Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Dzisiaj zacząłem robić Sony PSP. Chciałbym żeby z niego wyszło coś fajnego dlatego daje go do WIPów. Licze że z waszą pomocą wyjdzie nieźle. Narazie posyłam render bez żadnych detali, guziczki też niesą jeszcze finalne.

  • Odpowiedzi 56
  • Wyświetleń 11,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

poszedles na latwinze i jest gorszy efekt:)

a mianowicei-->tam gdzie masz te guziki (przyciski) to ty je tylko nalozyles na obiekt a nie robiles wglebien w obudowie aby bylo widac szczelinki ze jak go przycisniesz to on sie tam schowa

to by dalo duuuuzo lepszy efekt

pozdro

Napisano

nop ale on chyba zamierza to robić później - może sie myle :| ? acha unikaj booleana jak będziesz to w maxie ciął ;)

Napisano
  • Autor

Mówie że narazie zrobiłem zarys konsolki z bardzo gęstą siatką. Jeszcze będe dodawał detale typu szpary itp. Wieczorkiem ( albo jutro ) zrobie kolejny update z większą ilością detali :) Pozdro

Napisano

hindus ma podpisy z magicznym tekstem PSP COnsole ;) kliknij i ucz sie ;) Powodzenia

Napisano
  • Autor

No, widziałem już to. Bardzo ładna:) Niespodziewajmy się cudów, moja w życiu jej niedogoni ale się będe bardzo starał.

Napisano

Narazie super nie jest ale jak zrobisz wglebienia i pierdolki powinno wygladac dobrze.

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Obiecany mały update :

- poprawiona siatka

- jest troszke grubszy

- otwór na zasilacz

- pare detali w obudowie

Napisano

Wydaje mi sie za cienki.

I ciastolina jest.

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Mam problem. Nigdy wcześniej nierobiłem żadnego telefonu ani nic tego typu. Dla tego mam 2 pytania jak zrobić :

 

1 - Wglębienie na to kółeczko

 

2 - Tą taką ( jakby siateczke ) zrobić texturą czy trzeba modelować

Napisano

1. Robisz splajna odpowiadajacego ksztaltowi jaki chcesz wyciac, nastepnie narzedziem cut wycinasz wedlug scianek splajna. Chamfer cut'a. Extrude do srodka modelu (maly). Pare chamferow na krawedziach i jest.

2. Bump/displacement. Z modelowaniem bym sie nie "bawil".

 

pozdrawiam

Napisano

do włgębień to może boolean?? a siatkę możesz zrobić teksturą, ale modelowania to też jest niedużo. pozdr

Napisano

od frontu możesz sie wzorować na tym screenie

psp3jp.jpg

 

jak coś to mów to wywale go stąd ;) btw na necie sa gdzies wymiary podane.

Napisano

Ja na dziurki i wglebienia mam jeden sposob, ktory kiedys przeczytalem na jakims forum podanym mi przez jakiegos mędrca ;)

 

1. Robisz kwadratowy polygon

2. Tniesz go od rogu do rogu (uzyj Snapa) ( X ), i od MIdpoint DO midpoint (tez uzyj snapa) ( + )

3. Zaznaczasz Vertexy ktore powstaly na skrzyzowanieu

4. klikasz Collapse

5. Zaznaczasz powstalego vertexa i chamfer robisz taki duzy jaki chcesz

6. Zaznaczasz 8-katny poligon, lekki extradude w dol

7. Kasujesz ten poligon i masz Kolko (oczywiscie z MS on ;)

Napisano

za daleka droga DraB ;P ja bym to zrobił tak:

1. Insert co by dało kwadrat

2. Zaznaczasz przeciwległe edge dajesz Cut (w pionie i w poziomie)

3. Przesówasz vertexy 1 w góre 2gi w dół, 3 w lewo, czwarty w prawo

Napisano

Opis sie wydaje dlugi ale ja z tego korzystam i jest ok ;)

Napisano
  • Autor

Ale ciężko jest uformować taką ilością vetrexów idealne koło, cały czas próbuje, ale czy istnieje jeszcze jakaś inna, łatwiejsza metoda ?

Napisano

nie :P

 

mozesz narysowac splane circle i w interpolation ustawic taka ilosc stepsow jaka odpowiada ilosci edgow miedzy tymi vertexami z ktorych chcesz zrobic kolo potem wlaczas snap do vertexow i przesuwasz

Napisano

to jest wlasnie latwa metoda:)

zrob tak-->

uformuj mniejwiecej te vertexy zeby bylo kolko stworz circle o takiej wielkosci jakiej ma byc to kolko

eraz zaznacz opce symulujaca ms'a w edit poly dzieki temu bedziesz mial tak jak ms a bedziesz mog przemieszczac vertexy i uformujesz kulko przesowajac vertexy wzgledem circle:)

Napisano

jest jeszcze łatwiejsza metoda - zainstaluj rhino ;) nie a tak serio to czemu ta siatka jest aż taka gęsta ? pokaż siatke całości.

Napisano
  • Autor

Zrobiłem Circle. Potem połączyłem z kosnoslką, następnie złączyłem vetrexy i bardzo ładnie wygląda. Siatka jest tak gęsta bo takie małe detale chce wszystkie odwzorować..

Napisano

Troche zbyt to skomplikowane. Wystarczylo cut'em pociac, ale co tam... ;)

 

pozdrawiam

Napisano

Bylbym wdzieczny za cos wiekszego i nie pod tak ostrym katem. :)

Dioptrie robia swoje. ;)

 

pozdrawiam

Napisano

A dziekuje, dziekuje. :)

Mysle, ze mozesz spokojnie go jeszcze pogrubic. Zaostrz kanty w monitorku, teraz sa zbyt zaokraglone. Czy to wejscie zolte po prawej nie powinno byc okragle? :) Guziki po lewej sa kanciaste.

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Nom, trzeba je zaokrąglić. A przyciski zrobie na samym końcu, to guziczki są tylko tak do renderka żeby pusto niebyło...

Napisano
  • Autor

Prosze :) Dla Ciebie hindus wszystko. :P

Zauwżyłem że to wybrzuszenie z przodu z przyciskami musze jeszcze poprawić.

Napisano
  • Autor

Ja sam próbowałem... Ale przy wygładzaniu wychodziły straszne błędy...Booleana najlepiej używać do podstawowych figór, np w box wyciąć jakiś kształt.

Napisano

wydaje mi się rozciągnięta lub cienka

tak jest moje odczucie :D

Napisano
  • Autor

RA. Pomocy. Już wszystko zrobiłem, nawet otworek na zasilacz zaokrągliłem. Ale tego niewiem jak zrobić...

Napisano

Zaznaczasz krawedzie wzdluz tego kantu i nadajesz im modyfikator chamfer. Moze nawet dwa po sobie.

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Spoko. Dzisiaj dam update kolejny ale dopiero później ze względu na problemy techniczne ( musze sformatować ...).

Napisano
  • Autor

Obiecany update. Duzo się nie zmienilo. Za to wejście na zasilacz jest okrągle:P Teraz mam problem z ostrymi kantami ( skubane, caly czas zaokrąglone...) po 3x daj chamfer i caly czas bez zmian. Ale to juz zrobie na następnym updeacie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności