Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

To w sumie takie niezobowiązujące speedy.

 

Jakieś tam błędy staram się eliminować ale fakt, zbyt chaotycznie może. Czas posiedzieć nad prackami dłużej i postudiować.

  • Odpowiedzi 122
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Trochę czasu minęło, trochę rzeczy przez ten czas powstało, więc wrzucam. Refki i foty, w jednych użyte a w innych nie.

 

soldier19.jpg

 

redneck_concept_01.jpg

 

creature_witcher01.jpg

 

mad_robo07.jpg

 

mad_robo09.jpg

 

mad_robo11.jpg

 

combat_wings_bob.jpg

 

covert_operations_cover.jpg

 

cover_pilot_down.jpg

Napisano

Detale swietne ale z postaciami jest cos bardzo bardzo nie tak - jak na moj gust to proporcje. Chodzi mi tu o 2 ostatnie prace bo reszta bez zastrzezen. Szczegolnie potworek wiedzminowski ci swietny wyszedl ;]

Napisano

oj tam czasu zaraz...:) Architektura skopana, most duuuzoooo za dlugi, brzego tamizy sa znacznie blizej w tym miejscu :) Ale wiem, wiem, wtedy musialbys malowac architekture z tamtych lat, a do tego refki trudno znalezc :) wspolczesnie same szklane domy wokol mostu.

Napisano

roboty dobre, świetnie widać ich bryłę. Postaci trochę skopane. Pierwszy żołnierz ma za wąskie bary. Twarz fajnie wyszła. Drugi ma ciało świętego mikołaja. Ogólnie extra. I fajne kolorki.

Napisano

Super pracki, długo kazałeś na nie czekać.

Z tych robotów mogłyby być zajebiste koncepty do gier.

 

Bazgraj napstępne i wrzucaj ;)

 

Pozdrawiam

Napisano

Jest całkiem fajnie. Pracki mają charakter. Jedynie do czego się można przyp...to tzw. zaniedbanie logiki przestrzeni tkanin ( skóra, spodnie etc.) Ja postarałbym się gdzieś pokazać charakter kurty , załamania itp, może miejscami textura. Chodzi o to, aby tą płaszczyznę inteligentnie rozegrać. To znaczy pokierować wzrokiem odbiorcy. Dlaczego np. skrzydła samolotu i ogień są bardziej dopracowane od jego odzienia? Twarz przez to odstaje od reszty. Ona jest skończona, a reszta sobie fruwa... Jest ok. ...ja jeno marudzę. Tak sobie myślę, co można poprawić. Tylko, czy ja mogę Ci coś sugerować? Chierarchia! Nie rób skoków w odbiorze. Rób oczom drogę. Od tzw. precyzji, do szkicu. ...bez skoków...chyba. tak myślę.

Napisano

Lacedemon, ciężko trochę w komercji pogodzić to co się chce z tym co chce klient/przełożony. To chyba jeszcze trudniejsze niż sama umiejętność tworzenia ilustracji :) O HIERARCHI ;) wiedzą chyba wszyscy tylko, że w praktyce nie jest łatwo, szczególnie, że trzeba pamiętać o wielu innych sprawach i jeszcze do tego uwzględniać wrażenia innych.

 

Co do zróżnicowania materiałów to jest to mój problem, nie powiem.

 

Może kiedyś znajdę złoty środek he he :)

 

Moja nowa prudukcja.

 

bet_on_soldier_cover.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności