Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

-Link-

 

 

dragon.png

 

 

Kaustyka w real time'ie

 

hardware: Microsoft DirectX 9 and HLSL were used to implement caustics mapping on a GeForce 6800 AGP graphics card. All frame rates quoted below are for the GeForce 6800.

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

No nieee.... ja nie moge.... ;(;(;(;(;(.... dołek.... *no ale i tak te kaustyki nie są takie zajebi*** jak nasze z Contestu :D:D

Napisano

:D:D no jak widzialem trailera najnowszego enginu farcry'a(CryEngine 2) to myślałem że się posram.... i bym się nie zdziwił jak by to tam było :p

Napisano
co to sie dzieje na tym swiecie, mi kaustyka liczy sie po pol godziny a tu w realu :/

 

w realu kaustyka się nie liczy, od tego zacznijmy :D

Napisano

było dawno temu juz ;]

nie pojdzie na slabszych kartach- mowie odrazu...

jest tam inna technika uzywana poprostu...

jezeli chcecie to poczytajcie jakies artki koderskie na dobrych portalach albo jakis tutorial w sieci wam sie trafi nawet ;d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności