Jump to content

Progressive path tracing w Light Cache


MonsterDream

Recommended Posts

Tym razem przestudiowałem tutorial o Progressive path tracing. Wszystko pięknie rozumiem bo za dużo tego tam nie ma :) A pytanie moje będzie bo nie skumałem wkońcu: Do czego ta opcja służy ? Czym się różni od Single Frame ? W jakimś sensie lepsze czy gorsze ? Macie w tym doświadczenie nie małe pewnie więc wiecie. Obsługe poznałem więc podpowiedzcie w jakich przypadkach to stosować zamiast single frame.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

PPT to nowy system liczenia obrazka, nie ma nic wspolnego z prepassami, irrmapa, bucketami ani niczym dotad dostepnym w vrayu. normalnie obrazek dzielil sie na policzenie oswietlenia, nastepnie liczyl fragmenty (buckety) a w nich oddzielnie kazda "ramke", tj odbicia, refrakcje i takie tam, nastepnie obliczal anti aliasing i w ten sposob po kolei powstawal obrazek. ppt liczy wszystko na raz, zarowno oswietlenie jak i sam obrazek. zaletami są stu procentowa dokladnosc oswietlenia, niekturzy kochaja ten nois :)

 

odstrasza napewno czas jaki to wszystko zajmuje komputerkowi ale na dobrych maszynach nie jest tak zle :)

 

pozdraiwam

Link to comment
Share on other sites

Shade - twoja postawa to chyba ideał usera

 

nie łamie regulaminu , zadaje dokładne pytania , nie zawraca dupy tylko najpierw przeczyta a pozniej pyta o typowe rzeczy ktorych "mozna" nie zrozumiec

 

a nadodatek twoje pytania idealnei nadają sie dla innych

 

masz u mnie wielkiego plusa ;]

Link to comment
Share on other sites

pieprzycie bzdury, gdyby chcial renderowac maxwellem to by to zrobil. po cholere to ciagłe "uzyj maxwella"?

 

ppt moze sluzyc rowniez jako secondary bounce w indirect illumination po wczesniejszym przerwaniu rendera i zapisaniu light mapy do pliku

 

xeav - niepodwazalny spamer isnane poster y o :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy