Napisano 15 Listopad 200519 l -Link- Kaustyka w real time'ie hardware: Microsoft DirectX 9 and HLSL were used to implement caustics mapping on a GeForce 6800 AGP graphics card. All frame rates quoted below are for the GeForce 6800.
Napisano 15 Listopad 200519 l co to sie dzieje na tym swiecie, mi kaustyka liczy sie po pol godziny a tu w realu :/
Napisano 15 Listopad 200519 l No nieee.... ja nie moge.... ;(;(;(;(;(.... dołek.... *no ale i tak te kaustyki nie są takie zajebi*** jak nasze z Contestu :D:D
Napisano 15 Listopad 200519 l wow ciekawe czy na słabszych kartach też to polzie, chętnie bym to w farcry zobaczył, tam wiele wody:D
Napisano 15 Listopad 200519 l :D:D no jak widzialem trailera najnowszego enginu farcry'a(CryEngine 2) to myślałem że się posram.... i bym się nie zdziwił jak by to tam było :p
Napisano 15 Listopad 200519 l co to sie dzieje na tym swiecie, mi kaustyka liczy sie po pol godziny a tu w realu :/ w realu kaustyka się nie liczy, od tego zacznijmy :D
Napisano 15 Listopad 200519 l było dawno temu juz ;] nie pojdzie na slabszych kartach- mowie odrazu... jest tam inna technika uzywana poprostu... jezeli chcecie to poczytajcie jakies artki koderskie na dobrych portalach albo jakis tutorial w sieci wam sie trafi nawet ;d
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto