Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Jako ze nie mam zbyt wielkiego doswiadczenia w tym temacie postanowilem popracowac nad wizualizacja wnetrza na przykladzie swojego pokoju, ktory bede sie staral odwzorowac w 3D. Jako pierwszy krok zebralem referencje uchwytu na firanke, reflektor sciennej oraz sufitowy. Niestety grzejnik prezentuje sie na tyle beznadziejne ze musialem ten obiekt wymodelowac wg. wlasnego pomyslu :)

 

reference1.jpg

 

reference2.jpg

 

reference3.jpg

 

Aktualnie posiadam nastepujace wymodelowane obiekty

 

- uchwyt na firanke

- grzejnik

- refrektor scienny

 

modeling1.jpg

 

modeling2.jpg

 

modeling3.jpg

  • Odpowiedzi 42
  • Wyświetleń 4,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jak zobaczyłem fotki to omało zawału nie dostałem bo w pierwszej chwili myślałem ze to render:P narazie malo można ocenić, jest dobrze i ładnie, czekam na więcej

Napisano
  • Autor

AGmakonts fakt mozna sie pomylic :) jednak nie chce celowo wprowadzic w blad a tylko zaprezentowac referencje na ktorych to bazie modeluje. Aktualnie w trakcie modelowania jest reflektor sufitowy, a tymczasem zamieszczam probne rendery modeli ktore juz sa wymodelowane.

 

render1.jpg

 

render2.jpg

Napisano
  • Autor

Thx za slowo otuchy Peter ;) przydada sie... swoja droga wizualizacje mnie zawsze fascynowaly, jednak jest to dzialka dosc ciezka aby efekt byl w miare zadowalajacy.

Napisano

lampka piękna, jak się będziesz nudził to strzel render z kaustyką i włączoną lampką chciał bym to zobaczyć jak świeci, to tylko prośba taka;]

 

no i jak tego nie skończysz to wiesz.........:P

Napisano

jesli bedziesz sie tak w detale zagłębiał i wszystko bedzie mialo tyle poly co uchwyt do firanki to "God bless you son" ;]

 

swoją drogą bardzo mnie ciekawi jak ci to wyjdzie , no widze ze Maxwell juz pracuje :>

 

powodzenia

Napisano
  • Autor

Wlaczylem na probe kilka opcji w renderingu aby zobaczyc jak to w nocy wyglada i dosc widac ze dlugo by to trwalo aby wygladalo zadowalajaco. Dla przykladu wczesniejsze renderingi poszly nie az tak tragicznie wolno jak na ten renderer np. uchwyt do firanki 45 min natomiast lampka scienna 1 godzina 24 min, przy takim czasie nie ma juz az tak wielkiego ziarna.

 

Marcin to fakt ;) szkoda ze trzeba sie jeszcze ograniczac. Jesli chodzi o Maxwell'a to narazie dla mnie jest ciekawostka, czasy renderingu ma dosc zaporowe.

 

Model reflektora sufitowego gotowy.

 

modeling4.jpg

Napisano
Wlaczylem na probe kilka opcji w renderingu aby zobaczyc jak to w nocy wyglada i dosc widac ze dlugo by to trwalo aby wygladalo zadowalajaco. Dla przykladu wczesniejsze renderingi poszly nie az tak tragicznie wolno jak na ten renderer np. uchwyt do firanki 45 min natomiast lampka scienna 1 godzina 24 min, przy takim czasie nie ma juz az tak wielkiego ziarna.

 

Marcin to fakt ;) szkoda ze trzeba sie jeszcze ograniczac. Jesli chodzi o Maxwell'a to narazie dla mnie jest ciekawostka, czasy renderingu ma dosc zaporowe.

 

Model reflektora sufitowego gotowy.

 

modeling4.jpg

 

daj model ;) ładnei ci to idzie i bardzo cieszy fakt ze używasz maxwella.

Napisano
  • Autor

Hindus ;) na tym etapie rozwoju juz cos mozna wyrenderowac, ostatnio jak mialem z nim doczynienia to bylo bardzo wolno... wiec odpuscilem na jakis czas.

Napisano

spoko spoko moze wyjdzie 1.0 to poszalejem a co do teraz to czas szykowac sceny pod 1.0 ;)

Napisano
  • Autor

Prezentuje kolejny render skonczonego wczesniej modelu reflektora sufitowego, wkoncu jego material zaczyna wygladac w miare poprawnie.

 

render3.jpg

Napisano

lepiej bedzie jak zrobisz scenke pod flash effet - bedzie lepiej sie prezentowac.

Napisano
  • Autor

Jak narazie zostane przy takim sposobie chyba... jednak efekt o ktorym mowisz widzialem tylko nie wiem jak go uzyskac, masz moze jakies linki?

Napisano

Cze Rascal

No musze powiedzieć że ta część Twojej pracy bardzo mnie zainteresowała. Zobaczymy jak to bedzie wyglądało na koncu.

Powodzenia

Napisano

post no1

 

Rascal zwykła scenka, jakies gówienka co by dawały odbicia i jeden emiter blisko kamery d65, 350-400. jak skonczy mi sie render to cos wiecej napisze.

 

post no2 ;)

 

cos takiego - nie wiem jak to jest u majki czy jakiej tam dziewki używasz ;) ale pewnie zasada jest taka sama, render trwał 2min także nie patrz na ziarno.

pozdro.

 

set1he.jpg

Napisano
  • Autor

Sam nie wiem jak to bedzie na koncu wygladalo Mario :) ale przewiduje schody hehe.

 

Uzywam Maya Hindus, swoja droga juz wiem o co chodzi w tym co zamiesciles, pewnie pozniej potestuje ten sposob thx.

Napisano

Zawał !! myślałem że te pierwsze zdięcia To Rendery :p no a jescze on pisał na początku "Jako ze nie mam zbyt wielkiego doswiadczenia " Hehe.... No ale tak poza tym, to i tak mnie Gasi, bo świetnie dobrane Materiały i wogole świetnie to wygląda :D:D Czekam na skończony projekt :)

Napisano
  • Autor

Calkiem sporo jest tu osob dobrych od viz z tego co widzialem tak wiec mysle ze w przypadku pewnych problemow pomoga ;)

 

JohnZi dziwna sprawa, inni nie maja zadnych problemow z tym jednak byc moze trafiles kiedy server na ktorym umieszczam pikczery nie dzialal.

 

Zaczynam nowy model, tym razem jest to szafa a to zdjecie referencyjne.

 

reference4b.jpg

Napisano
  • Autor

Ukonczylem dwa nowe modele, poza szafa doszedl jeszcze jeden element mniejszy.

 

modeling5.jpg

Napisano

czy mi się zdaje czy ten świr wnętzre szafy zrobił:D

ale jest błąd nie wiem czy chcesz to teksturą rozwiązac ale powinieneć chyba każdą deseczke zrobić osobno a nie tak wszystko w kupie jak z plastiku odlane

nie no naprawde fajnie to wygląda, co kolejne?

Napisano

Fajniusio, bede czesto zagladal.

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Wnetrze jest ;) swoja droga wiekszosc to lite drewno, a tam gdzie widac ze jakby deski sie schodza to zalatwie textura bo zespolenie jest dosc dokladne.

Napisano

Rascal - jak zwykle pełen profesjonalizm :)

Widzę, że powstaje tutaj bardzo ładna vizka z masą detali - piękna robota.

 

pozdr

Napisano
  • Autor

Dzieki Mintrill za uznanie ;)

 

Prace nie stoja w miejscu a modeling trwa, tym razem polka scienna w komplecie ze wczesniejszym reflektorem. Prezentuje zdjecie referencyjne oraz model 3D. Kolejne ukonczone modele to regal a takze rama lozka.

 

reference5.jpg

 

modeling6b.jpg

 

modeling7.jpg

 

modeling8.jpg

Napisano

To łózko jest w orginale klejnone czy jak? pytam bo chce wiedzieć czy będziesz zacieki z kleju modelował:P

narazie pięknie, czekam na więcej no i na renderki:D

Napisano

jakim programem modelujesz?? sorki rascal za może oczywiste dla ciebie pytanie ale mama uczyła mnie że nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedz. a pozatym brawo pięknie się zapowiada

Napisano

Rascal to szalony czlowiek. Lepiej go zbanowac. Rascal musi odejsc!... no i powodzenia w pracy zycze :> pieknie jest :] W zasadzie to patrzac na screen'y z 'Terranova' to sie nie dziwie, czemu bawisz sie w te szczegoly :)

Napisano
  • Autor

AGmakonts w oryginale jest skrecane srubami ale sa wogole nie widoczne :) nie oszczedzam nigdzie poly jednak robie to w miare ekonomicznie.

 

Tym razem prezentuje pelna kompozycje, do tego dojda oczywiscie pozostale detale w odpowiednich miejscach np. ksiazki na regale, sprzet grajacy itp.

 

modeling9.jpg

 

modeling10.jpg

Napisano

imo dziwnie/ciężko będzie ci to oświetlić - czemu tak mało ?

Napisano
  • Autor

Jako ze troche przerwy mialem od tego projektu postanowilem do niego wkoncu wrocic :)

 

Jesli chodzi o wyposazenie jest wystarczajace :) jest wszystko co mi potrzeba bez zbednych rzeczy hehe nic nie chomikuje co mi nie jest potrzebne hehe.

 

Skonczylem prace nad pionowymi roletami okiennymi a takze powoli poznaje V-Ray'a pod Maya i zapewne bede potrzebowal pomocy ze strony w miare doswiadczonych userow tego renderera :)

 

modeling11.jpg

 

modeling12.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności