Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam pyt modeluje samochud według trutoriala tzn troszke improwizuje ....teraz mam problem poperwsze na tutku koleszka zaznacza polygony np dzrzwi i potem je howa ale ja jak klikam hide to mi sie cały samochud chowa .... po drógie nie widać wnętrza zaznaczyłem w map edit 2-sided i nic tylko po renderowaniu widać .. to jak mam modelować wnętrze .... i po trzecie szyby wsumie to sie wiarze z pytaniem pierwszym zaznaczam polygony od szyb i co chowam je a potem wrzucam mape szkła ??? aaa i ostatnie pytanie :) jest jeszcze taki tutek z lan roverem box modeling i tam tworze boxa ale jak tego boxa woogle rozciagac i edytowac pokoleji kazdy polygon ? na tutku jakos to inaczej wygląda :/.... ja teraz tworze plane ...

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

zeskanuj kopie papierów i wrzuc na forum :)

hmm bo jak skonwertujesz plane'a do editable poly i jestes w trybie edycji np polygonów to tam na dole masz takie przyciski jak zaznaczysz polygon to masz tam Hide selected na tej palecie i klikasz, ponadto jak robią szyby to zazwyczaj detachują - pobaw się opcją DETACH na tym panelu po prawej a jak juz chcesz tylko na jeden polygon dac szkło to jak go zaznaczysz to otwierasz material editor (m) i klikasz przycisk assing to selected czy jakos tak ale musisz miec zaznaczony polygon :)

Napisano
mam pyt modeluje samochud według trutoriala tzn troszke improwizuje ....teraz mam problem poperwsze na tutku koleszka zaznacza polygony np dzrzwi i potem je howa ale ja jak klikam hide to mi sie cały samochud chowa .... po drógie nie widać wnętrza zaznaczyłem w map edit 2-sided i nic tylko po renderowaniu widać .. to jak mam modelować wnętrze .... i po trzecie szyby wsumie to sie wiarze z pytaniem pierwszym zaznaczam polygony od szyb i co chowam je a potem wrzucam mape szkła ??? aaa i ostatnie pytanie :) jest jeszcze taki tutek z lan roverem box modeling i tam tworze boxa ale jak tego boxa woogle rozciagac i edytowac pokoleji kazdy polygon ? na tutku jakos to inaczej wygląda :/.... ja teraz tworze plane ...

Strumien swiadomosci? :)

Przed napisaniem postu zastanow sie co chcesz w nim zawrzec, potem sformuluj odpowiednio pytania, a na koncu popraw bledy... :)

Napisano

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bo ja w edit mesh sie mecze i kombinuje jak to ukryć :) oj no strumien swiadomosci no bo jak bym miał tworzyć tyle postów ile mam pytań to bym server spalił.... a błedy ok bede poprawiać :> papiery nie mam skanera hmmm pozatym zadużo by ich było i znowu server bym spalił ,..,,, ok ale dzieki za pomoc ..!!

Napisano
byki mam problem bo ja ich nie widzze taka ułomnosć !! ... :)

Word nie jest ulomny i ma sprawdzanie pisowni. A jak chcesz zadac kilka pytan to postaraj sie napisac w punktach, bo 3 razy przeczytalem i dalej nie wiem o co chodzi...

Napisano
Word nie jest ulomny i ma sprawdzanie pisowni. A jak chcesz zadac kilka pytan to postaraj sie napisac w punktach, bo 3 razy przeczytalem i dalej nie wiem o co chodzi...

 

Hehe widze, ze masz ten sam problem ze zrozumieniem tekstu pisanego ;]

Napisano
pisanie w wordzie i wrzucanie na forum to nie wygoda ;)

W tym wypadku to mus. W innych tez zreszta.

 

Powinny byc juz dawno skrypty do vB poprawiajace pisownie

Napisano

co fakt to fakt ....

teraz mam juz jedno pytanie.. :P jaka jest zasada boxmodelingu tzn towrze plane i tworze nowe edge itp ale według lini które mam na rzutach i pokoleji je dostosowywuje w karzdym widoku ... ?? potem dopiero zderzak itp wytłaczam ?

Napisano

kolejne pytanie jest takie jak uzyskac głądak idealnie głądka powierzchnie tzn chodzi mi o samochód tzn czy jest jakis konrkretyn sposób czy trzeba poprostu rzeźbić ??

Napisano

wstyd mi :] ale dzieki ... ale tak wsumie to czego ja mam szukac w helpie ?? pytanie brzmiało "jak uzyskac głądak idealnie głądka powierzchnie tzn chodzi mi o samochód tzn czy jest jakis konrkretyn sposób czy trzeba poprostu rzeźbić ??"??

Napisano

Wiesz co? Ja bym ci proponował dać sobie spokój z samochodem na jakiś czas i zapoznać się z narzędziami, które oferuje editaple poly. Pooglądaj tutoriale, pokombinuj na prostych obiektach... wszystkie te guziki w edit geometry/vertex/edge/border/polygon/object do czegoś służą i nie znając choćby podstawowej zasady ich działania nie dojdziesz nigdzie.

Zaczniesz modelować auto i posypią się pytania typu "jak zrobić takie załamanie", "jak to wyciąć", "dlaczego jest tak krzywo" i dziesięć innych.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności