Napisano 14 Październik 200519 l wiecej chyba nie trzeba pisac http://vray.info/features/vray1.5_preview/
Napisano 14 Październik 200519 l ciekawe, thx for link to jest fajne :] edit: do tych na dole: to jest naprawdę fajne :]
Napisano 14 Październik 200519 l Autor fajny to jest mapowany Domelight dla ktorego mozesz przypisac HDRI ktore naprawde robi cuda jak sie umie to obsluzyc ... coustics nigdy mnie nie ciekawily , traktowane przezemnie jako bajer , do wizek sie nie przydaje ;]
Napisano 14 Październik 200519 l odrazu widac jakie xeav ma podejscie :> tjw domelight; hmm sun & sky do exteriorow miodzio, hmm DirtShadera nie rozumiem ale jezeli chodzi o to o co mysle to wymiata :D
Napisano 14 Październik 200519 l Fast SSS - to sie niewatpliwie przyda. Ten dirt shader wyglada jak figurki z kinder niespodzianki. ;) IBL? Nawet nie wiedzialem, ze cos takiego jest...
Napisano 14 Październik 200519 l mnie się tam dirt shader podoba no i może w końcu by zrobić obrazek z SSS nie tzreba będzie poświęcac nocy
Napisano 14 Październik 200519 l Ja się zgadzam z xeav'em - najciekawsze w tym całym renderingu są efekty świetlne w stylu caustyki czy coś takiego. :p
Napisano 14 Październik 200519 l Nie sama kaustyka czlowiek zyje. czy ja wiem :] Practically all of the light is coming from caustics.
Napisano 14 Październik 200519 l Tak na prawdę najważniejszym ulepszeniem może okazać się zmiana w rQMC, bo może wpłynąc na szybkość właściwie wszystkiego. IBL, Physically-based camera (czyżby wpływ Maxwella?), Sun and sky system i poprawiony photon mapping wygladają ciekawie. Jeśli Dirt shader będzie szybki i dobry, to może być bardzo przydatny, wreszcie w VRayu będzie można zrobić (prawdziwy) ambient occlusion pass, to się może przydać.
Napisano 14 Październik 200519 l czy ja wiem :]Jak by to powiedziala moja matka: zupy ci z kaustyki nie zrobie! ;) heh, na serio, to bez kaustyki mozna sie obejsc. Tylko w pewnych "niezwyklych" sytuacjach jest konieczna. :)
Napisano 14 Październik 200519 l Co Wy tak o tej kaustyce? w 2 miejscach jest raptem wspomniana i to przy okazji innych rzeczy, a Wy z tego robicie główne ulepszenie w nowym VRayu. Że jest na kilku obrazkach, to nie znaczy, że jest najważniejsza. No i faktycznie, wśród userów VRaya, nie jest to na pewno najczęściej używana rzecz.
Napisano 14 Październik 200519 l ambient occlusion pass a co to? ------------ co do tego nowego rQMC to nie wiem czy sie czas polepszy bo na tym co jest pokazane, idzie wolniej, ale troche ladniejszy nois
Napisano 14 Październik 200519 l upraszczajac: na randerze na czarno wychodza miejsca gdzie odleglosc miedzy sciankami jest 0 (lub zblizona do 0), na bialo tam gdzie odleglosc jest maksymalna (zbliza sie do nieskonczonosci). Przydaje sie w teksturowaniu (przyklady sa na stronie), mozna puscic taki ambient occlusion pass i fake'owac GI potem nakladajac na to w post produkcji reszte. Fachowcem nie jestem, wiec mam nadzieje, ze duzo nie przekrecilem. Co do QMC: jesli jest dluzej, ale lepiej, to moze jest szybciej niz zeby taka sama jakosc osiagnac na poprzedniej wersji, wiec moze byc szybciej.
Napisano 15 Październik 200519 l Autor nie no ;] miał wyjsc raze z maxem , w tym samym czasie a nie w tym samym pudełku ;]
Napisano 15 Październik 200519 l Autor jak sie wlaczy geometry to pewnie bedize dzialalo ;] a raczej musi :>
Napisano 15 Październik 200519 l nie no ;] miał wyjsc raze z maxem , w tym samym czasie a nie w tym samym pudełku ;] No bo ja już myślałem, że już do Vraya sie dobrali ;)
Napisano 15 Październik 200519 l Hhehe no a dlaczego by nie ? Fajnie by było zobaczyć najnowszego vraya wraz z 3ds`em :D ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto