Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

mam pyt modeluje samochud według trutoriala tzn troszke improwizuje ....teraz mam problem poperwsze na tutku koleszka zaznacza polygony np dzrzwi i potem je howa ale ja jak klikam hide to mi sie cały samochud chowa .... po drógie nie widać wnętrza zaznaczyłem w map edit 2-sided i nic tylko po renderowaniu widać .. to jak mam modelować wnętrze .... i po trzecie szyby wsumie to sie wiarze z pytaniem pierwszym zaznaczam polygony od szyb i co chowam je a potem wrzucam mape szkła ??? aaa i ostatnie pytanie :) jest jeszcze taki tutek z lan roverem box modeling i tam tworze boxa ale jak tego boxa woogle rozciagac i edytowac pokoleji kazdy polygon ? na tutku jakos to inaczej wygląda :/.... ja teraz tworze plane ...

  • Odpowiedzi 25
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zeskanuj kopie papierów i wrzuc na forum :)

hmm bo jak skonwertujesz plane'a do editable poly i jestes w trybie edycji np polygonów to tam na dole masz takie przyciski jak zaznaczysz polygon to masz tam Hide selected na tej palecie i klikasz, ponadto jak robią szyby to zazwyczaj detachują - pobaw się opcją DETACH na tym panelu po prawej a jak juz chcesz tylko na jeden polygon dac szkło to jak go zaznaczysz to otwierasz material editor (m) i klikasz przycisk assing to selected czy jakos tak ale musisz miec zaznaczony polygon :)

Napisano
mam pyt modeluje samochud według trutoriala tzn troszke improwizuje ....teraz mam problem poperwsze na tutku koleszka zaznacza polygony np dzrzwi i potem je howa ale ja jak klikam hide to mi sie cały samochud chowa .... po drógie nie widać wnętrza zaznaczyłem w map edit 2-sided i nic tylko po renderowaniu widać .. to jak mam modelować wnętrze .... i po trzecie szyby wsumie to sie wiarze z pytaniem pierwszym zaznaczam polygony od szyb i co chowam je a potem wrzucam mape szkła ??? aaa i ostatnie pytanie :) jest jeszcze taki tutek z lan roverem box modeling i tam tworze boxa ale jak tego boxa woogle rozciagac i edytowac pokoleji kazdy polygon ? na tutku jakos to inaczej wygląda :/.... ja teraz tworze plane ...

Strumien swiadomosci? :)

Przed napisaniem postu zastanow sie co chcesz w nim zawrzec, potem sformuluj odpowiednio pytania, a na koncu popraw bledy... :)

Napisano
  • Autor

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bo ja w edit mesh sie mecze i kombinuje jak to ukryć :) oj no strumien swiadomosci no bo jak bym miał tworzyć tyle postów ile mam pytań to bym server spalił.... a błedy ok bede poprawiać :> papiery nie mam skanera hmmm pozatym zadużo by ich było i znowu server bym spalił ,..,,, ok ale dzieki za pomoc ..!!

Napisano
byki mam problem bo ja ich nie widzze taka ułomnosć !! ... :)

Word nie jest ulomny i ma sprawdzanie pisowni. A jak chcesz zadac kilka pytan to postaraj sie napisac w punktach, bo 3 razy przeczytalem i dalej nie wiem o co chodzi...

Napisano
Word nie jest ulomny i ma sprawdzanie pisowni. A jak chcesz zadac kilka pytan to postaraj sie napisac w punktach, bo 3 razy przeczytalem i dalej nie wiem o co chodzi...

 

Hehe widze, ze masz ten sam problem ze zrozumieniem tekstu pisanego ;]

Napisano
pisanie w wordzie i wrzucanie na forum to nie wygoda ;)

W tym wypadku to mus. W innych tez zreszta.

 

Powinny byc juz dawno skrypty do vB poprawiajace pisownie

Napisano
  • Autor

co fakt to fakt ....

teraz mam juz jedno pytanie.. :P jaka jest zasada boxmodelingu tzn towrze plane i tworze nowe edge itp ale według lini które mam na rzutach i pokoleji je dostosowywuje w karzdym widoku ... ?? potem dopiero zderzak itp wytłaczam ?

Napisano
  • Autor

ok dzieki cos mi tam powoli wychodzi a pytanie dość popularne zapewne :P

Napisano
  • Autor

kolejne pytanie jest takie jak uzyskac głądak idealnie głądka powierzchnie tzn chodzi mi o samochód tzn czy jest jakis konrkretyn sposób czy trzeba poprostu rzeźbić ??

Napisano

a znasz ty chociaż trochę podstawowe narzędzia w maxie? a widziałeś co się kryje pod magicznym przyciskiem F1?

Napisano
  • Autor

no nie znam dlatego pytam z maxem bawie sie dopiero od 3 tyg ......

Napisano
  • Autor

wstyd mi :] ale dzieki ... ale tak wsumie to czego ja mam szukac w helpie ?? pytanie brzmiało "jak uzyskac głądak idealnie głądka powierzchnie tzn chodzi mi o samochód tzn czy jest jakis konrkretyn sposób czy trzeba poprostu rzeźbić ??"??

Napisano

Wiesz co? Ja bym ci proponował dać sobie spokój z samochodem na jakiś czas i zapoznać się z narzędziami, które oferuje editaple poly. Pooglądaj tutoriale, pokombinuj na prostych obiektach... wszystkie te guziki w edit geometry/vertex/edge/border/polygon/object do czegoś służą i nie znając choćby podstawowej zasady ich działania nie dojdziesz nigdzie.

Zaczniesz modelować auto i posypią się pytania typu "jak zrobić takie załamanie", "jak to wyciąć", "dlaczego jest tak krzywo" i dziesięć innych.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.