Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 25
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ciekawe, thx for link

 

to jest fajne :]

 

edit: do tych na dole: to jest naprawdę fajne :]

Napisano
  • Autor

fajny to jest mapowany Domelight dla ktorego mozesz przypisac HDRI ktore naprawde robi cuda jak sie umie to obsluzyc ...

 

coustics nigdy mnie nie ciekawily , traktowane przezemnie jako bajer , do wizek sie nie przydaje ;]

Napisano

odrazu widac jakie xeav ma podejscie :>

 

tjw domelight; hmm sun & sky do exteriorow miodzio, hmm DirtShadera nie rozumiem ale jezeli chodzi o to o co mysle to wymiata :D

Napisano

Fast SSS - to sie niewatpliwie przyda.

Ten dirt shader wyglada jak figurki z kinder niespodzianki. ;)

IBL? Nawet nie wiedzialem, ze cos takiego jest...

Napisano

mnie się tam dirt shader podoba no i może w końcu by zrobić obrazek z SSS nie tzreba będzie poświęcac nocy

Napisano

Ja się zgadzam z xeav'em - najciekawsze w tym całym renderingu są efekty świetlne w stylu caustyki czy coś takiego. :p

Napisano

Zalezy kto co robi. Nie sama kaustyka czlowiek zyje.

Napisano
Nie sama kaustyka czlowiek zyje.

 

 

czy ja wiem :]

 

 

Practically all of the light is coming from caustics.
Napisano

Tak na prawdę najważniejszym ulepszeniem może okazać się zmiana w rQMC, bo może wpłynąc na szybkość właściwie wszystkiego. IBL, Physically-based camera (czyżby wpływ Maxwella?), Sun and sky system i poprawiony photon mapping wygladają ciekawie. Jeśli Dirt shader będzie szybki i dobry, to może być bardzo przydatny, wreszcie w VRayu będzie można zrobić (prawdziwy) ambient occlusion pass, to się może przydać.

Napisano
czy ja wiem :]
Jak by to powiedziala moja matka: zupy ci z kaustyki nie zrobie! ;)

heh, na serio, to bez kaustyki mozna sie obejsc. Tylko w pewnych "niezwyklych" sytuacjach jest konieczna. :)

Napisano

Co Wy tak o tej kaustyce? w 2 miejscach jest raptem wspomniana i to przy okazji innych rzeczy, a Wy z tego robicie główne ulepszenie w nowym VRayu. Że jest na kilku obrazkach, to nie znaczy, że jest najważniejsza. No i faktycznie, wśród userów VRaya, nie jest to na pewno najczęściej używana rzecz.

Napisano
ambient occlusion pass

 

a co to?

 

------------

 

co do tego nowego rQMC to nie wiem czy sie czas polepszy bo na tym co jest pokazane, idzie wolniej, ale troche ladniejszy nois

Napisano

upraszczajac: na randerze na czarno wychodza miejsca gdzie odleglosc miedzy sciankami jest 0 (lub zblizona do 0), na bialo tam gdzie odleglosc jest maksymalna (zbliza sie do nieskonczonosci). Przydaje sie w teksturowaniu (przyklady sa na stronie), mozna puscic taki ambient occlusion pass i fake'owac GI potem nakladajac na to w post produkcji reszte. Fachowcem nie jestem, wiec mam nadzieje, ze duzo nie przekrecilem.

 

Co do QMC: jesli jest dluzej, ale lepiej, to moze jest szybciej niz zeby taka sama jakosc osiagnac na poprzedniej wersji, wiec moze byc szybciej.

Napisano

o kurcze, robi wrazenie :). a kiedy ten vray ma byc sprzedawany ?

Napisano
  • Autor

nie no ;]

 

miał wyjsc raze z maxem , w tym samym czasie a nie w tym samym pudełku ;]

Napisano
  • Autor

jak sie wlaczy geometry to pewnie bedize dzialalo ;] a raczej musi :>

Napisano
nie no ;]

 

miał wyjsc raze z maxem , w tym samym czasie a nie w tym samym pudełku ;]

No bo ja już myślałem, że już do Vraya sie dobrali ;)

Napisano

Hhehe no a dlaczego by nie ? Fajnie by było zobaczyć najnowszego vraya wraz z 3ds`em :D ;)

Napisano

jestem ciekawy czy wreszcie bedzie rendering sieciowy animacji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności