Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

tak ze ze swiatla leci pol przezroczysta "flala" swiatla(rozowa) i zatrzymoje sie "rozmamujac" w jednym miejscu?? z gory dzieki... Chce to zrobic w 3ds max 7...

  • Odpowiedzi 28
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie mam pojecia o czym mowisz?

 

cos leci, zostawia fale swietlna za soba ktora sie rozmazuje czy co?

Cos takiego jak slady po kulach w matrixie tylko ze ze swiatelm czy co?

Napisano

Master Kiełbaster: byc moze, ale jak mozna volume zatrzymac? Co najwyzej emiter animowac

Napisano

Najpierw napisz normalnie, bo normalnie nie wiadomo o co chodzi.

 

W sumie ciekawe jak uzyskać Hologram. Zacząć od Shellac i to kilka warstw chyba?

Napisano
  • Autor

chodzi o to ze tak jek volume leci w gore i zatrzymoje sie w jednym punkcie ale nie tak ze powstaje widoczny ten koniec tylko sie ROZMAZUJE:)

Napisano

Sorry, ale np. ja dalej nic nie kumam :|

Masz to na jakimś obrazku, albo sam jesteś w stanie ten efekt narysować?

 

-= EDIT =-

 

Chodzi o coś w ten deseń wygaszania?

vol6tp.th.jpg

Napisano

Może chodzi o wygaszanie światła w zespół z włączoną wolumetryką?

Napisano

Ja zgaduje ze to ma wyglada jak hologram ;p znaczy lecaca pol-przezroczysta poswiata od jakiegos punktu, i ta poswiata sie ladnie rozszerza (tak! jak swiatlo :P), w pewnym momencie sie zatrzymuje, i na koncu sie pokazuje powiedzmy czlowieczek... a to rozmazanie to chyba chodzi o to, zeby miejsce w ktorym swiatlo sie zatrzymuje bylo rozmazane..

Napisano

Hmm, czyli jak w Star Warsach wiadomość Lei do Obi Wana co ją R2D2 odtwarzał? "Help me Obi Wan Kenobi. You're my only help."?

Napisano

"... you are my only hope" tak by the way Tymek :-) ale właśnie chyba o to mu chodzi :-)

Napisano
  • Autor

chodzi o to: Punkt C to jest urzadzenie z ktorego leci "promien(punkt B) czyli ten hologram..." do tej kulki(punkt A) i w tym momencie sie zatrzymoje ale nie tak ze widac konture zatrzymania sie tylko tak ladnie zanika... Chodiz o to ze ten promien unosi sa kulke w powietrzu... :)pole.jpg

Napisano

Można wymodelować i nadać material z sss, można dać plane'a z odpowiednią alphą, można zrobić cząteczkami. Morze możliwośći.

Napisano
  • Autor

TAK TAK WASYL jestes GENILNY mowie ci !!!! BRAWA DLA NIEGO!!!

Napisano

Korzystając z okazji kiedy już tak sie rozprawia o Volumach to zapytam jak uwzględnic obiekty, które stoją na drodze snopie światła volume. Chodzi mi np. żeby światło volume przechodząc przez okno przybrało jego kształby a nie dalej było okrągłe i przechodziło przez ściany ;/ wiem,że to podstawy ale cóż... Od zera do mastera ;P

Napisano
  • Autor

takie cos o czym mowi(pokazuje) mintrill

tylko jak to zrobic??

Napisano

Tak jak już pisałem - włączasz wolumetrykę oraz wygaszanie.

W maxie to pierwsze w okienku bodajże environment, a to drugie nie wiem jak dokładnie jest to oznaczone, ale poszukaj decay i ustaw na coś podobnego do quadratic

Napisano

Dzieki mintrill o włączeniu shadow wiedziałem ;] . Ale efekt był dziwny ponieważ shadow był włączony ale kiedy PRZEZROCZYSTE szyby znajdowały się w oknie efekt ten nie działał, volume przeszło przez ściane lecz kiedy usunąłem szyby swiatło zaczęło działać prprawnie ;/ ale dlaczego? pytania rodzą kolejne pytania...

Napisano

w swietle wybierasz exclude i wybierasz z listy szyby

nie beda rzucac cienia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności