Napisano 9 Wrzesień 200519 l Witam. Dzisiaj zacząłem robić Sony PSP. Chciałbym żeby z niego wyszło coś fajnego dlatego daje go do WIPów. Licze że z waszą pomocą wyjdzie nieźle. Narazie posyłam render bez żadnych detali, guziczki też niesą jeszcze finalne.
Napisano 9 Wrzesień 200519 l poszedles na latwinze i jest gorszy efekt:) a mianowicei-->tam gdzie masz te guziki (przyciski) to ty je tylko nalozyles na obiekt a nie robiles wglebien w obudowie aby bylo widac szczelinki ze jak go przycisniesz to on sie tam schowa to by dalo duuuuzo lepszy efekt pozdro
Napisano 9 Wrzesień 200519 l nop ale on chyba zamierza to robić później - może sie myle :| ? acha unikaj booleana jak będziesz to w maxie ciął ;)
Napisano 9 Wrzesień 200519 l Autor Mówie że narazie zrobiłem zarys konsolki z bardzo gęstą siatką. Jeszcze będe dodawał detale typu szpary itp. Wieczorkiem ( albo jutro ) zrobie kolejny update z większą ilością detali :) Pozdro
Napisano 9 Wrzesień 200519 l hindus ma podpisy z magicznym tekstem PSP COnsole ;) kliknij i ucz sie ;) Powodzenia
Napisano 9 Wrzesień 200519 l Autor No, widziałem już to. Bardzo ładna:) Niespodziewajmy się cudów, moja w życiu jej niedogoni ale się będe bardzo starał.
Napisano 9 Wrzesień 200519 l Autor Robiłem ją tylko według tego printa . Więc powinno być dobrze, gorzej z grubością...
Napisano 9 Wrzesień 200519 l Narazie super nie jest ale jak zrobisz wglebienia i pierdolki powinno wygladac dobrze. pozdrawiam
Napisano 9 Wrzesień 200519 l Autor Obiecany mały update : - poprawiona siatka - jest troszke grubszy - otwór na zasilacz - pare detali w obudowie
Napisano 9 Wrzesień 200519 l Autor Mam problem. Nigdy wcześniej nierobiłem żadnego telefonu ani nic tego typu. Dla tego mam 2 pytania jak zrobić : 1 - Wglębienie na to kółeczko 2 - Tą taką ( jakby siateczke ) zrobić texturą czy trzeba modelować
Napisano 9 Wrzesień 200519 l 1. Robisz splajna odpowiadajacego ksztaltowi jaki chcesz wyciac, nastepnie narzedziem cut wycinasz wedlug scianek splajna. Chamfer cut'a. Extrude do srodka modelu (maly). Pare chamferow na krawedziach i jest. 2. Bump/displacement. Z modelowaniem bym sie nie "bawil". pozdrawiam
Napisano 9 Wrzesień 200519 l do włgębień to może boolean?? a siatkę możesz zrobić teksturą, ale modelowania to też jest niedużo. pozdr
Napisano 10 Wrzesień 200519 l od frontu możesz sie wzorować na tym screenie jak coś to mów to wywale go stąd ;) btw na necie sa gdzies wymiary podane.
Napisano 10 Wrzesień 200519 l Ja na dziurki i wglebienia mam jeden sposob, ktory kiedys przeczytalem na jakims forum podanym mi przez jakiegos mędrca ;) 1. Robisz kwadratowy polygon 2. Tniesz go od rogu do rogu (uzyj Snapa) ( X ), i od MIdpoint DO midpoint (tez uzyj snapa) ( + ) 3. Zaznaczasz Vertexy ktore powstaly na skrzyzowanieu 4. klikasz Collapse 5. Zaznaczasz powstalego vertexa i chamfer robisz taki duzy jaki chcesz 6. Zaznaczasz 8-katny poligon, lekki extradude w dol 7. Kasujesz ten poligon i masz Kolko (oczywiscie z MS on ;)
Napisano 10 Wrzesień 200519 l za daleka droga DraB ;P ja bym to zrobił tak: 1. Insert co by dało kwadrat 2. Zaznaczasz przeciwległe edge dajesz Cut (w pionie i w poziomie) 3. Przesówasz vertexy 1 w góre 2gi w dół, 3 w lewo, czwarty w prawo
Napisano 10 Wrzesień 200519 l uformuj okrag z tych vertexow ktoe masz tutaj po przesowaj je aby byl okrag
Napisano 10 Wrzesień 200519 l Autor Ale ciężko jest uformować taką ilością vetrexów idealne koło, cały czas próbuje, ale czy istnieje jeszcze jakaś inna, łatwiejsza metoda ?
Napisano 10 Wrzesień 200519 l nie :P mozesz narysowac splane circle i w interpolation ustawic taka ilosc stepsow jaka odpowiada ilosci edgow miedzy tymi vertexami z ktorych chcesz zrobic kolo potem wlaczas snap do vertexow i przesuwasz
Napisano 10 Wrzesień 200519 l to jest wlasnie latwa metoda:) zrob tak--> uformuj mniejwiecej te vertexy zeby bylo kolko stworz circle o takiej wielkosci jakiej ma byc to kolko eraz zaznacz opce symulujaca ms'a w edit poly dzieki temu bedziesz mial tak jak ms a bedziesz mog przemieszczac vertexy i uformujesz kulko przesowajac vertexy wzgledem circle:)
Napisano 10 Wrzesień 200519 l jest jeszcze łatwiejsza metoda - zainstaluj rhino ;) nie a tak serio to czemu ta siatka jest aż taka gęsta ? pokaż siatke całości.
Napisano 10 Wrzesień 200519 l Autor Zrobiłem Circle. Potem połączyłem z kosnoslką, następnie złączyłem vetrexy i bardzo ładnie wygląda. Siatka jest tak gęsta bo takie małe detale chce wszystkie odwzorować..
Napisano 10 Wrzesień 200519 l Troche zbyt to skomplikowane. Wystarczylo cut'em pociac, ale co tam... ;) pozdrawiam
Napisano 10 Wrzesień 200519 l Bylbym wdzieczny za cos wiekszego i nie pod tak ostrym katem. :) Dioptrie robia swoje. ;) pozdrawiam
Napisano 10 Wrzesień 200519 l A dziekuje, dziekuje. :) Mysle, ze mozesz spokojnie go jeszcze pogrubic. Zaostrz kanty w monitorku, teraz sa zbyt zaokraglone. Czy to wejscie zolte po prawej nie powinno byc okragle? :) Guziki po lewej sa kanciaste. pozdrawiam
Napisano 10 Wrzesień 200519 l Autor Nom, trzeba je zaokrąglić. A przyciski zrobie na samym końcu, to guziczki są tylko tak do renderka żeby pusto niebyło...
Napisano 10 Wrzesień 200519 l Autor Prosze :) Dla Ciebie hindus wszystko. :P Zauwżyłem że to wybrzuszenie z przodu z przyciskami musze jeszcze poprawić.
Napisano 10 Wrzesień 200519 l Autor Ja sam próbowałem... Ale przy wygładzaniu wychodziły straszne błędy...Booleana najlepiej używać do podstawowych figór, np w box wyciąć jakiś kształt.
Napisano 10 Wrzesień 200519 l Autor RA. Pomocy. Już wszystko zrobiłem, nawet otworek na zasilacz zaokrągliłem. Ale tego niewiem jak zrobić...
Napisano 10 Wrzesień 200519 l Zaznaczasz krawedzie wzdluz tego kantu i nadajesz im modyfikator chamfer. Moze nawet dwa po sobie. pozdrawiam
Napisano 11 Wrzesień 200519 l Autor Spoko. Dzisiaj dam update kolejny ale dopiero później ze względu na problemy techniczne ( musze sformatować ...).
Napisano 11 Wrzesień 200519 l Autor Obiecany update. Duzo się nie zmienilo. Za to wejście na zasilacz jest okrągle:P Teraz mam problem z ostrymi kantami ( skubane, caly czas zaokrąglone...) po 3x daj chamfer i caly czas bez zmian. Ale to juz zrobie na następnym updeacie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto