Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

To w sumie takie niezobowiązujące speedy.

 

Jakieś tam błędy staram się eliminować ale fakt, zbyt chaotycznie może. Czas posiedzieć nad prackami dłużej i postudiować.

  • Odpowiedzi 122
  • Wyświetleń 18,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Trochę czasu minęło, trochę rzeczy przez ten czas powstało, więc wrzucam. Refki i foty, w jednych użyte a w innych nie.

 

soldier19.jpg

 

redneck_concept_01.jpg

 

creature_witcher01.jpg

 

mad_robo07.jpg

 

mad_robo09.jpg

 

mad_robo11.jpg

 

combat_wings_bob.jpg

 

covert_operations_cover.jpg

 

cover_pilot_down.jpg

Napisano

Detale swietne ale z postaciami jest cos bardzo bardzo nie tak - jak na moj gust to proporcje. Chodzi mi tu o 2 ostatnie prace bo reszta bez zastrzezen. Szczegolnie potworek wiedzminowski ci swietny wyszedl ;]

Napisano

Fajnie, fajnie Weed.

 

BTW. Ten spitfire sweitny. Szkoda, ze Tower Bridge skopales ;)

Napisano
  • Autor

Vond :) czasu brakło :)

 

Kurt, tak jakby pracuję ale jednak nie :)

W City nie ma speców od leveli... ;)

Napisano

:D :D :D

 

tego drugiego i trzeciego i czwartego od gory nie widzialem :) jak bys rypnal teksturke na koguta to mogloby byc naprawde fajnie...

Napisano

oj tam czasu zaraz...:) Architektura skopana, most duuuzoooo za dlugi, brzego tamizy sa znacznie blizej w tym miejscu :) Ale wiem, wiem, wtedy musialbys malowac architekture z tamtych lat, a do tego refki trudno znalezc :) wspolczesnie same szklane domy wokol mostu.

Napisano
  • Autor

Vond, wiesz, jak sobie zakomponujesz a przed samym drukiem słyszysz: "zmniejsz most" to łatasz jak się da :)

Napisano

roboty dobre, świetnie widać ich bryłę. Postaci trochę skopane. Pierwszy żołnierz ma za wąskie bary. Twarz fajnie wyszła. Drugi ma ciało świętego mikołaja. Ogólnie extra. I fajne kolorki.

Napisano

Super pracki, długo kazałeś na nie czekać.

Z tych robotów mogłyby być zajebiste koncepty do gier.

 

Bazgraj napstępne i wrzucaj ;)

 

Pozdrawiam

Napisano

Jest całkiem fajnie. Pracki mają charakter. Jedynie do czego się można przyp...to tzw. zaniedbanie logiki przestrzeni tkanin ( skóra, spodnie etc.) Ja postarałbym się gdzieś pokazać charakter kurty , załamania itp, może miejscami textura. Chodzi o to, aby tą płaszczyznę inteligentnie rozegrać. To znaczy pokierować wzrokiem odbiorcy. Dlaczego np. skrzydła samolotu i ogień są bardziej dopracowane od jego odzienia? Twarz przez to odstaje od reszty. Ona jest skończona, a reszta sobie fruwa... Jest ok. ...ja jeno marudzę. Tak sobie myślę, co można poprawić. Tylko, czy ja mogę Ci coś sugerować? Chierarchia! Nie rób skoków w odbiorze. Rób oczom drogę. Od tzw. precyzji, do szkicu. ...bez skoków...chyba. tak myślę.

Napisano

hehehe, te okladeczki to znajome jakies :D tylko gdyby postaci w grze byly takiej jakosc jak na okladce, ale coz, czasu nie daja :]

Napisano
  • Autor

Lacedemon, ciężko trochę w komercji pogodzić to co się chce z tym co chce klient/przełożony. To chyba jeszcze trudniejsze niż sama umiejętność tworzenia ilustracji :) O HIERARCHI ;) wiedzą chyba wszyscy tylko, że w praktyce nie jest łatwo, szczególnie, że trzeba pamiętać o wielu innych sprawach i jeszcze do tego uwzględniać wrażenia innych.

 

Co do zróżnicowania materiałów to jest to mój problem, nie powiem.

 

Może kiedyś znajdę złoty środek he he :)

 

Moja nowa prudukcja.

 

bet_on_soldier_cover.jpg

Napisano

crabwarrior i te latadelka zajebiste, a juz wogole fajne to te palmy, czemu tylko to tlo tak niedbale wkomponowane...

 

pzdr...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności