Marcin Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 wiecej chyba nie trzeba pisac http://vray.info/features/vray1.5_preview/
xeav Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 ciekawe, thx for link to jest fajne :] edit: do tych na dole: to jest naprawdę fajne :]
Marcin Napisano 14 Październik 2005 Autor Napisano 14 Październik 2005 fajny to jest mapowany Domelight dla ktorego mozesz przypisac HDRI ktore naprawde robi cuda jak sie umie to obsluzyc ... coustics nigdy mnie nie ciekawily , traktowane przezemnie jako bajer , do wizek sie nie przydaje ;]
polka dot Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 odrazu widac jakie xeav ma podejscie :> tjw domelight; hmm sun & sky do exteriorow miodzio, hmm DirtShadera nie rozumiem ale jezeli chodzi o to o co mysle to wymiata :D
RA Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 Fast SSS - to sie niewatpliwie przyda. Ten dirt shader wyglada jak figurki z kinder niespodzianki. ;) IBL? Nawet nie wiedzialem, ze cos takiego jest...
AGmakonts Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 mnie się tam dirt shader podoba no i może w końcu by zrobić obrazek z SSS nie tzreba będzie poświęcac nocy
piotrek Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 Ja się zgadzam z xeav'em - najciekawsze w tym całym renderingu są efekty świetlne w stylu caustyki czy coś takiego. :p
RA Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 Zalezy kto co robi. Nie sama kaustyka czlowiek zyje.
xeav Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 Nie sama kaustyka czlowiek zyje. czy ja wiem :] Practically all of the light is coming from caustics.
Chalek Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 Tak na prawdę najważniejszym ulepszeniem może okazać się zmiana w rQMC, bo może wpłynąc na szybkość właściwie wszystkiego. IBL, Physically-based camera (czyżby wpływ Maxwella?), Sun and sky system i poprawiony photon mapping wygladają ciekawie. Jeśli Dirt shader będzie szybki i dobry, to może być bardzo przydatny, wreszcie w VRayu będzie można zrobić (prawdziwy) ambient occlusion pass, to się może przydać.
RA Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 czy ja wiem :]Jak by to powiedziala moja matka: zupy ci z kaustyki nie zrobie! ;) heh, na serio, to bez kaustyki mozna sie obejsc. Tylko w pewnych "niezwyklych" sytuacjach jest konieczna. :)
Chalek Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 Co Wy tak o tej kaustyce? w 2 miejscach jest raptem wspomniana i to przy okazji innych rzeczy, a Wy z tego robicie główne ulepszenie w nowym VRayu. Że jest na kilku obrazkach, to nie znaczy, że jest najważniejsza. No i faktycznie, wśród userów VRaya, nie jest to na pewno najczęściej używana rzecz.
polka dot Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 ambient occlusion pass a co to? ------------ co do tego nowego rQMC to nie wiem czy sie czas polepszy bo na tym co jest pokazane, idzie wolniej, ale troche ladniejszy nois
Chalek Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 upraszczajac: na randerze na czarno wychodza miejsca gdzie odleglosc miedzy sciankami jest 0 (lub zblizona do 0), na bialo tam gdzie odleglosc jest maksymalna (zbliza sie do nieskonczonosci). Przydaje sie w teksturowaniu (przyklady sa na stronie), mozna puscic taki ambient occlusion pass i fake'owac GI potem nakladajac na to w post produkcji reszte. Fachowcem nie jestem, wiec mam nadzieje, ze duzo nie przekrecilem. Co do QMC: jesli jest dluzej, ale lepiej, to moze jest szybciej niz zeby taka sama jakosc osiagnac na poprzedniej wersji, wiec moze byc szybciej.
kannu Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 o kurcze, robi wrazenie :). a kiedy ten vray ma byc sprzedawany ?
JunioR Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 no naprawde super!! i dołączm sie do pytania kannu_
Marcin Napisano 15 Październik 2005 Autor Napisano 15 Październik 2005 vray 1.5 ma byc razem z maxem 8 .. czyli hmm , juz ?
hcpiter Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 Marcin ma być z maxem tak jak MR dołączony ?
Marcin Napisano 15 Październik 2005 Autor Napisano 15 Październik 2005 nie no ;] miał wyjsc raze z maxem , w tym samym czasie a nie w tym samym pudełku ;]
Bacry Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 ciekawe tylko jak to będzie współpracować z hair and fur?
Marcin Napisano 15 Październik 2005 Autor Napisano 15 Październik 2005 jak sie wlaczy geometry to pewnie bedize dzialalo ;] a raczej musi :>
JunioR Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 nie no ;] miał wyjsc raze z maxem , w tym samym czasie a nie w tym samym pudełku ;] No bo ja już myślałem, że już do Vraya sie dobrali ;)
hcpiter Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 Hhehe no a dlaczego by nie ? Fajnie by było zobaczyć najnowszego vraya wraz z 3ds`em :D ;)
kannu Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 no z hairem to juz poprzednim vrayem renderowalem
kannu Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 jestem ciekawy czy wreszcie bedzie rendering sieciowy animacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się