Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 86
  • Wyświetleń 8,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ja bym dal w otoczeniu np. jakis maly guzik. nie guzik jest za wielki. hmm to moze byc. zapinka od kolczyka. wszsytkie kobiety gubia w potem trudno znalzec. hi hi.

 

grtaulcje modelu !

Napisano

:o:o:o

 

ja nie mogę! ekstra odjechane. ale wg mnie otoczenie jest za bardzo kolorowe i zróżnicowane. powinno być bardziej jednolite... ale i tak ekstra!

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze.

 

klower: Ten osobnik ma mniej niż milimetr, a taka zapinka ma co najmniej 5, więc jest dużo za duża.

 

0-Arh+: Co do kolorów to i tak są stonowane w porównaniu do niektórych zdjęć mikroskopowych, które znalazłem w necie.

Na przykład taka fotka przedstawiająca włókna, pyłki, itp.

 

pollendust_vzoom1.jpg

Napisano

Hmmm... mikroskop elektronowy AFAIK \"nie widzi\" kolorow, wiec wyglada to troche jak krab.

 

IMHO powinienes zrobic monochromatycznie, a ta fota \"okruchow\" jest chyba pokolorowana:)

 

Niech mnie ktos poprawi, jezeli sie myle.

Napisano

DruG: tez mi sie tak wydawało... wystarczy spojrzec na ten niebieski \"kwiatek\" z prawej strony żeby zobaczyć jak leży na nim kolor...

 

MRCN: moim zdaniem czarno białe albo w sepii wyglądałoby najlepiej... jednak z drugiej strony kolor mógłby nieco uatrakcyjnić prackę... tak czy siak pracka ma moc i wg mnie ma duuuuże szanse. (ale co ja tam mogę wiedzieć :D ).

 

pozdrawiam

 

Napisano

Strasznie duże różnice w rozdzielczości tekstur...może dlatego podłoże tak dziwnie wygląda...

 

Niesamowity projekt

Napisano
  • Autor

Tak, podłoże to mix dwóch podłych tekstur i wygląda to do bani.

 

Ostatnio przeżywałem pewną niemoc odnośnie kompozycji i wyglądu sceny i w na fali tej niemocy wymodelowałem kanibalowi kolegę do zabawy.

 

Oto Dermatophagoides pteronyssinus/farinae, czyli popularny domowy roztocz kurzowy:

 

dust_mite01.jpg

 

Muszę jeszcze trochę poprawić bumpa i powinno być dobrze.

Napisano

Równie dobrze mogłeś napisać że to zdjęcie referencji... chapeaux bas, Monsieur. :)

Napisano

No nie wiem co powiedzieć jak widze takie pracki (dziwię sie dlaczego ja jeszcze siedzę w 3d) - powala i 1 i 2!!

 

Pozdr

giorgione

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze.

Muszę przyznać, że drugie stworzonko wyszło mi znacznie lepiej (zapewne jest to kwestia większej ilości referencji).

 

A teraz zabawa w zjadanego:

 

test03.jpg

 

Doszedłem do wniosku, że chyba zmienię nieco kolor kanibala, bo za bardzo gryzie w oczy.

Ale najpierw wezmę się za wykończenie sceny.

Napisano

Te kolory robi▒ dziwne wra┐enie. Wiem ┐e zdjŕcia z elektronˇw koloruje siŕ ale... IMHO rozbijaj▒ ca│oŠ

Napisano
  • Autor

Właśnie dlatego mam zamiar je zmienić i zrobić coś takiego jak na jednej z zamieszczonych wcześniej referencji (może tylko trochę ciemniejsze.)

Napisano

Świetne. Czy po zakończeniu bitwy mógłbyś powiedzieć trochę więcej o shaderze którego użyłeś ?

Napisano
  • Autor

Już o tym gdzieś wspominałem.

Materiał Raytrace z mapą falloff w kanale Luminosity (może być też w kanale Fluorescence).

Cieniowanie Oren-Nayar-Blinn.

Acha, w mapie falloff trochę zmodyfikowałem krzywą, żeby nie było za dużo białego.

To chyba wszystko.

Napisano

bardzo ladna pracka. widze ze bitwa z edycji na edycje ma coraz wyższy poziom milo na t patrzeć. czekam na finalny render.

Napisano
  • Autor

Ponieważ poprzednia sceneria była do bani zrobiłem nową (która jest nieco mniej do bani mam nadzieję ;))

Przeniosłem akcję do wnętrza dywanu.

Bazowałem na małej fotce znalezionej w necie i zabawach z lupą :D, więc może to nie całkiem odpowiadać rzeczywistości.

 

Wersja bez DOF bo nie chciało mi się czekać:

 

test04.jpg

 

Muszę jeszcze poprawić niektóre rzeczy w scenie (drobna kosmetyka) no i może znajdę nieco lepsze ustawienie kamery.

Napisano

Nice

 

heh, az się Dywan Pratchetta przypomina...

 

Daj może jeszcze coś co pokaże jaki ten robalek mały

Napisano
  • Autor

No i nadszedł czas na podsumowanie.

Po wielu próbach wyrenderowania, kilkunastu zwisach i błędach w trakcie renderingu (czego wynikiem są zszargane nerwy ;)) przedstawiam to co udało mi się uzyskać.

 

Tekst dla jury (starałem się jak tylko umiałem ;)):

 

Mites are small creatures which live in dust, soil, etc.

House dust mites (Dermatophagoides pteronyssinus/farinae) live in carpets, matresses, sheets, etc. and feed on the microbes that grow on skin flakes, hair, and other detritus.

Cannibal mites (Cheyletus eruditis) are predatory mites which feed on other mites or if there is not enough prey they killing and eating each other.

 

In my work I depicted the moment when cannibal mite finally hunts down his prey - house dust mite.

Action takes place in the carpet.

Image is monochromatic because I wanted to achieve an effect similar to images obtained through SEM (scanning electron microscope).

CarpetStory.jpg

 

Mite\'s textures were painted in Photoshop.

All other are procedural maps.

 

Software used:

3ds max 5.1, Photoshop 7.0, Deep Paint 3d (for removing seams only).

 

Additional images:

CannibalMite.jpg

 

HouseDustMite.jpg

 

 

 

 

Napisano

patrzac na prace twoja i scorpiego to powinno sie chyba zakazac wykorzystywania welwet shadera:-) bardzo mi sie podoba i tak jak wzesniej wspomnial kolea zrob jakies tlo aby pokazac jakie to malutkie

 

powodzenia

Napisano
  • Autor
Originally posted by RenholdeR

patrzac na prace twoja i scorpiego to powinno sie chyba zakazac wykorzystywania welwet shadera:-)

 

Nie korzystałem z materiałów Brasila (velvet shader), a całość wyrenderowana została scanlinem (po uprzednich próbach z fR 1 i vray\'em).

Napisano

swietna robota ... GRATULUJE. dobrze ze to tylko grafika :D

Napisano

Obrzydlistwo.

Ciary mnie przeszly jak zobaczylem Twoja prace, wiec chyba niezle Ci to wyszlo :)

Napisano

No no postarles sie nie powiem hehehe , super , ciekawa kompozycja i durzy realizm , diabelne zblizenie na te robactwo , nie cierpie tego hehe

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności