Skocz do zawartości

Scena 3D: Moment krytyczny: Cukierek albo psikus!


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej.

Nie za późno żeby dołożyć do Bitwy swoje 3 grosze?

Jeżeli nie to poniżej prezentuję w następującej kolejności:

1. koncept- rysunek pana Bengala

2. ogólne przedstawienie sceny

3. poprawkę proporcji.

ogólnym założeniem pracy jest zachować pomarańczową kolorystykę i kartunowy wygląd;)

http://www.cafesale.net/bengal/gallery/couleur/mrgrand.jpg

 

p.s. nad sceną pracuję od 2 tygodni jednak nie byłem pewien czy się wyrobię więc nie pokazywałem nic wcześniej, jeżeli jednak jest za późno proszę o przeniesienie wątku do wip'a

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ech Bacry :) czemu nie startowałeś wcześniej ? :)

Już w tej chwili jest za późno, w niedzielę nomiacje.

 

Zmieniam temat zatem i przenoszę do WIP`a. Świetny koncept btw :)

 

powodzenia życzę przy kontynuacji projektu

czemu odszedłeś od dużego pana z konceptu ?

Napisano

duży pan w koncepcie wygląda dużo lepiej ale w trakcie wyginania bipedem i nakładania ubranka wyszło jak widać, gdyby był w całości modelowany (w pozycji siedzącej) było by łatwiej, tylko koniecznie chciałem clothfx'a wypróbować:D

Napisano

Zgodnie z sugestiami Leru wróciłem do konceptu dużego pana. Proporcje jeszcze do poprawy (zrobi się na koniec za pomocą FFD, tak myślę). Troszkę jeszcze zostało (spodnie) wtedy zrenderuje ponownie :D

Napisano

Tak więc przerobiony osiłek i przestawione oświetlenie, wraz z dopasowaniem proporcji. Napiszcie co wam się nie podoba i co proponujecie zmienić. Pozdrawiam B.

Napisano

to VRay, więc linie są dodawane jako efekt, reszta to kwestia oświetlenia. oczywiście częściowo to efekt photoshopa. Więc żeby były tylko linie musiałbym zmienić materiał i światło. A czemu się pytasz??

Napisano

czuć sztywność postaci, no może nie obu tak bardzo :)

Poluzowałbym troszkę rączki, kręgosłup i twarz.

 

Renderek sam w sobie jest bardzo przyjemny :)

 

pozdrawiam :)

Napisano

Nie kojażę o jakie mario chodzi, nie mniej nie zmienia to faktu, że nie zamierzam zamieniać moich pieczołowicie wymodelowanych postaci planami ;)

A teraz update. Nie miałem ostatnio czasu tego wyrenderować, więc troszkę upłynęło czasu. Postać troszkę zluzowana i tak chyba pozostanie w finalnym renderingu (troszkę podciągnę GI żeby takich wyraźnych cieni nie było)

Pozdrawiam B.

Napisano

Jak widać zawsze można coś w pracy zmienić i na wyraźne sugestie niektórych nowa wersja.

Trochę przez jpg straciło na jakości.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności