Skocz do zawartości

od czego zacząć pracę(zabawę ?) w 3D max\'ie


Rekomendowane odpowiedzi

Gość hellboy
Napisano

cześć ! jestem nowy, i niewiem od czego zacząć :)

 

a) od książki

b) samemu się nauczyć

c) od tutoriali w inecie

d) czy zostawić to w cholere ?

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Posluchaj tego co pisali moi poprzednicy.......alel tak wogule zacznij moze od dzialu \"PDSTAWY\" na max3d.pl i jeszcze czytaj duzo ale to duzo tutkow!!!

 

 

POZDRO :]:]

Gość hellboy
Napisano

dzięki chłopaki

tyle że po tej ścianie jeszcze gorzej się myśli ;)

Napisano

Siemanko

Tak jak moi poprzednicy mówią, najlepiej jak zaczniesz czytać ( no i przechodzić) pokoleii wszystkie tutki na jakie trafisz. nie ma sensu wydawać kasy na książki, bo wszystko co tam jest nauczysz się w mgnieniu oka sam (po jaką cholerę* kupiłem \"Po prostu 3DS Max 4\" :mad: :).

Podro...

 

Napisano

pozwole sobie TOTALNIE nie zgodzic z pewnymi opiniami

glownie na temat ksiazek i tutoriali

tutki sa fajne bardzo ale zwykle to tylko instrukcje jak osiagnac konkretne rzeczy (chociaz nie zawsze) jesli chcesz zaczynac to absolutna podstawa na ktora nie wolno sie zlewac jest dokladne poznanie interfejsu programu i filozofii jego budowy

to akurat znajdziesz tylko w xiazkach

naucz sie co ta sa modyfikacje transformacje na czym poega budowa hierarchiczna materialow i historii modyfikacji obiektu .......itd itd innymi slowy naucz sie myslec w stylu 3dmaxa wtedy nie bedziesz sie uczyl tutkow na pamiec tylko bedziesz rozumial dlaczego ktos napisal to co napisal i szybko dojdziesz do tego ze polowy z tych tutkow wogole nie potrzebujesz

moim zdanie zaczynanie nauki od tutoriali jest przejawem lenistwa calkowitej niecheci do prawdziwego opznania programu i.. no nie wazne

tutoriale zostaw sobie na pozniej za jakis miesiac konkretnego cwiczenia podstaw z pomoca ksiazki

pozdrawiam i powodzenia[piwo]

Napisano

tylko trzeba wiedzieć gdzie jest hierarchy a gdzie są modyfikatory... a jeżeli ktoś nie ma kasy na książki a ma neta to chyba jedyne wyjście....

 

pozdroo

Napisano

całkowicie nie rozumiem dlaczego niby tutorki miały by służyć jedynie instrukcji jak zrobić konkretny obiekt... ja tez niedawno zacząłem zabawę z maxem i acząłem oglądanie tutorków od głowy człowieka w NURBS i po przeczytaniu tutorka wziąłem się za robienie smoka... (wszystko było dobrze dopóki nie zacząłem kombinować i nie potrzebowałem przekroczenia możliwości narzędzia bo ostre krawędzie i rozwidlone rogi to albo nie mój poziom albo nei to narzędzie) a co do tych tutorków to rzeczywiści część z nich nadaje się tylko do usunięcia z serwisu bo szkoda miejsca na serwerze... przy odrobinie wyobraźnie każdy po przeczytaniu innego tutorka sobie z tym poradzi zastanawiam się tylko czy będąc tera w połowie robienia głowy smoka nie owinienem wreszcie zajrzeć do postaw... w książek się nie kupuje tylko czyta na miejscu w empiku :P

Napisano

ja dopiero od kilku tygodni interesuję się maxem... próbowałam zacząć od książki, potem czytałam tutki ale to co dało mi już jakieś wyobrażenie o maxie to :video toturiale ze strony 3dbuzz (link do nich jest gdzieś w niusach na stronie Adka) jest tego 16 godzin zaczynają od interfejsu a kończą na modelu aliena jak dla mnie to był najlepszy start

pozdrawiam

Imbrethilien:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności