kondrad Napisano 26 Październik 2005 Napisano 26 Październik 2005 mam pyt modeluje samochud według trutoriala tzn troszke improwizuje ....teraz mam problem poperwsze na tutku koleszka zaznacza polygony np dzrzwi i potem je howa ale ja jak klikam hide to mi sie cały samochud chowa .... po drógie nie widać wnętrza zaznaczyłem w map edit 2-sided i nic tylko po renderowaniu widać .. to jak mam modelować wnętrze .... i po trzecie szyby wsumie to sie wiarze z pytaniem pierwszym zaznaczam polygony od szyb i co chowam je a potem wrzucam mape szkła ??? aaa i ostatnie pytanie :) jest jeszcze taki tutek z lan roverem box modeling i tam tworze boxa ale jak tego boxa woogle rozciagac i edytowac pokoleji kazdy polygon ? na tutku jakos to inaczej wygląda :/.... ja teraz tworze plane ...
kondrad Napisano 26 Październik 2005 Autor Napisano 26 Październik 2005 byki mam problem bo ja ich nie widzze taka ułomnosć !! ... :)
Hindus Napisano 26 Październik 2005 Napisano 26 Październik 2005 zeskanuj kopie papierów i wrzuc na forum :) hmm bo jak skonwertujesz plane'a do editable poly i jestes w trybie edycji np polygonów to tam na dole masz takie przyciski jak zaznaczysz polygon to masz tam Hide selected na tej palecie i klikasz, ponadto jak robią szyby to zazwyczaj detachują - pobaw się opcją DETACH na tym panelu po prawej a jak juz chcesz tylko na jeden polygon dac szkło to jak go zaznaczysz to otwierasz material editor (m) i klikasz przycisk assing to selected czy jakos tak ale musisz miec zaznaczony polygon :)
Rob'n'hut Napisano 26 Październik 2005 Napisano 26 Październik 2005 mam pyt modeluje samochud według trutoriala tzn troszke improwizuje ....teraz mam problem poperwsze na tutku koleszka zaznacza polygony np dzrzwi i potem je howa ale ja jak klikam hide to mi sie cały samochud chowa .... po drógie nie widać wnętrza zaznaczyłem w map edit 2-sided i nic tylko po renderowaniu widać .. to jak mam modelować wnętrze .... i po trzecie szyby wsumie to sie wiarze z pytaniem pierwszym zaznaczam polygony od szyb i co chowam je a potem wrzucam mape szkła ??? aaa i ostatnie pytanie :) jest jeszcze taki tutek z lan roverem box modeling i tam tworze boxa ale jak tego boxa woogle rozciagac i edytowac pokoleji kazdy polygon ? na tutku jakos to inaczej wygląda :/.... ja teraz tworze plane ... Strumien swiadomosci? :) Przed napisaniem postu zastanow sie co chcesz w nim zawrzec, potem sformuluj odpowiednio pytania, a na koncu popraw bledy... :)
kondrad Napisano 26 Październik 2005 Autor Napisano 26 Październik 2005 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bo ja w edit mesh sie mecze i kombinuje jak to ukryć :) oj no strumien swiadomosci no bo jak bym miał tworzyć tyle postów ile mam pytań to bym server spalił.... a błedy ok bede poprawiać :> papiery nie mam skanera hmmm pozatym zadużo by ich było i znowu server bym spalił ,..,,, ok ale dzieki za pomoc ..!!
illy Napisano 26 Październik 2005 Napisano 26 Październik 2005 byki mam problem bo ja ich nie widzze taka ułomnosć !! ... :) Word nie jest ulomny i ma sprawdzanie pisowni. A jak chcesz zadac kilka pytan to postaraj sie napisac w punktach, bo 3 razy przeczytalem i dalej nie wiem o co chodzi...
Hindus Napisano 26 Październik 2005 Napisano 26 Październik 2005 pisanie w wordzie i wrzucanie na forum to nie wygoda ;)
Knysha Napisano 26 Październik 2005 Napisano 26 Październik 2005 Word nie jest ulomny i ma sprawdzanie pisowni. A jak chcesz zadac kilka pytan to postaraj sie napisac w punktach, bo 3 razy przeczytalem i dalej nie wiem o co chodzi... Hehe widze, ze masz ten sam problem ze zrozumieniem tekstu pisanego ;]
illy Napisano 26 Październik 2005 Napisano 26 Październik 2005 pisanie w wordzie i wrzucanie na forum to nie wygoda ;) W tym wypadku to mus. W innych tez zreszta. Powinny byc juz dawno skrypty do vB poprawiajace pisownie
kondrad Napisano 26 Październik 2005 Autor Napisano 26 Październik 2005 co fakt to fakt .... teraz mam juz jedno pytanie.. :P jaka jest zasada boxmodelingu tzn towrze plane i tworze nowe edge itp ale według lini które mam na rzutach i pokoleji je dostosowywuje w karzdym widoku ... ?? potem dopiero zderzak itp wytłaczam ?
Tymek Napisano 26 Październik 2005 Napisano 26 Październik 2005 Możesz zrobić tak jak napisałeś, ale możesz zrobić jednego dużego boxa i powoli dodawać szczegóły jak tutaj: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=156460&highlight=nissan Bardzo fajny tutorial, tylko trochę długo się otwiera. p.s. Ja to pytanie chyba już gdzieś widziałem ;)
kondrad Napisano 26 Październik 2005 Autor Napisano 26 Październik 2005 ok dzieki cos mi tam powoli wychodzi a pytanie dość popularne zapewne :P
kondrad Napisano 26 Październik 2005 Autor Napisano 26 Październik 2005 kolejne pytanie jest takie jak uzyskac głądak idealnie głądka powierzchnie tzn chodzi mi o samochód tzn czy jest jakis konrkretyn sposób czy trzeba poprostu rzeźbić ??
tweety Napisano 27 Październik 2005 Napisano 27 Październik 2005 a znasz ty chociaż trochę podstawowe narzędzia w maxie? a widziałeś co się kryje pod magicznym przyciskiem F1?
kondrad Napisano 27 Październik 2005 Autor Napisano 27 Październik 2005 no nie znam dlatego pytam z maxem bawie sie dopiero od 3 tyg ......
kondrad Napisano 27 Październik 2005 Autor Napisano 27 Październik 2005 pomoc sie kryje która zreszta mi nie działa :/...
hcpiter Napisano 27 Październik 2005 Napisano 27 Październik 2005 No wiesz 3tygodnie to dość dużo jak na to aby nie zaglądac do helpa !
kondrad Napisano 27 Październik 2005 Autor Napisano 27 Październik 2005 no mże i dużo ale żeby mi działał :.//
kondrad Napisano 27 Październik 2005 Autor Napisano 27 Październik 2005 woogle folder help mam pusty :/...
Vorek Napisano 27 Październik 2005 Napisano 27 Październik 2005 pewnie go nie masz :) możesz ściągnąć z http://www.discreet.com
kondrad Napisano 27 Październik 2005 Autor Napisano 27 Październik 2005 a da sie woogle jakos dociągnąc helpa ??
Vorek Napisano 27 Październik 2005 Napisano 27 Październik 2005 heh, proszzzz http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/item?siteID=123112&id=5663471&linkID=5573636
kondrad Napisano 27 Październik 2005 Autor Napisano 27 Październik 2005 wstyd mi :] ale dzieki ... ale tak wsumie to czego ja mam szukac w helpie ?? pytanie brzmiało "jak uzyskac głądak idealnie głądka powierzchnie tzn chodzi mi o samochód tzn czy jest jakis konrkretyn sposób czy trzeba poprostu rzeźbić ??"??
Tymek Napisano 27 Październik 2005 Napisano 27 Październik 2005 Wiesz co? Ja bym ci proponował dać sobie spokój z samochodem na jakiś czas i zapoznać się z narzędziami, które oferuje editaple poly. Pooglądaj tutoriale, pokombinuj na prostych obiektach... wszystkie te guziki w edit geometry/vertex/edge/border/polygon/object do czegoś służą i nie znając choćby podstawowej zasady ich działania nie dojdziesz nigdzie. Zaczniesz modelować auto i posypią się pytania typu "jak zrobić takie załamanie", "jak to wyciąć", "dlaczego jest tak krzywo" i dziesięć innych.
kondrad Napisano 27 Październik 2005 Autor Napisano 27 Październik 2005 hmm wsumie coś w tym jest ... bede kombinować pozdro!
Rekomendowane odpowiedzi