klower Napisano 24 Lipiec 2003 Napisano 24 Lipiec 2003 ja bym dal w otoczeniu np. jakis maly guzik. nie guzik jest za wielki. hmm to moze byc. zapinka od kolczyka. wszsytkie kobiety gubia w potem trudno znalzec. hi hi. grtaulcje modelu !
0-Arh+ Napisano 24 Lipiec 2003 Napisano 24 Lipiec 2003 :o:o:o ja nie mogę! ekstra odjechane. ale wg mnie otoczenie jest za bardzo kolorowe i zróżnicowane. powinno być bardziej jednolite... ale i tak ekstra!
Tesaurus Napisano 24 Lipiec 2003 Napisano 24 Lipiec 2003 :o Bardzo swietny modelik :) Tylko tak dalej !
Max Schreck Napisano 24 Lipiec 2003 Autor Napisano 24 Lipiec 2003 Dzięki za komentarze. klower: Ten osobnik ma mniej niż milimetr, a taka zapinka ma co najmniej 5, więc jest dużo za duża. 0-Arh+: Co do kolorów to i tak są stonowane w porównaniu do niektórych zdjęć mikroskopowych, które znalazłem w necie. Na przykład taka fotka przedstawiająca włókna, pyłki, itp.
dr Ug Napisano 24 Lipiec 2003 Napisano 24 Lipiec 2003 Hmmm... mikroskop elektronowy AFAIK \"nie widzi\" kolorow, wiec wyglada to troche jak krab. IMHO powinienes zrobic monochromatycznie, a ta fota \"okruchow\" jest chyba pokolorowana:) Niech mnie ktos poprawi, jezeli sie myle.
0-Arh+ Napisano 24 Lipiec 2003 Napisano 24 Lipiec 2003 DruG: tez mi sie tak wydawało... wystarczy spojrzec na ten niebieski \"kwiatek\" z prawej strony żeby zobaczyć jak leży na nim kolor... MRCN: moim zdaniem czarno białe albo w sepii wyglądałoby najlepiej... jednak z drugiej strony kolor mógłby nieco uatrakcyjnić prackę... tak czy siak pracka ma moc i wg mnie ma duuuuże szanse. (ale co ja tam mogę wiedzieć :D ). pozdrawiam
Max Schreck Napisano 24 Lipiec 2003 Autor Napisano 24 Lipiec 2003 Też mi się wydawało, że te zdjęcia są trochę \"podrasowane\".
Max Schreck Napisano 5 Sierpień 2003 Autor Napisano 5 Sierpień 2003 Trochę urozmaicone otoczenie, ale to jeszcze nie to. Podłoże do wymiany.
RK Napisano 10 Sierpień 2003 Napisano 10 Sierpień 2003 Strasznie duże różnice w rozdzielczości tekstur...może dlatego podłoże tak dziwnie wygląda... Niesamowity projekt
Max Schreck Napisano 14 Sierpień 2003 Autor Napisano 14 Sierpień 2003 Tak, podłoże to mix dwóch podłych tekstur i wygląda to do bani. Ostatnio przeżywałem pewną niemoc odnośnie kompozycji i wyglądu sceny i w na fali tej niemocy wymodelowałem kanibalowi kolegę do zabawy. Oto Dermatophagoides pteronyssinus/farinae, czyli popularny domowy roztocz kurzowy: Muszę jeszcze trochę poprawić bumpa i powinno być dobrze.
RK Napisano 17 Sierpień 2003 Napisano 17 Sierpień 2003 Równie dobrze mogłeś napisać że to zdjęcie referencji... chapeaux bas, Monsieur. :)
giorgione Napisano 17 Sierpień 2003 Napisano 17 Sierpień 2003 No nie wiem co powiedzieć jak widze takie pracki (dziwię sie dlaczego ja jeszcze siedzę w 3d) - powala i 1 i 2!! Pozdr giorgione
Max Schreck Napisano 17 Sierpień 2003 Autor Napisano 17 Sierpień 2003 Dzięki za komentarze. Muszę przyznać, że drugie stworzonko wyszło mi znacznie lepiej (zapewne jest to kwestia większej ilości referencji). A teraz zabawa w zjadanego: Doszedłem do wniosku, że chyba zmienię nieco kolor kanibala, bo za bardzo gryzie w oczy. Ale najpierw wezmę się za wykończenie sceny.
RK Napisano 18 Sierpień 2003 Napisano 18 Sierpień 2003 Te kolory robi▒ dziwne wra┐enie. Wiem ┐e zdjŕcia z elektronˇw koloruje siŕ ale... IMHO rozbijaj▒ ca│oŠ
Max Schreck Napisano 18 Sierpień 2003 Autor Napisano 18 Sierpień 2003 Właśnie dlatego mam zamiar je zmienić i zrobić coś takiego jak na jednej z zamieszczonych wcześniej referencji (może tylko trochę ciemniejsze.)
Gotham Napisano 18 Sierpień 2003 Napisano 18 Sierpień 2003 http://www.mrcn.republika.pl/bitwa4/cheyletus.jpg Mam nadzieje że chodzi o ten, bo zdecydowanie podoba mi się najbardziej.
RK Napisano 19 Sierpień 2003 Napisano 19 Sierpień 2003 Świetne. Czy po zakończeniu bitwy mógłbyś powiedzieć trochę więcej o shaderze którego użyłeś ?
Max Schreck Napisano 19 Sierpień 2003 Autor Napisano 19 Sierpień 2003 Już o tym gdzieś wspominałem. Materiał Raytrace z mapą falloff w kanale Luminosity (może być też w kanale Fluorescence). Cieniowanie Oren-Nayar-Blinn. Acha, w mapie falloff trochę zmodyfikowałem krzywą, żeby nie było za dużo białego. To chyba wszystko.
saygon Napisano 21 Sierpień 2003 Napisano 21 Sierpień 2003 bardzo ladna pracka. widze ze bitwa z edycji na edycje ma coraz wyższy poziom milo na t patrzeć. czekam na finalny render.
Max Schreck Napisano 21 Sierpień 2003 Autor Napisano 21 Sierpień 2003 Ponieważ poprzednia sceneria była do bani zrobiłem nową (która jest nieco mniej do bani mam nadzieję ;)) Przeniosłem akcję do wnętrza dywanu. Bazowałem na małej fotce znalezionej w necie i zabawach z lupą :D, więc może to nie całkiem odpowiadać rzeczywistości. Wersja bez DOF bo nie chciało mi się czekać: Muszę jeszcze poprawić niektóre rzeczy w scenie (drobna kosmetyka) no i może znajdę nieco lepsze ustawienie kamery.
felav Napisano 21 Sierpień 2003 Napisano 21 Sierpień 2003 Nice heh, az się Dywan Pratchetta przypomina... Daj może jeszcze coś co pokaże jaki ten robalek mały
Max Schreck Napisano 28 Sierpień 2003 Autor Napisano 28 Sierpień 2003 No i nadszedł czas na podsumowanie. Po wielu próbach wyrenderowania, kilkunastu zwisach i błędach w trakcie renderingu (czego wynikiem są zszargane nerwy ;)) przedstawiam to co udało mi się uzyskać. Tekst dla jury (starałem się jak tylko umiałem ;)): Mites are small creatures which live in dust, soil, etc. House dust mites (Dermatophagoides pteronyssinus/farinae) live in carpets, matresses, sheets, etc. and feed on the microbes that grow on skin flakes, hair, and other detritus. Cannibal mites (Cheyletus eruditis) are predatory mites which feed on other mites or if there is not enough prey they killing and eating each other. In my work I depicted the moment when cannibal mite finally hunts down his prey - house dust mite. Action takes place in the carpet. Image is monochromatic because I wanted to achieve an effect similar to images obtained through SEM (scanning electron microscope). Mite\'s textures were painted in Photoshop. All other are procedural maps. Software used: 3ds max 5.1, Photoshop 7.0, Deep Paint 3d (for removing seams only). Additional images:
Max Schreck Napisano 28 Sierpień 2003 Autor Napisano 28 Sierpień 2003 Dzięki! Cieszy mnie to, że się wam podoba :D Za to ja nie mogę już na to patrzeć.
RenholdeR Napisano 28 Sierpień 2003 Napisano 28 Sierpień 2003 patrzac na prace twoja i scorpiego to powinno sie chyba zakazac wykorzystywania welwet shadera:-) bardzo mi sie podoba i tak jak wzesniej wspomnial kolea zrob jakies tlo aby pokazac jakie to malutkie powodzenia
Max Schreck Napisano 29 Sierpień 2003 Autor Napisano 29 Sierpień 2003 Originally posted by RenholdeR patrzac na prace twoja i scorpiego to powinno sie chyba zakazac wykorzystywania welwet shadera:-) Nie korzystałem z materiałów Brasila (velvet shader), a całość wyrenderowana została scanlinem (po uprzednich próbach z fR 1 i vray\'em).
MJ Napisano 31 Sierpień 2003 Napisano 31 Sierpień 2003 swietna robota ... GRATULUJE. dobrze ze to tylko grafika :D
dr Ug Napisano 1 Wrzesień 2003 Napisano 1 Wrzesień 2003 Obrzydlistwo. Ciary mnie przeszly jak zobaczylem Twoja prace, wiec chyba niezle Ci to wyszlo :)
SiD Napisano 2 Wrzesień 2003 Napisano 2 Wrzesień 2003 No no postarles sie nie powiem hehehe , super , ciekawa kompozycja i durzy realizm , diabelne zblizenie na te robactwo , nie cierpie tego hehe
Rekomendowane odpowiedzi