Radius Napisano 24 Październik 2005 Share Napisano 24 Październik 2005 Pracuję obecnie nad projektem "Pączek". Pączek jest zrobiony (Torus), tylko nie wiem jak zrobić lukier. Pracuję w 3ds max 7. P.S. Wiem że jestem n00bem, nie musicie mi tego mówić, ale czego można oczekiwać od gostka, która ma 3ds maxa od 2 dni. SPRAWDZAŁEM NA GOOGLE!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 24 Październik 2005 Share Napisano 24 Październik 2005 może na początek wystarczy coś ze standardowej biblioteki matlib/raytrace/gloss white + lektura halpa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gedeon Napisano 24 Październik 2005 Share Napisano 24 Październik 2005 Cóż, przynajmniej pomysł jest nienajgorszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 24 Październik 2005 Share Napisano 24 Październik 2005 sam model jakims pluginem mysle, moze glu3d.. czy jak to sie zwalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 24 Październik 2005 Share Napisano 24 Październik 2005 albo zrobic kopie obiektu pzreskalowac i pobawić się noise+displace+bump Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 26 Październik 2005 Share Napisano 26 Październik 2005 Skoro piszesz, że masz maxa od dwóch dni to pewnie i tak nie zrozumiesz, ale ja swoje napisze, co do modelu, to torusa konwertujesz do edit poly, potem górna część klonujesz do nowego obiektu, modyfikator shell, znowu do edit poly, gdzieniegdzie extrude, żeby porobić zacieki, modyfikator MeshSmooth i włala, gotowe, a materiał to już dostałes odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radius Napisano 4 Listopad 2005 Autor Share Napisano 4 Listopad 2005 fajnie streaker, convertowalem tego torusa do edit poly, ale jak sklonowac jego GORNA czesc? bo dawalem zaznaczanie rectangle (kwadracik), zaznaczylem gorna czesc... no i daje edit->clone, klikam ok i mi sie klonuje caly! (P.S. lukier ma byc rozowy...) zreszta zaraz to zrenderoje i zobaczycie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radius Napisano 4 Listopad 2005 Autor Share Napisano 4 Listopad 2005 moj obecny stan: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radius Napisano 4 Listopad 2005 Autor Share Napisano 4 Listopad 2005 a teraz gdzie chce zeby byl lukier (zaznaczylem to na rozowo, bo taki ma byc lukier.): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guru Napisano 4 Listopad 2005 Share Napisano 4 Listopad 2005 ja bym nałoży mape na noise Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 4 Listopad 2005 Share Napisano 4 Listopad 2005 fajnie streaker, convertowalem tego torusa do edit poly, ale jak sklonowac jego GORNA czesc? bo dawalem zaznaczanie rectangle (kwadracik), zaznaczylem gorna czesc... no i daje edit->clone, klikam ok i mi sie klonuje caly! (P.S. lukier ma byc rozowy...) zreszta zaraz to zrenderoje i zobaczycie shift+drag, potem clone to object i jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radius Napisano 4 Listopad 2005 Autor Share Napisano 4 Listopad 2005 Streaker, nie wiem o co ci chodzi daj link do jakiegos tutka albo daj to z rysunkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 4 Listopad 2005 Share Napisano 4 Listopad 2005 meingot. znaznaczasz polygony które chcesz skopiować, przesuwasz za pomocą narzędzia "move" z wciśniętym shiftem a w okienku które się pojawi wybierzasz clone to bject. Proste :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radius Napisano 5 Listopad 2005 Autor Share Napisano 5 Listopad 2005 to wiem tylko wychodzi mi wydrazane pol torusa a jeszcze extrude wogole nie dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spinal Napisano 9 Listopad 2005 Share Napisano 9 Listopad 2005 Sprobuj robic tak jak radzili koledzy do tego czasu i daj zamiast EXTREUDE modyfikator SHELL i pobaw sie jego opcjami, pozniej w edytorze materiałów daj w kanale BUMP materiału RAYTRACE mapke NOISE a w diffuse zmien na rozowy. Powinien Ci wyjsc fajny lukier. W razie problemow pisz na tym watku z checia odpowiem w miare mojej dostepnosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się