weedlog Napisano 24 Luty 2006 Autor Napisano 24 Luty 2006 To w sumie takie niezobowiązujące speedy. Jakieś tam błędy staram się eliminować ale fakt, zbyt chaotycznie może. Czas posiedzieć nad prackami dłużej i postudiować.
weedlog Napisano 20 Listopad 2006 Autor Napisano 20 Listopad 2006 Trochę czasu minęło, trochę rzeczy przez ten czas powstało, więc wrzucam. Refki i foty, w jednych użyte a w innych nie.
kipalol Napisano 20 Listopad 2006 Napisano 20 Listopad 2006 widze tu pretendenta na najlepszego Grafika 4 R.P ;] daj jakiegos step by step
OmeN2501 Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 Detale swietne ale z postaciami jest cos bardzo bardzo nie tak - jak na moj gust to proporcje. Chodzi mi tu o 2 ostatnie prace bo reszta bez zastrzezen. Szczegolnie potworek wiedzminowski ci swietny wyszedl ;]
VoNd Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 Fajnie, fajnie Weed. BTW. Ten spitfire sweitny. Szkoda, ze Tower Bridge skopales ;)
kurt_hectic Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 weedlog - nie pracujesz czasem w city interactive ;)? ps. poznalem waszego speca od leveli ;) hehe
weedlog Napisano 21 Listopad 2006 Autor Napisano 21 Listopad 2006 Vond :) czasu brakło :) Kurt, tak jakby pracuję ale jednak nie :) W City nie ma speców od leveli... ;)
mant-raz Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 :D :D :D tego drugiego i trzeciego i czwartego od gory nie widzialem :) jak bys rypnal teksturke na koguta to mogloby byc naprawde fajnie...
-Dino- Napisano 22 Listopad 2006 Napisano 22 Listopad 2006 ta pierwsza praca najbardziej mi sie podoba...fajowa maska
VoNd Napisano 22 Listopad 2006 Napisano 22 Listopad 2006 oj tam czasu zaraz...:) Architektura skopana, most duuuzoooo za dlugi, brzego tamizy sa znacznie blizej w tym miejscu :) Ale wiem, wiem, wtedy musialbys malowac architekture z tamtych lat, a do tego refki trudno znalezc :) wspolczesnie same szklane domy wokol mostu.
weedlog Napisano 22 Listopad 2006 Autor Napisano 22 Listopad 2006 Vond, wiesz, jak sobie zakomponujesz a przed samym drukiem słyszysz: "zmniejsz most" to łatasz jak się da :)
Morbid Karbid Napisano 22 Listopad 2006 Napisano 22 Listopad 2006 roboty dobre, świetnie widać ich bryłę. Postaci trochę skopane. Pierwszy żołnierz ma za wąskie bary. Twarz fajnie wyszła. Drugi ma ciało świętego mikołaja. Ogólnie extra. I fajne kolorki.
Reanimator Napisano 22 Listopad 2006 Napisano 22 Listopad 2006 "W City nie ma speców od leveli... ;)" Powtorzylem. Nie pojawiaj sie w kuchni ;P
Gość obo Napisano 22 Listopad 2006 Napisano 22 Listopad 2006 Super pracki, długo kazałeś na nie czekać. Z tych robotów mogłyby być zajebiste koncepty do gier. Bazgraj napstępne i wrzucaj ;) Pozdrawiam
Lacedemon Napisano 23 Listopad 2006 Napisano 23 Listopad 2006 Jest całkiem fajnie. Pracki mają charakter. Jedynie do czego się można przyp...to tzw. zaniedbanie logiki przestrzeni tkanin ( skóra, spodnie etc.) Ja postarałbym się gdzieś pokazać charakter kurty , załamania itp, może miejscami textura. Chodzi o to, aby tą płaszczyznę inteligentnie rozegrać. To znaczy pokierować wzrokiem odbiorcy. Dlaczego np. skrzydła samolotu i ogień są bardziej dopracowane od jego odzienia? Twarz przez to odstaje od reszty. Ona jest skończona, a reszta sobie fruwa... Jest ok. ...ja jeno marudzę. Tak sobie myślę, co można poprawić. Tylko, czy ja mogę Ci coś sugerować? Chierarchia! Nie rób skoków w odbiorze. Rób oczom drogę. Od tzw. precyzji, do szkicu. ...bez skoków...chyba. tak myślę.
madman1987 Napisano 23 Listopad 2006 Napisano 23 Listopad 2006 hehehe, te okladeczki to znajome jakies :D tylko gdyby postaci w grze byly takiej jakosc jak na okladce, ale coz, czasu nie daja :]
weedlog Napisano 5 Grudzień 2006 Autor Napisano 5 Grudzień 2006 Lacedemon, ciężko trochę w komercji pogodzić to co się chce z tym co chce klient/przełożony. To chyba jeszcze trudniejsze niż sama umiejętność tworzenia ilustracji :) O HIERARCHI ;) wiedzą chyba wszyscy tylko, że w praktyce nie jest łatwo, szczególnie, że trzeba pamiętać o wielu innych sprawach i jeszcze do tego uwzględniać wrażenia innych. Co do zróżnicowania materiałów to jest to mój problem, nie powiem. Może kiedyś znajdę złoty środek he he :) Moja nowa prudukcja.
weedlog Napisano 5 Grudzień 2006 Autor Napisano 5 Grudzień 2006 Sie nie ma co się lubi to się lubi co się ma :]
Amrun Napisano 6 Grudzień 2006 Napisano 6 Grudzień 2006 crabwarrior i te latadelka zajebiste, a juz wogole fajne to te palmy, czemu tylko to tlo tak niedbale wkomponowane... pzdr...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się