tomeus Napisano 9 Wrzesień 2005 Napisano 9 Wrzesień 2005 Witam. Dzisiaj zacząłem robić Sony PSP. Chciałbym żeby z niego wyszło coś fajnego dlatego daje go do WIPów. Licze że z waszą pomocą wyjdzie nieźle. Narazie posyłam render bez żadnych detali, guziczki też niesą jeszcze finalne.
nielot007 Napisano 9 Wrzesień 2005 Napisano 9 Wrzesień 2005 poszedles na latwinze i jest gorszy efekt:) a mianowicei-->tam gdzie masz te guziki (przyciski) to ty je tylko nalozyles na obiekt a nie robiles wglebien w obudowie aby bylo widac szczelinki ze jak go przycisniesz to on sie tam schowa to by dalo duuuuzo lepszy efekt pozdro
Hindus Napisano 9 Wrzesień 2005 Napisano 9 Wrzesień 2005 nop ale on chyba zamierza to robić później - może sie myle :| ? acha unikaj booleana jak będziesz to w maxie ciął ;)
tomeus Napisano 9 Wrzesień 2005 Autor Napisano 9 Wrzesień 2005 Mówie że narazie zrobiłem zarys konsolki z bardzo gęstą siatką. Jeszcze będe dodawał detale typu szpary itp. Wieczorkiem ( albo jutro ) zrobie kolejny update z większą ilością detali :) Pozdro
DraB Napisano 9 Wrzesień 2005 Napisano 9 Wrzesień 2005 hindus ma podpisy z magicznym tekstem PSP COnsole ;) kliknij i ucz sie ;) Powodzenia
tomeus Napisano 9 Wrzesień 2005 Autor Napisano 9 Wrzesień 2005 No, widziałem już to. Bardzo ładna:) Niespodziewajmy się cudów, moja w życiu jej niedogoni ale się będe bardzo starał.
hkropinski Napisano 9 Wrzesień 2005 Napisano 9 Wrzesień 2005 Na PoczĄtek MoŻe ByĆ Ale Proporcje Chyba LeŻĄ...
tomeus Napisano 9 Wrzesień 2005 Autor Napisano 9 Wrzesień 2005 Robiłem ją tylko według tego printa . Więc powinno być dobrze, gorzej z grubością...
RA Napisano 9 Wrzesień 2005 Napisano 9 Wrzesień 2005 Narazie super nie jest ale jak zrobisz wglebienia i pierdolki powinno wygladac dobrze. pozdrawiam
tomeus Napisano 9 Wrzesień 2005 Autor Napisano 9 Wrzesień 2005 Obiecany mały update : - poprawiona siatka - jest troszke grubszy - otwór na zasilacz - pare detali w obudowie
RA Napisano 9 Wrzesień 2005 Napisano 9 Wrzesień 2005 Wydaje mi sie za cienki. I ciastolina jest. pozdrawiam
tomeus Napisano 9 Wrzesień 2005 Autor Napisano 9 Wrzesień 2005 Mam problem. Nigdy wcześniej nierobiłem żadnego telefonu ani nic tego typu. Dla tego mam 2 pytania jak zrobić : 1 - Wglębienie na to kółeczko 2 - Tą taką ( jakby siateczke ) zrobić texturą czy trzeba modelować
RA Napisano 9 Wrzesień 2005 Napisano 9 Wrzesień 2005 1. Robisz splajna odpowiadajacego ksztaltowi jaki chcesz wyciac, nastepnie narzedziem cut wycinasz wedlug scianek splajna. Chamfer cut'a. Extrude do srodka modelu (maly). Pare chamferow na krawedziach i jest. 2. Bump/displacement. Z modelowaniem bym sie nie "bawil". pozdrawiam
hkropinski Napisano 9 Wrzesień 2005 Napisano 9 Wrzesień 2005 do włgębień to może boolean?? a siatkę możesz zrobić teksturą, ale modelowania to też jest niedużo. pozdr
tomeus Napisano 9 Wrzesień 2005 Autor Napisano 9 Wrzesień 2005 Dzięki. Jutro będzie update popołudniu. Jeszcze raz dzięki
Hindus Napisano 10 Wrzesień 2005 Napisano 10 Wrzesień 2005 od frontu możesz sie wzorować na tym screenie jak coś to mów to wywale go stąd ;) btw na necie sa gdzies wymiary podane.
DraB Napisano 10 Wrzesień 2005 Napisano 10 Wrzesień 2005 Ja na dziurki i wglebienia mam jeden sposob, ktory kiedys przeczytalem na jakims forum podanym mi przez jakiegos mędrca ;) 1. Robisz kwadratowy polygon 2. Tniesz go od rogu do rogu (uzyj Snapa) ( X ), i od MIdpoint DO midpoint (tez uzyj snapa) ( + ) 3. Zaznaczasz Vertexy ktore powstaly na skrzyzowanieu 4. klikasz Collapse 5. Zaznaczasz powstalego vertexa i chamfer robisz taki duzy jaki chcesz 6. Zaznaczasz 8-katny poligon, lekki extradude w dol 7. Kasujesz ten poligon i masz Kolko (oczywiscie z MS on ;)
Hindus Napisano 10 Wrzesień 2005 Napisano 10 Wrzesień 2005 za daleka droga DraB ;P ja bym to zrobił tak: 1. Insert co by dało kwadrat 2. Zaznaczasz przeciwległe edge dajesz Cut (w pionie i w poziomie) 3. Przesówasz vertexy 1 w góre 2gi w dół, 3 w lewo, czwarty w prawo
DraB Napisano 10 Wrzesień 2005 Napisano 10 Wrzesień 2005 Opis sie wydaje dlugi ale ja z tego korzystam i jest ok ;)
tomeus Napisano 10 Wrzesień 2005 Autor Napisano 10 Wrzesień 2005 Dzięki. Zaraz ide do roboty, i potem będzie update.
tomeus Napisano 10 Wrzesień 2005 Autor Napisano 10 Wrzesień 2005 A jak najszybciej zrobić ten okrąg ?
nielot007 Napisano 10 Wrzesień 2005 Napisano 10 Wrzesień 2005 uformuj okrag z tych vertexow ktoe masz tutaj po przesowaj je aby byl okrag
tomeus Napisano 10 Wrzesień 2005 Autor Napisano 10 Wrzesień 2005 Ale ciężko jest uformować taką ilością vetrexów idealne koło, cały czas próbuje, ale czy istnieje jeszcze jakaś inna, łatwiejsza metoda ?
polka dot Napisano 10 Wrzesień 2005 Napisano 10 Wrzesień 2005 nie :P mozesz narysowac splane circle i w interpolation ustawic taka ilosc stepsow jaka odpowiada ilosci edgow miedzy tymi vertexami z ktorych chcesz zrobic kolo potem wlaczas snap do vertexow i przesuwasz
nielot007 Napisano 10 Wrzesień 2005 Napisano 10 Wrzesień 2005 to jest wlasnie latwa metoda:) zrob tak--> uformuj mniejwiecej te vertexy zeby bylo kolko stworz circle o takiej wielkosci jakiej ma byc to kolko eraz zaznacz opce symulujaca ms'a w edit poly dzieki temu bedziesz mial tak jak ms a bedziesz mog przemieszczac vertexy i uformujesz kulko przesowajac vertexy wzgledem circle:)
Hindus Napisano 10 Wrzesień 2005 Napisano 10 Wrzesień 2005 jest jeszcze łatwiejsza metoda - zainstaluj rhino ;) nie a tak serio to czemu ta siatka jest aż taka gęsta ? pokaż siatke całości.
tomeus Napisano 10 Wrzesień 2005 Autor Napisano 10 Wrzesień 2005 Zrobiłem Circle. Potem połączyłem z kosnoslką, następnie złączyłem vetrexy i bardzo ładnie wygląda. Siatka jest tak gęsta bo takie małe detale chce wszystkie odwzorować..
DraB Napisano 10 Wrzesień 2005 Napisano 10 Wrzesień 2005 Widzisz udalo sie :) Powodzenia w dalszej pracy ;}
RA Napisano 10 Wrzesień 2005 Napisano 10 Wrzesień 2005 Troche zbyt to skomplikowane. Wystarczylo cut'em pociac, ale co tam... ;) pozdrawiam
tomeus Napisano 10 Wrzesień 2005 Autor Napisano 10 Wrzesień 2005 Update : - grubszy - wycięte kółka - poprawiona siatka
RA Napisano 10 Wrzesień 2005 Napisano 10 Wrzesień 2005 Bylbym wdzieczny za cos wiekszego i nie pod tak ostrym katem. :) Dioptrie robia swoje. ;) pozdrawiam
RA Napisano 10 Wrzesień 2005 Napisano 10 Wrzesień 2005 A dziekuje, dziekuje. :) Mysle, ze mozesz spokojnie go jeszcze pogrubic. Zaostrz kanty w monitorku, teraz sa zbyt zaokraglone. Czy to wejscie zolte po prawej nie powinno byc okragle? :) Guziki po lewej sa kanciaste. pozdrawiam
tomeus Napisano 10 Wrzesień 2005 Autor Napisano 10 Wrzesień 2005 Nom, trzeba je zaokrąglić. A przyciski zrobie na samym końcu, to guziczki są tylko tak do renderka żeby pusto niebyło...
tomeus Napisano 10 Wrzesień 2005 Autor Napisano 10 Wrzesień 2005 Prosze :) Dla Ciebie hindus wszystko. :P Zauwżyłem że to wybrzuszenie z przodu z przyciskami musze jeszcze poprawić.
tomeus Napisano 10 Wrzesień 2005 Autor Napisano 10 Wrzesień 2005 Ja sam próbowałem... Ale przy wygładzaniu wychodziły straszne błędy...Booleana najlepiej używać do podstawowych figór, np w box wyciąć jakiś kształt.
xeav Napisano 10 Wrzesień 2005 Napisano 10 Wrzesień 2005 wydaje mi się rozciągnięta lub cienka tak jest moje odczucie :D
tomeus Napisano 10 Wrzesień 2005 Autor Napisano 10 Wrzesień 2005 Już prędzej cienka... Poprawie w następnym updeacie :)
tomeus Napisano 10 Wrzesień 2005 Autor Napisano 10 Wrzesień 2005 RA. Pomocy. Już wszystko zrobiłem, nawet otworek na zasilacz zaokrągliłem. Ale tego niewiem jak zrobić...
RA Napisano 10 Wrzesień 2005 Napisano 10 Wrzesień 2005 Zaznaczasz krawedzie wzdluz tego kantu i nadajesz im modyfikator chamfer. Moze nawet dwa po sobie. pozdrawiam
tomeus Napisano 11 Wrzesień 2005 Autor Napisano 11 Wrzesień 2005 Spoko. Dzisiaj dam update kolejny ale dopiero później ze względu na problemy techniczne ( musze sformatować ...).
tomeus Napisano 11 Wrzesień 2005 Autor Napisano 11 Wrzesień 2005 Obiecany update. Duzo się nie zmienilo. Za to wejście na zasilacz jest okrągle:P Teraz mam problem z ostrymi kantami ( skubane, caly czas zaokrąglone...) po 3x daj chamfer i caly czas bez zmian. Ale to juz zrobie na następnym updeacie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się