Baldack Napisano 22 Wrzesień 2005 Napisano 22 Wrzesień 2005 cze pierwszy obiekt w majce:| troche inny smootch niz max, troche porblemów, ale mnaiej lub bardzie jest juz zrobiony. co byscie zmienili?...poprawili?...itd.itp.etc.
piotrek Napisano 22 Wrzesień 2005 Napisano 22 Wrzesień 2005 Stopy koleś ma jakieś nienaturalne. Poza tym, dawaj rendery na białym tle. pozdr
Baldack Napisano 22 Wrzesień 2005 Autor Napisano 22 Wrzesień 2005 stopy ok to juz cos:)=tego sie obawialem:P ... nie wiem jak zrobic tu biale tlo:P edit: hehe juz wiem gdzie:P
thorgal Napisano 23 Wrzesień 2005 Napisano 23 Wrzesień 2005 badlack z czego kozystasz robiac stopy?? bo ja swoje tez musze poprawic i za cholercie mi nie wychodza naturalnie..
Baldack Napisano 23 Wrzesień 2005 Autor Napisano 23 Wrzesień 2005 wyobrazni?...patrze na swoje?... ale naprawde zrobic ladne stopy to jest masakra:|...
JunioR Napisano 23 Wrzesień 2005 Napisano 23 Wrzesień 2005 no sptópki takie troszke jak kaczka, a ogólnie model według mnie ładny.
Baldack Napisano 23 Wrzesień 2005 Autor Napisano 23 Wrzesień 2005 miniupdate: minimalnie poporawilem stopy przy polaczeni ich z piszczelem... oraz jest teraz Chudy...
Baldack Napisano 23 Wrzesień 2005 Autor Napisano 23 Wrzesień 2005 troche zmnielem brzuch...brak miesni, zmniejszylem/splaszczylem klate.
hkropinski Napisano 23 Wrzesień 2005 Napisano 23 Wrzesień 2005 postać cały czas mało proporcjonalna... pozdr
Baldack Napisano 23 Wrzesień 2005 Autor Napisano 23 Wrzesień 2005 postać cały czas mało proporcjonalna... pozdr moze to przez perespektywe i takie ulorzenie kamer jakie wybralem... bo kozystalem z tego blueprinta. a co uwazasz za malo proporcjonalne?...?...
kurt_hectic Napisano 23 Wrzesień 2005 Napisano 23 Wrzesień 2005 o mozesz juz posty pisac, fajnie ^^, pozdro i powodzenia.
Baldack Napisano 27 Wrzesień 2005 Autor Napisano 27 Wrzesień 2005 cze stram sie zrobic spodnie... ale niestety natrafiam na problem:|...mianowicie chcialbym zeby te spodnie byly bardzo luzne:|...cos w stylu spodenek alladyna albo cos w stylu skate spodnie wiecie o co biega... ale gdy biore symulacje spodnie sie bardzo sciasniaja i nie wiem jak temu zapobiec a nadodatek dochodzi do interputingu(przenikania) nawet gdy siatka jest 2 krotnie bardziej skomplikowana czyli jakiest 50 000 faców dochodzi to tego:|...pomocy:P spodnie robione NURBS'ami
Baldack Napisano 27 Wrzesień 2005 Autor Napisano 27 Wrzesień 2005 ok juz wiem co zrobic zeby nie bylo tego interputing(poprostu trzeba bylo dac smootcha na postac:P ale co do tego ze te spodnie sie robia ciasne to nie wiem co poczac:|?>..?
Baldack Napisano 28 Wrzesień 2005 Autor Napisano 28 Wrzesień 2005 kolejny update. spdnie juz przypominaja to co chcialem uzyskac:) teraz bede walczyl z wlosami:|
Baldack Napisano 26 Listopad 2005 Autor Napisano 26 Listopad 2005 hmm...troche zmian w anatomi(minimalne) raczej bedzie to w tunie wiec o super realizm mi nie chodzi.dodam kilka zylek bumpem...no i wlosy:|...tego jeszcze nie umiem rozwiazac potem dam rendery budynku:...: (a juz mówie oszczedzam na czym sie da bo to ma byc animacja)
Baldack Napisano 27 Listopad 2005 Autor Napisano 27 Listopad 2005 nie zabardzo rozumiem pytania, człowiek z pseudo mechaniczna reka?. no nic tu oto budynek...obecnie jest tylko jedno pietro (myslicie zeby nadac material temu "pietru" czy juz calemu budynku?) ehh... texturowanie najgorsza rzecz na siwecie:| bede walczyl no cóż akcja bedzie sie dziala gdzies w sirodku bloku, bedzie ta mdziura itd takiem tam pierdoly:) edit: MÓJ 666 POST!!!
Baton Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 Moze przybliz troche co to bedzie za scena. Jezeli modelujesz blok to po co robic wnetrze ? No chyba ze akcja bedzie sie rozgrywala wewnatrz. PS Porecze na balkonie stanowczo za grube, framugi okienne tez. Popracuj nad proporcjami.
Shogun 3D Napisano 29 Listopad 2005 Napisano 29 Listopad 2005 Klata jak u skrzata. Poszerz mu bary, a już na pewno motyle, bo ma w klacie tyle, co w biodrach. Tylko kobiety marzą o takich proporcjach. No, z pominięciem brzucha. podkreśl mu miednicę, brzuch, pachwiny. Kostki wyżej. W ogóle zdecyduj sie na to, jaki typ faceta robisz. Proporcje rozmiaru głowy do wzrostu u zwykłego szarego człowieka to 1/7, u modela - 1/8, u herosa - 1/9. Z tym się zresztą wiąże umięśnienie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się