Kris_R Napisano 19 Lipiec 2003 Napisano 19 Lipiec 2003 Konkretnie... widzę tu spory problem z mapowaniem.. ale tego się można nauczyć... Bardzo mocno się odcinają te dwa plany.. rozmyte tło i pierwszy plan z robalami... można coś z tym zrobić? I co to jest ten ciemny narożnik w prawym-górnym rogu?
Vetis Napisano 19 Lipiec 2003 Autor Napisano 19 Lipiec 2003 skoro juz mi sie wpisaliscie to odpowiadam :) 1. ten czarny naroznik w gornym prawym to cien od spot light :) 2. wiem ze jest zaznaczenie miedzy 1 a 2 planem bo jeszcze nie obczailem brazila i kombinuje :) teraz jak renderowalem to bylo super (tylko ze sie nie zapisalo bo blad skiknal :) ) dzieki za rady - na pewno porawie :)
Vetis Napisano 19 Lipiec 2003 Autor Napisano 19 Lipiec 2003 oto ostatni post dzis (tzn przed wyjazdem) piszcie co sadzicie (wiem ze jest za bardzo rozmyty ale nie mam juz czasu na render) do usyszenia za 3 tyg. [papapa]
Elrond Napisano 20 Lipiec 2003 Napisano 20 Lipiec 2003 Dobra Vetis ja to widzę tak Plusy: 1) Dopracowany model owada 2) Kompozycja 3) Model konara Jeszcze nie plusy 1) Zbyyyyt duże rozmycie, pracka stapia się w dwie plamki na kiju 2) Zrób większą rozdzielczość tekstury konara i NIE BÓJ się bumpa, przecież na korze konara to można nawet przesadzić i będzie spox. 3)Zmniejsz trochę podziałkę dwóch planów 4) Mógłbyś do tekstur owadów dorobić jakieś wgłębienia, zarysowania i wyeksponować to bumpem, nada to pracy realizmu. 5) Dopracuj jeszcze oświetlenie tła. Ogólnie spoko Pozdrawiam :):)
Vetis Napisano 21 Lipiec 2003 Autor Napisano 21 Lipiec 2003 Pozdro all a wakacji :) bump dla konara jest na 999 ( : ) wiec nie moze byc wiecej) 10.8.2003 nowy upload
Vorek Napisano 21 Lipiec 2003 Napisano 21 Lipiec 2003 Witam :) odrazu do rzeczy: Textura konara zdecydowanie do poprawy, jezeli bump jest na 999 to znaczy ze textura ma stanowczo za mala rozdzielke. A poza tym to moge sie dolaczyc to wypowiedzi poprzednikow bo dokladnie tak samo bym napisal :) Zycze powodzenia w dalszej pracy i milego wypoc zynku [piwo]
Vetis Napisano 24 Lipiec 2003 Autor Napisano 24 Lipiec 2003 kolejne pozdro z kafei nad morzem :)widze ze sporo trace :( coraz wiecej prac, coraz wyzszy poziom. mo czekam za sie wpiszece (wszyscy) czekam z niecierpliwoscia na commenty :). [papapa]bede niedlugo spowrotem
Vetis Napisano 11 Sierpień 2003 Autor Napisano 11 Sierpień 2003 no wiec po zrenderowaniu (w niedzialajacym maxie) wyglada to tak - narazie nie ma glebi ostrosci i skonczonego tla piszczie cos :) oto i render:
Elrond Napisano 11 Sierpień 2003 Napisano 11 Sierpień 2003 Witaj! Odrazu lepiej wygląda po zmniejszeniu blura. Fajnie poprawiłeś teksturę pancerzyka:) Wykończ tło i popracuj może jescze nad świałem i będzie całkiem fajna pracka. Pozdrawiam!!
Vetis Napisano 11 Sierpień 2003 Autor Napisano 11 Sierpień 2003 HELP!!!! no wiec tak nie wiem jak moge zmniejszyc blur (bo poprzedni render byl wogole bez) a jak wrzucam z blur to render wyglada tak: aha tu juz widac jakie bedzie tlo :) i obrazek:
Vetis Napisano 11 Sierpień 2003 Autor Napisano 11 Sierpień 2003 ja chce rzeby w max zrobic cos takiego - tak wyglada po retuszu w photoshop:
Vetis Napisano 12 Sierpień 2003 Autor Napisano 12 Sierpień 2003 tak wyglada po renderze z Xdof :) czekam na wasze opinie:
Vetis Napisano 13 Sierpień 2003 Autor Napisano 13 Sierpień 2003 oto najnowszy render !! co mam napisac jak skoncze ?? obrazek
giorgione Napisano 13 Sierpień 2003 Napisano 13 Sierpień 2003 Owady na prawdę sa bardzo ładne :d tylko z lekka razi teksturka drzewa - bo widac tam lekkie przeciągniecia mapy :] Pozdrawiam Giorgione
SCORPI Napisano 13 Sierpień 2003 Napisano 13 Sierpień 2003 TE LISTKI WYGLĄDAJA STRASZNI EGRUBO... I II... spróbnuj własnoręcznie namalować bumpa do listków bo jakoś nie za ładnie to wyszło to co nałożyłeś na bumpa :(
boowa Napisano 13 Sierpień 2003 Napisano 13 Sierpień 2003 no właśnie - chłopaki mają rację - teksturka drzewa i liście psują scenę. liście powinny być cieńsze i wbrew pozorom bump w inwersji.... heh miałem ten sam problem, że tak naprawdę żyłki liścia są wypukłe ale sama blaszka się bardziej wygina do góry.... no i bump i sama tekturka gałązki..... pozdrawiam [piwo]
Vetis Napisano 13 Sierpień 2003 Autor Napisano 13 Sierpień 2003 dzieki wiem juz co zmienic czekam na dalsze posty :) >poprawilem juz drzewo (nie wiem czy wyglada lepiej - sami ocence) > troche zmienilem liscie (musze pokombinowac z tym bump lisci) jutro pokarze juz liscie z zylkami tak jak powinny byc a tymczasem:
Solaker Napisano 13 Sierpień 2003 Napisano 13 Sierpień 2003 Liście już trochę lepsze ale wciąż nie dokońca. Ja tam bym użył po chamsku plane\'a z opacity map. Z kolei teksturka drzewa jest mocno naciągana. Nie jest ona przypadkiem nałożona jako screen environment?
Gotham Napisano 13 Sierpień 2003 Napisano 13 Sierpień 2003 Liście straszą... Musisz poprawić kompozycję. Skupić się i wyeksponować robaczki.
darkelf Napisano 13 Sierpień 2003 Napisano 13 Sierpień 2003 czesc. moim zdaniem powinienes troche rozroznic drzewo(galaz) od tych owadkow bo teraz uwage zwracaja liscie, a nie owady :). (mozzliwe ze to ktos pisal, ale nie czytalem threada :d) - wiem wiem, len jestem :P.
roball Napisano 14 Sierpień 2003 Napisano 14 Sierpień 2003 fajnie to wyglada ale mam kilka \'ale\' :) pierwsze, tak jak juz inni powiedzieli listki sa duzo za grubeee:) drugie, zuczki sa slabo oswietolne i troche nikna w tej pracy..slabiutko je widac i trzecie.. tlo :) to niebieskie miedzy listkami kiepsko wyglada..dodasz tam cos, prawda? [lol2] pozdr:)
Vetis Napisano 14 Sierpień 2003 Autor Napisano 14 Sierpień 2003 zroiblem tyle (czekam powiedzcie co poprawic) >nie wiem jak zrobic tego bump zeby zylki byly dobrze (zawsze sa wklesle :( ) obrazek:
Barył Napisano 14 Sierpień 2003 Napisano 14 Sierpień 2003 Jezeli chodzi o bumpa to jak masz np wartosc bumpa na +30 to wez na -30 :) i powinno byc tak jak ma byc ;) czy te liscie nie sa za grube jak na liscie? :) -pzodro
Vetis Napisano 15 Sierpień 2003 Autor Napisano 15 Sierpień 2003 next? nie wiem jak to porawic zeby bylo bardziej real ! :( napiszcie cos jak to zrobic i co poprawic (Bede wdzieczny za wszelka pomoc) obrazek:
dawid Napisano 15 Sierpień 2003 Napisano 15 Sierpień 2003 same owady super, ale liście dalej rażą. może, daj bumpa na wartosc odwrotną niż teraz (jak masz na + to daj na - ) pozaginaj te liscie w różnch miejscach zeby nie byly takie proste całkowicie. pozdrawiam :)
Vetis Napisano 17 Sierpień 2003 Autor Napisano 17 Sierpień 2003 wszystko zmienilem - nie wiem czy lepiej :(
Andree Napisano 17 Sierpień 2003 Napisano 17 Sierpień 2003 model b.ladny otoczenie tez,tylko czemu nieostre to wszystko? zorb moze tak ,ze otoczenie masz na dofa a \"robaczki\" sa ostre :)
Vetis Napisano 17 Sierpień 2003 Autor Napisano 17 Sierpień 2003 czy teraz lepiej ?? co mam napisac w tym texcie dla jury ? :) mowcie co mam poprawic :) czekam ....
dawid Napisano 17 Sierpień 2003 Napisano 17 Sierpień 2003 tu obowiązują takie zasady jak w fotografii - jest teraz źle bo tak naprawde nic nie jest ostre , oko nie może się zatrzymać na żadnym ostrym fragmencie i to jest złe, -robaczki są ładnie wymodelowane więc możesz jeszcze przybliżyć, ustawić obszar ostrosci na rogi robaczków - możesz dodać jakieś bardziej charakterystyczne oświetlenie, jakieś jedno światło główne-prowadzące (mocne)- takie które pięknie kontury oddzieli od reszty obrazu i do tego kilka mniejszych dopełniających świateł. Mi osobiście do tej sceny by pasowało bardzo mocne światło zza robaczków żeby zasymulować zachód słońca i aby stworzyć pół-sylwety. bo otoczenie masz dosyć nieciekawe i dobrze by bylo jak by poszło w półcień :) powodzenia bo pracka mi się podoba, pracuj dalej
Vetis Napisano 17 Sierpień 2003 Autor Napisano 17 Sierpień 2003 no nie wiem nie umiem tego poprawic - chyba zostawie tak jak jest [pomocy]:
Vetis Napisano 17 Sierpień 2003 Autor Napisano 17 Sierpień 2003 a moze tak ?? (nie chyba jest gorzej :( )
Sir Valeq Napisano 17 Sierpień 2003 Napisano 17 Sierpień 2003 Dlaczego ich \'stopy\' nie leżą w ogóle na tej gałęzi?
RenholdeR Napisano 18 Sierpień 2003 Napisano 18 Sierpień 2003 po pierwsze kompozycja, troche moglbys ja zmienic moze inna perspektywa po drugie oswietlenie miech tlo bedzie ciemniejsze po trzecie glebia ostrosci, dodaj dof`a i kilka innych efektow typu kolor balance brightnes and contrast, film grain, poeksperymentuj z tym i bedzie lepiej
SCORPI Napisano 19 Sierpień 2003 Napisano 19 Sierpień 2003 a nei dałloo by sie tego wyostrzyć? chyba lepiej wygląda...
Vetis Napisano 21 Sierpień 2003 Autor Napisano 21 Sierpień 2003 po uwzglednieniu waszych uwag uzyskalem efekt ktoru dolacze jutro (19.08.br) a narazie Ze względu na slaba znajomosc jezyka angielsiego ponizszy tekst zamieszczam w regulaminowym terminie w jezyku polskim i zdaje się na przeklad na jezyk angielski poprzez tlumacza okreslonego w regulaminie. Text dla Jury w jezyku polskim: Głównym założeniem mojego projektu była walka dwóch Jelonków Rogaczy. Inspiracją takiego podejścia do tematu było obejrzenie filmu Mikrokosmos w którym również można było podziwiać sceny z walki wyżej wymienionych owadów. Jestem twórca projektu (powstał z mojej inicjatywy i został wykreowany przeze mnie) choć końcowy efekt został uzyskany przez wzgląd na obrazki znalezione w Internecie i zamieszczone na forum. Owady zostały wymodelowane i otexturowane w oparciu o referencje również zamieszczone na forum. Cały przebieg tworzenia sceny można zobaczyć. Pracę końcową przedstawiam poniżej i poddaje ją ocenie jury.
felav Napisano 21 Sierpień 2003 Napisano 21 Sierpień 2003 Popracuj może nad kolorem tej gałęzi i tła bo narazie strasznie się wszystko zlewa
felav Napisano 21 Sierpień 2003 Napisano 21 Sierpień 2003 Caly czas sie zlewają, pokombinuj moze ze swiatłem, czy cuś
saygon Napisano 21 Sierpień 2003 Napisano 21 Sierpień 2003 zdecydowanie muszisz jkos wyodrebnic te robaczki, bo prawie nic nie widać
Galtor Napisano 4 Wrzesień 2003 Napisano 4 Wrzesień 2003 po prostu gałąź musi być w zdecydowanie innym odcieniu niż żuczki, tak serio to wszystko z wyjątkiem żuczków powinno być wg, mnie w zimnej tonacji (takie niebieskawe). Kontrast wyciągnie owady bardziej na pierwszy plan i zwróci na nie uwagę. Spróbowalbym też nieco zmiecić kolor tego w głębii żeby nie zlewał sie z tym bliżej
Rekomendowane odpowiedzi