Jump to content

Featured Replies

Posted

Hej.

Nie za późno żeby dołożyć do Bitwy swoje 3 grosze?

Jeżeli nie to poniżej prezentuję w następującej kolejności:

1. koncept- rysunek pana Bengala

2. ogólne przedstawienie sceny

3. poprawkę proporcji.

ogólnym założeniem pracy jest zachować pomarańczową kolorystykę i kartunowy wygląd;)

http://www.cafesale.net/bengal/gallery/couleur/mrgrand.jpg

 

p.s. nad sceną pracuję od 2 tygodni jednak nie byłem pewien czy się wyrobię więc nie pokazywałem nic wcześniej, jeżeli jednak jest za późno proszę o przeniesienie wątku do wip'a

  • Replies 22
  • Views 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ech Bacry :) czemu nie startowałeś wcześniej ? :)

Już w tej chwili jest za późno, w niedzielę nomiacje.

 

Zmieniam temat zatem i przenoszę do WIP`a. Świetny koncept btw :)

 

powodzenia życzę przy kontynuacji projektu

czemu odszedłeś od dużego pana z konceptu ?

  • Author

duży pan w koncepcie wygląda dużo lepiej ale w trakcie wyginania bipedem i nakładania ubranka wyszło jak widać, gdyby był w całości modelowany (w pozycji siedzącej) było by łatwiej, tylko koniecznie chciałem clothfx'a wypróbować:D

  • Author

Zgodnie z sugestiami Leru wróciłem do konceptu dużego pana. Proporcje jeszcze do poprawy (zrobi się na koniec za pomocą FFD, tak myślę). Troszkę jeszcze zostało (spodnie) wtedy zrenderuje ponownie :D

  • Author

Tak więc przerobiony osiłek i przestawione oświetlenie, wraz z dopasowaniem proporcji. Napiszcie co wam się nie podoba i co proponujecie zmienić. Pozdrawiam B.

2 pytania - możesz wyrenderowac tylko te linie zeby reszta byla biała ? i jakies opacity map czy sie nia da ? to fr ?

  • Author

to VRay, więc linie są dodawane jako efekt, reszta to kwestia oświetlenia. oczywiście częściowo to efekt photoshopa. Więc żeby były tylko linie musiałbym zmienić materiał i światło. A czemu się pytasz??

aj bo chodzi mi po łbie taki pomysł jeden - czym te linie renderujesz ? jakis plugin czy niet ?

  • Author

I jeszcze jeden update na dzisiaj. Taka próba renderingu tylko lithcache. Przez to wygląda jakby recznie malowane:D Tylko barwę straciło.

czuć sztywność postaci, no może nie obu tak bardzo :)

Poluzowałbym troszkę rączki, kręgosłup i twarz.

 

Renderek sam w sobie jest bardzo przyjemny :)

 

pozdrawiam :)

ty a może postacie zrób za pomocą 2d na takich plane'ach jak to miało miejsce w mario ;)

  • Author

Nie kojażę o jakie mario chodzi, nie mniej nie zmienia to faktu, że nie zamierzam zamieniać moich pieczołowicie wymodelowanych postaci planami ;)

A teraz update. Nie miałem ostatnio czasu tego wyrenderować, więc troszkę upłynęło czasu. Postać troszkę zluzowana i tak chyba pozostanie w finalnym renderingu (troszkę podciągnę GI żeby takich wyraźnych cieni nie było)

Pozdrawiam B.

o fajowo :) IMO styl renderingu który pokazałeś w V1 jest najfajniejszy

Hmm ciekawe, ale do mnie jakos nie trafia ;], ale brawo za ukonczenie :)

  • Author

Jak widać zawsze można coś w pracy zmienić i na wyraźne sugestie niektórych nowa wersja.

Trochę przez jpg straciło na jakości.

bardzo fajnie, szkoda ze nie dales do bitwy pewnie by cos z tego bylo:]

  • Author

forma niedokonana nie jest w tym przypadku właściwa. Projekt został zakończony i zamknięty:D link w poście powyżej.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy