Napisano 26 Październik 200519 l tak ze ze swiatla leci pol przezroczysta "flala" swiatla(rozowa) i zatrzymoje sie "rozmamujac" w jednym miejscu?? z gory dzieki... Chce to zrobic w 3ds max 7...
Napisano 26 Październik 200519 l nie mam pojecia o czym mowisz? cos leci, zostawia fale swietlna za soba ktora sie rozmazuje czy co? Cos takiego jak slady po kulach w matrixie tylko ze ze swiatelm czy co?
Napisano 26 Październik 200519 l Master Kiełbaster: byc moze, ale jak mozna volume zatrzymac? Co najwyzej emiter animowac
Napisano 26 Październik 200519 l Najpierw napisz normalnie, bo normalnie nie wiadomo o co chodzi. W sumie ciekawe jak uzyskać Hologram. Zacząć od Shellac i to kilka warstw chyba?
Napisano 26 Październik 200519 l Autor chodzi o to ze tak jek volume leci w gore i zatrzymoje sie w jednym punkcie ale nie tak ze powstaje widoczny ten koniec tylko sie ROZMAZUJE:)
Napisano 26 Październik 200519 l Sorry, ale np. ja dalej nic nie kumam :| Masz to na jakimś obrazku, albo sam jesteś w stanie ten efekt narysować? -= EDIT =- Chodzi o coś w ten deseń wygaszania?
Napisano 26 Październik 200519 l Powiedz do czego chcesz to użyć i jak ma dokładnie wyglądać pożadany efekt.
Napisano 26 Październik 200519 l Ja zgaduje ze to ma wyglada jak hologram ;p znaczy lecaca pol-przezroczysta poswiata od jakiegos punktu, i ta poswiata sie ladnie rozszerza (tak! jak swiatlo :P), w pewnym momencie sie zatrzymuje, i na koncu sie pokazuje powiedzmy czlowieczek... a to rozmazanie to chyba chodzi o to, zeby miejsce w ktorym swiatlo sie zatrzymuje bylo rozmazane..
Napisano 26 Październik 200519 l Hmm, czyli jak w Star Warsach wiadomość Lei do Obi Wana co ją R2D2 odtwarzał? "Help me Obi Wan Kenobi. You're my only help."?
Napisano 26 Październik 200519 l "... you are my only hope" tak by the way Tymek :-) ale właśnie chyba o to mu chodzi :-)
Napisano 26 Październik 200519 l Autor chodzi o to: Punkt C to jest urzadzenie z ktorego leci "promien(punkt B) czyli ten hologram..." do tej kulki(punkt A) i w tym momencie sie zatrzymoje ale nie tak ze widac konture zatrzymania sie tylko tak ladnie zanika... Chodiz o to ze ten promien unosi sa kulke w powietrzu... :)
Napisano 26 Październik 200519 l Można wymodelować i nadać material z sss, można dać plane'a z odpowiednią alphą, można zrobić cząteczkami. Morze możliwośći.
Napisano 26 Październik 200519 l Korzystając z okazji kiedy już tak sie rozprawia o Volumach to zapytam jak uwzględnic obiekty, które stoją na drodze snopie światła volume. Chodzi mi np. żeby światło volume przechodząc przez okno przybrało jego kształby a nie dalej było okrągłe i przechodziło przez ściany ;/ wiem,że to podstawy ale cóż... Od zera do mastera ;P
Napisano 26 Październik 200519 l Autor takie cos o czym mowi(pokazuje) mintrill tylko jak to zrobic??
Napisano 26 Październik 200519 l Tak jak już pisałem - włączasz wolumetrykę oraz wygaszanie. W maxie to pierwsze w okienku bodajże environment, a to drugie nie wiem jak dokładnie jest to oznaczone, ale poszukaj decay i ustaw na coś podobnego do quadratic
Napisano 27 Październik 200519 l Dzieki mintrill o włączeniu shadow wiedziałem ;] . Ale efekt był dziwny ponieważ shadow był włączony ale kiedy PRZEZROCZYSTE szyby znajdowały się w oknie efekt ten nie działał, volume przeszło przez ściane lecz kiedy usunąłem szyby swiatło zaczęło działać prprawnie ;/ ale dlaczego? pytania rodzą kolejne pytania...
Napisano 28 Październik 200519 l w swietle wybierasz exclude i wybierasz z listy szyby nie beda rzucac cienia
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto