Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Dzisiaj zacząłem robić Sony PSP. Chciałbym żeby z niego wyszło coś fajnego dlatego daje go do WIPów. Licze że z waszą pomocą wyjdzie nieźle. Narazie posyłam render bez żadnych detali, guziczki też niesą jeszcze finalne.

  • Odpowiedzi 56
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

poszedles na latwinze i jest gorszy efekt:)

a mianowicei-->tam gdzie masz te guziki (przyciski) to ty je tylko nalozyles na obiekt a nie robiles wglebien w obudowie aby bylo widac szczelinki ze jak go przycisniesz to on sie tam schowa

to by dalo duuuuzo lepszy efekt

pozdro

Napisano

Mówie że narazie zrobiłem zarys konsolki z bardzo gęstą siatką. Jeszcze będe dodawał detale typu szpary itp. Wieczorkiem ( albo jutro ) zrobie kolejny update z większą ilością detali :) Pozdro

Napisano

Mam problem. Nigdy wcześniej nierobiłem żadnego telefonu ani nic tego typu. Dla tego mam 2 pytania jak zrobić :

 

1 - Wglębienie na to kółeczko

 

2 - Tą taką ( jakby siateczke ) zrobić texturą czy trzeba modelować

Napisano

1. Robisz splajna odpowiadajacego ksztaltowi jaki chcesz wyciac, nastepnie narzedziem cut wycinasz wedlug scianek splajna. Chamfer cut'a. Extrude do srodka modelu (maly). Pare chamferow na krawedziach i jest.

2. Bump/displacement. Z modelowaniem bym sie nie "bawil".

 

pozdrawiam

Napisano

Ja na dziurki i wglebienia mam jeden sposob, ktory kiedys przeczytalem na jakims forum podanym mi przez jakiegos mędrca ;)

 

1. Robisz kwadratowy polygon

2. Tniesz go od rogu do rogu (uzyj Snapa) ( X ), i od MIdpoint DO midpoint (tez uzyj snapa) ( + )

3. Zaznaczasz Vertexy ktore powstaly na skrzyzowanieu

4. klikasz Collapse

5. Zaznaczasz powstalego vertexa i chamfer robisz taki duzy jaki chcesz

6. Zaznaczasz 8-katny poligon, lekki extradude w dol

7. Kasujesz ten poligon i masz Kolko (oczywiscie z MS on ;)

Napisano

za daleka droga DraB ;P ja bym to zrobił tak:

1. Insert co by dało kwadrat

2. Zaznaczasz przeciwległe edge dajesz Cut (w pionie i w poziomie)

3. Przesówasz vertexy 1 w góre 2gi w dół, 3 w lewo, czwarty w prawo

Napisano

Ale ciężko jest uformować taką ilością vetrexów idealne koło, cały czas próbuje, ale czy istnieje jeszcze jakaś inna, łatwiejsza metoda ?

Napisano

nie :P

 

mozesz narysowac splane circle i w interpolation ustawic taka ilosc stepsow jaka odpowiada ilosci edgow miedzy tymi vertexami z ktorych chcesz zrobic kolo potem wlaczas snap do vertexow i przesuwasz

Napisano

to jest wlasnie latwa metoda:)

zrob tak-->

uformuj mniejwiecej te vertexy zeby bylo kolko stworz circle o takiej wielkosci jakiej ma byc to kolko

eraz zaznacz opce symulujaca ms'a w edit poly dzieki temu bedziesz mial tak jak ms a bedziesz mog przemieszczac vertexy i uformujesz kulko przesowajac vertexy wzgledem circle:)

Napisano

Zrobiłem Circle. Potem połączyłem z kosnoslką, następnie złączyłem vetrexy i bardzo ładnie wygląda. Siatka jest tak gęsta bo takie małe detale chce wszystkie odwzorować..

Napisano

A dziekuje, dziekuje. :)

Mysle, ze mozesz spokojnie go jeszcze pogrubic. Zaostrz kanty w monitorku, teraz sa zbyt zaokraglone. Czy to wejscie zolte po prawej nie powinno byc okragle? :) Guziki po lewej sa kanciaste.

 

pozdrawiam

Napisano

Ja sam próbowałem... Ale przy wygładzaniu wychodziły straszne błędy...Booleana najlepiej używać do podstawowych figór, np w box wyciąć jakiś kształt.

Napisano

Obiecany update. Duzo się nie zmienilo. Za to wejście na zasilacz jest okrągle:P Teraz mam problem z ostrymi kantami ( skubane, caly czas zaokrąglone...) po 3x daj chamfer i caly czas bez zmian. Ale to juz zrobie na następnym updeacie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności