Skocz do zawartości

Postać 3D: Human by Baldack. update:V


Baldack

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

cze stram sie zrobic spodnie...

ale niestety natrafiam na problem:|...mianowicie chcialbym zeby te spodnie byly bardzo luzne:|...cos w stylu spodenek alladyna albo cos w stylu skate spodnie wiecie o co biega...

ale gdy biore symulacje spodnie sie bardzo sciasniaja i nie wiem jak temu zapobiec a nadodatek dochodzi do interputingu(przenikania) nawet gdy siatka jest 2 krotnie bardziej skomplikowana czyli jakiest 50 000 faców dochodzi to tego:|...pomocy:P

spodnie robione NURBS'ami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm...troche zmian w anatomi(minimalne)

raczej bedzie to w tunie wiec o super realizm mi nie chodzi.dodam kilka zylek

bumpem...no i wlosy:|...tego jeszcze nie umiem rozwiazac

potem dam rendery budynku:...:

(a juz mówie oszczedzam na czym sie da bo to ma byc animacja)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zabardzo rozumiem pytania, człowiek z pseudo mechaniczna reka?.

 

no nic tu oto budynek...obecnie jest tylko jedno pietro (myslicie zeby nadac material temu "pietru" czy juz calemu budynku?)

ehh... texturowanie najgorsza rzecz na siwecie:| bede walczyl no cóż

akcja bedzie sie dziala gdzies w sirodku bloku, bedzie ta mdziura itd takiem tam pierdoly:)

edit:

MÓJ 666 POST!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze przybliz troche co to bedzie za scena. Jezeli modelujesz blok to po co robic wnetrze ? No chyba ze akcja bedzie sie rozgrywala wewnatrz.

 

PS

Porecze na balkonie stanowczo za grube, framugi okienne tez. Popracuj nad proporcjami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klata jak u skrzata. Poszerz mu bary, a już na pewno motyle, bo ma w klacie tyle, co w biodrach. Tylko kobiety marzą o takich proporcjach. No, z pominięciem brzucha. podkreśl mu miednicę, brzuch, pachwiny. Kostki wyżej. W ogóle zdecyduj sie na to, jaki typ faceta robisz. Proporcje rozmiaru głowy do wzrostu u zwykłego szarego człowieka to 1/7, u modela - 1/8, u herosa - 1/9. Z tym się zresztą wiąże umięśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności