Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

-Link-

 

 

dragon.png

 

 

Kaustyka w real time'ie

 

hardware: Microsoft DirectX 9 and HLSL were used to implement caustics mapping on a GeForce 6800 AGP graphics card. All frame rates quoted below are for the GeForce 6800.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

co to sie dzieje na tym swiecie, mi kaustyka liczy sie po pol godziny a tu w realu :/

Napisano

No nieee.... ja nie moge.... ;(;(;(;(;(.... dołek.... *no ale i tak te kaustyki nie są takie zajebi*** jak nasze z Contestu :D:D

Napisano

wow ciekawe czy na słabszych kartach też to polzie, chętnie bym to w farcry zobaczył, tam wiele wody:D

Napisano

:D:D no jak widzialem trailera najnowszego enginu farcry'a(CryEngine 2) to myślałem że się posram.... i bym się nie zdziwił jak by to tam było :p

Napisano
co to sie dzieje na tym swiecie, mi kaustyka liczy sie po pol godziny a tu w realu :/

 

w realu kaustyka się nie liczy, od tego zacznijmy :D

Napisano

było dawno temu juz ;]

nie pojdzie na slabszych kartach- mowie odrazu...

jest tam inna technika uzywana poprostu...

jezeli chcecie to poczytajcie jakies artki koderskie na dobrych portalach albo jakis tutorial w sieci wam sie trafi nawet ;d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności