie z tym poradzi zastanawiam się tylko czy będąc tera w połowie robienia głowy smoka nie owinienem wreszcie zajrzeć do postaw... w książek się nie kupuje tylko czyta na miejscu w empiku :P
Napisano 16 Sierpień 200321 l ja dopiero od kilku tygodni interesuję się maxem... próbowałam zacząć od książki, potem czytałam tutki ale to co dało mi już jakieś wyobrażenie o maxie to :video toturiale ze strony 3dbuzz (link do nich jest gdzieś w niusach na stronie Adka) jest tego 16 godzin zaczynają od interfejsu a kończą na modelu aliena jak dla mnie to był najlepszy start pozdrawiam Imbrethilien:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto