Napisano 22 Wrzesień 200519 l cze pierwszy obiekt w majce:| troche inny smootch niz max, troche porblemów, ale mnaiej lub bardzie jest juz zrobiony. co byscie zmienili?...poprawili?...itd.itp.etc.
Napisano 22 Wrzesień 200519 l Stopy koleś ma jakieś nienaturalne. Poza tym, dawaj rendery na białym tle. pozdr
Napisano 22 Wrzesień 200519 l Autor stopy ok to juz cos:)=tego sie obawialem:P ... nie wiem jak zrobic tu biale tlo:P edit: hehe juz wiem gdzie:P
Napisano 23 Wrzesień 200519 l badlack z czego kozystasz robiac stopy?? bo ja swoje tez musze poprawic i za cholercie mi nie wychodza naturalnie..
Napisano 23 Wrzesień 200519 l Autor wyobrazni?...patrze na swoje?... ale naprawde zrobic ladne stopy to jest masakra:|...
Napisano 23 Wrzesień 200519 l no sptópki takie troszke jak kaczka, a ogólnie model według mnie ładny.
Napisano 23 Wrzesień 200519 l Autor miniupdate: minimalnie poporawilem stopy przy polaczeni ich z piszczelem... oraz jest teraz Chudy...
Napisano 23 Wrzesień 200519 l Autor troche zmnielem brzuch...brak miesni, zmniejszylem/splaszczylem klate.
Napisano 23 Wrzesień 200519 l Autor postać cały czas mało proporcjonalna... pozdr moze to przez perespektywe i takie ulorzenie kamer jakie wybralem... bo kozystalem z tego blueprinta. a co uwazasz za malo proporcjonalne?...?...
Napisano 27 Wrzesień 200519 l Autor cze stram sie zrobic spodnie... ale niestety natrafiam na problem:|...mianowicie chcialbym zeby te spodnie byly bardzo luzne:|...cos w stylu spodenek alladyna albo cos w stylu skate spodnie wiecie o co biega... ale gdy biore symulacje spodnie sie bardzo sciasniaja i nie wiem jak temu zapobiec a nadodatek dochodzi do interputingu(przenikania) nawet gdy siatka jest 2 krotnie bardziej skomplikowana czyli jakiest 50 000 faców dochodzi to tego:|...pomocy:P spodnie robione NURBS'ami
Napisano 27 Wrzesień 200519 l Autor ok juz wiem co zrobic zeby nie bylo tego interputing(poprostu trzeba bylo dac smootcha na postac:P ale co do tego ze te spodnie sie robia ciasne to nie wiem co poczac:|?>..?
Napisano 28 Wrzesień 200519 l Autor kolejny update. spdnie juz przypominaja to co chcialem uzyskac:) teraz bede walczyl z wlosami:|
Napisano 26 Listopad 200519 l Autor hmm...troche zmian w anatomi(minimalne) raczej bedzie to w tunie wiec o super realizm mi nie chodzi.dodam kilka zylek bumpem...no i wlosy:|...tego jeszcze nie umiem rozwiazac potem dam rendery budynku:...: (a juz mówie oszczedzam na czym sie da bo to ma byc animacja)
Napisano 27 Listopad 200519 l Autor nie zabardzo rozumiem pytania, człowiek z pseudo mechaniczna reka?. no nic tu oto budynek...obecnie jest tylko jedno pietro (myslicie zeby nadac material temu "pietru" czy juz calemu budynku?) ehh... texturowanie najgorsza rzecz na siwecie:| bede walczyl no cóż akcja bedzie sie dziala gdzies w sirodku bloku, bedzie ta mdziura itd takiem tam pierdoly:) edit: MÓJ 666 POST!!!
Napisano 28 Listopad 200519 l Moze przybliz troche co to bedzie za scena. Jezeli modelujesz blok to po co robic wnetrze ? No chyba ze akcja bedzie sie rozgrywala wewnatrz. PS Porecze na balkonie stanowczo za grube, framugi okienne tez. Popracuj nad proporcjami.
Napisano 29 Listopad 200519 l Klata jak u skrzata. Poszerz mu bary, a już na pewno motyle, bo ma w klacie tyle, co w biodrach. Tylko kobiety marzą o takich proporcjach. No, z pominięciem brzucha. podkreśl mu miednicę, brzuch, pachwiny. Kostki wyżej. W ogóle zdecyduj sie na to, jaki typ faceta robisz. Proporcje rozmiaru głowy do wzrostu u zwykłego szarego człowieka to 1/7, u modela - 1/8, u herosa - 1/9. Z tym się zresztą wiąże umięśnienie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto