Skocz do zawartości

wnętrze..?


kondrad

Rekomendowane odpowiedzi

mam pyt modeluje samochud według trutoriala tzn troszke improwizuje ....teraz mam problem poperwsze na tutku koleszka zaznacza polygony np dzrzwi i potem je howa ale ja jak klikam hide to mi sie cały samochud chowa .... po drógie nie widać wnętrza zaznaczyłem w map edit 2-sided i nic tylko po renderowaniu widać .. to jak mam modelować wnętrze .... i po trzecie szyby wsumie to sie wiarze z pytaniem pierwszym zaznaczam polygony od szyb i co chowam je a potem wrzucam mape szkła ??? aaa i ostatnie pytanie :) jest jeszcze taki tutek z lan roverem box modeling i tam tworze boxa ale jak tego boxa woogle rozciagac i edytowac pokoleji kazdy polygon ? na tutku jakos to inaczej wygląda :/.... ja teraz tworze plane ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

zeskanuj kopie papierów i wrzuc na forum :)

hmm bo jak skonwertujesz plane'a do editable poly i jestes w trybie edycji np polygonów to tam na dole masz takie przyciski jak zaznaczysz polygon to masz tam Hide selected na tej palecie i klikasz, ponadto jak robią szyby to zazwyczaj detachują - pobaw się opcją DETACH na tym panelu po prawej a jak juz chcesz tylko na jeden polygon dac szkło to jak go zaznaczysz to otwierasz material editor (m) i klikasz przycisk assing to selected czy jakos tak ale musisz miec zaznaczony polygon :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pyt modeluje samochud według trutoriala tzn troszke improwizuje ....teraz mam problem poperwsze na tutku koleszka zaznacza polygony np dzrzwi i potem je howa ale ja jak klikam hide to mi sie cały samochud chowa .... po drógie nie widać wnętrza zaznaczyłem w map edit 2-sided i nic tylko po renderowaniu widać .. to jak mam modelować wnętrze .... i po trzecie szyby wsumie to sie wiarze z pytaniem pierwszym zaznaczam polygony od szyb i co chowam je a potem wrzucam mape szkła ??? aaa i ostatnie pytanie :) jest jeszcze taki tutek z lan roverem box modeling i tam tworze boxa ale jak tego boxa woogle rozciagac i edytowac pokoleji kazdy polygon ? na tutku jakos to inaczej wygląda :/.... ja teraz tworze plane ...

Strumien swiadomosci? :)

Przed napisaniem postu zastanow sie co chcesz w nim zawrzec, potem sformuluj odpowiednio pytania, a na koncu popraw bledy... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bo ja w edit mesh sie mecze i kombinuje jak to ukryć :) oj no strumien swiadomosci no bo jak bym miał tworzyć tyle postów ile mam pytań to bym server spalił.... a błedy ok bede poprawiać :> papiery nie mam skanera hmmm pozatym zadużo by ich było i znowu server bym spalił ,..,,, ok ale dzieki za pomoc ..!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co? Ja bym ci proponował dać sobie spokój z samochodem na jakiś czas i zapoznać się z narzędziami, które oferuje editaple poly. Pooglądaj tutoriale, pokombinuj na prostych obiektach... wszystkie te guziki w edit geometry/vertex/edge/border/polygon/object do czegoś służą i nie znając choćby podstawowej zasady ich działania nie dojdziesz nigdzie.

Zaczniesz modelować auto i posypią się pytania typu "jak zrobić takie załamanie", "jak to wyciąć", "dlaczego jest tak krzywo" i dziesięć innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności