Napisano 24 Luty 200619 l Autor To w sumie takie niezobowiązujące speedy. Jakieś tam błędy staram się eliminować ale fakt, zbyt chaotycznie może. Czas posiedzieć nad prackami dłużej i postudiować.
Napisano 20 Listopad 200618 l Autor Trochę czasu minęło, trochę rzeczy przez ten czas powstało, więc wrzucam. Refki i foty, w jednych użyte a w innych nie.
Napisano 20 Listopad 200618 l widze tu pretendenta na najlepszego Grafika 4 R.P ;] daj jakiegos step by step
Napisano 21 Listopad 200618 l Detale swietne ale z postaciami jest cos bardzo bardzo nie tak - jak na moj gust to proporcje. Chodzi mi tu o 2 ostatnie prace bo reszta bez zastrzezen. Szczegolnie potworek wiedzminowski ci swietny wyszedl ;]
Napisano 21 Listopad 200618 l Fajnie, fajnie Weed. BTW. Ten spitfire sweitny. Szkoda, ze Tower Bridge skopales ;)
Napisano 21 Listopad 200618 l weedlog - nie pracujesz czasem w city interactive ;)? ps. poznalem waszego speca od leveli ;) hehe
Napisano 21 Listopad 200618 l Autor Vond :) czasu brakło :) Kurt, tak jakby pracuję ale jednak nie :) W City nie ma speców od leveli... ;)
Napisano 21 Listopad 200618 l :D :D :D tego drugiego i trzeciego i czwartego od gory nie widzialem :) jak bys rypnal teksturke na koguta to mogloby byc naprawde fajnie...
Napisano 22 Listopad 200618 l oj tam czasu zaraz...:) Architektura skopana, most duuuzoooo za dlugi, brzego tamizy sa znacznie blizej w tym miejscu :) Ale wiem, wiem, wtedy musialbys malowac architekture z tamtych lat, a do tego refki trudno znalezc :) wspolczesnie same szklane domy wokol mostu.
Napisano 22 Listopad 200618 l Autor Vond, wiesz, jak sobie zakomponujesz a przed samym drukiem słyszysz: "zmniejsz most" to łatasz jak się da :)
Napisano 22 Listopad 200618 l roboty dobre, świetnie widać ich bryłę. Postaci trochę skopane. Pierwszy żołnierz ma za wąskie bary. Twarz fajnie wyszła. Drugi ma ciało świętego mikołaja. Ogólnie extra. I fajne kolorki.
Napisano 22 Listopad 200618 l "W City nie ma speców od leveli... ;)" Powtorzylem. Nie pojawiaj sie w kuchni ;P
Napisano 22 Listopad 200618 l Super pracki, długo kazałeś na nie czekać. Z tych robotów mogłyby być zajebiste koncepty do gier. Bazgraj napstępne i wrzucaj ;) Pozdrawiam
Napisano 23 Listopad 200618 l Jest całkiem fajnie. Pracki mają charakter. Jedynie do czego się można przyp...to tzw. zaniedbanie logiki przestrzeni tkanin ( skóra, spodnie etc.) Ja postarałbym się gdzieś pokazać charakter kurty , załamania itp, może miejscami textura. Chodzi o to, aby tą płaszczyznę inteligentnie rozegrać. To znaczy pokierować wzrokiem odbiorcy. Dlaczego np. skrzydła samolotu i ogień są bardziej dopracowane od jego odzienia? Twarz przez to odstaje od reszty. Ona jest skończona, a reszta sobie fruwa... Jest ok. ...ja jeno marudzę. Tak sobie myślę, co można poprawić. Tylko, czy ja mogę Ci coś sugerować? Chierarchia! Nie rób skoków w odbiorze. Rób oczom drogę. Od tzw. precyzji, do szkicu. ...bez skoków...chyba. tak myślę.
Napisano 23 Listopad 200618 l hehehe, te okladeczki to znajome jakies :D tylko gdyby postaci w grze byly takiej jakosc jak na okladce, ale coz, czasu nie daja :]
Napisano 5 Grudzień 200618 l Autor Lacedemon, ciężko trochę w komercji pogodzić to co się chce z tym co chce klient/przełożony. To chyba jeszcze trudniejsze niż sama umiejętność tworzenia ilustracji :) O HIERARCHI ;) wiedzą chyba wszyscy tylko, że w praktyce nie jest łatwo, szczególnie, że trzeba pamiętać o wielu innych sprawach i jeszcze do tego uwzględniać wrażenia innych. Co do zróżnicowania materiałów to jest to mój problem, nie powiem. Może kiedyś znajdę złoty środek he he :) Moja nowa prudukcja.
Napisano 6 Grudzień 200618 l crabwarrior i te latadelka zajebiste, a juz wogole fajne to te palmy, czemu tylko to tlo tak niedbale wkomponowane... pzdr...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto