xeav Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 -Link- Kaustyka w real time'ie hardware: Microsoft DirectX 9 and HLSL were used to implement caustics mapping on a GeForce 6800 AGP graphics card. All frame rates quoted below are for the GeForce 6800.
Vorek Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 no i po co nam ten cały caustic contest hehehe ;) ?
SWRSC Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 co to sie dzieje na tym swiecie, mi kaustyka liczy sie po pol godziny a tu w realu :/
naeq Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 No nieee.... ja nie moge.... ;(;(;(;(;(.... dołek.... *no ale i tak te kaustyki nie są takie zajebi*** jak nasze z Contestu :D:D
AGmakonts Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 wow ciekawe czy na słabszych kartach też to polzie, chętnie bym to w farcry zobaczył, tam wiele wody:D
naeq Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 :D:D no jak widzialem trailera najnowszego enginu farcry'a(CryEngine 2) to myślałem że się posram.... i bym się nie zdziwił jak by to tam było :p
muody Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 co to sie dzieje na tym swiecie, mi kaustyka liczy sie po pol godziny a tu w realu :/ w realu kaustyka się nie liczy, od tego zacznijmy :D
w!e8 Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 było dawno temu juz ;] nie pojdzie na slabszych kartach- mowie odrazu... jest tam inna technika uzywana poprostu... jezeli chcecie to poczytajcie jakies artki koderskie na dobrych portalach albo jakis tutorial w sieci wam sie trafi nawet ;d
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się