Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Pracuję obecnie nad projektem "Pączek".

Pączek jest zrobiony (Torus), tylko nie wiem jak zrobić lukier.

Pracuję w 3ds max 7.

P.S. Wiem że jestem n00bem, nie musicie mi tego mówić, ale czego można oczekiwać od gostka, która ma 3ds maxa od 2 dni.

SPRAWDZAŁEM NA GOOGLE!!!

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

może na początek wystarczy coś ze standardowej biblioteki matlib/raytrace/gloss white + lektura halpa.

Napisano

Skoro piszesz, że masz maxa od dwóch dni to pewnie i tak nie zrozumiesz, ale ja swoje napisze, co do modelu, to torusa konwertujesz do edit poly, potem górna część klonujesz do nowego obiektu, modyfikator shell, znowu do edit poly, gdzieniegdzie extrude, żeby porobić zacieki, modyfikator MeshSmooth i włala, gotowe, a materiał to już dostałes odpowiedź.

Napisano
  • Autor

fajnie streaker, convertowalem tego torusa do edit poly, ale jak sklonowac jego GORNA czesc? bo dawalem zaznaczanie rectangle (kwadracik), zaznaczylem gorna czesc... no i daje edit->clone, klikam ok i mi sie klonuje caly!

(P.S. lukier ma byc rozowy...)

zreszta zaraz to zrenderoje i zobaczycie

Napisano
  • Autor

a teraz gdzie chce zeby byl lukier (zaznaczylem to na rozowo, bo taki ma byc lukier.):paczektest21ju.th.png

Napisano
fajnie streaker, convertowalem tego torusa do edit poly, ale jak sklonowac jego GORNA czesc? bo dawalem zaznaczanie rectangle (kwadracik), zaznaczylem gorna czesc... no i daje edit->clone, klikam ok i mi sie klonuje caly!

(P.S. lukier ma byc rozowy...)

zreszta zaraz to zrenderoje i zobaczycie

shift+drag, potem clone to object i jest.

Napisano
  • Autor

Streaker, nie wiem o co ci chodzi

daj link do jakiegos tutka albo daj to z rysunkami

Napisano

meingot. znaznaczasz polygony które chcesz skopiować, przesuwasz za pomocą narzędzia "move" z wciśniętym shiftem a w okienku które się pojawi wybierzasz clone to bject. Proste :)

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

to wiem tylko wychodzi mi wydrazane pol torusa a jeszcze extrude wogole nie dziala

Napisano

Sprobuj robic tak jak radzili koledzy do tego czasu i daj zamiast EXTREUDE modyfikator SHELL i pobaw sie jego opcjami, pozniej w edytorze materiałów daj w kanale BUMP materiału RAYTRACE mapke NOISE a w diffuse zmien na rozowy. Powinien Ci wyjsc fajny lukier. W razie problemow pisz na tym watku z checia odpowiem w miare mojej dostepnosci.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności