Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Z reguly sluza do tego partikle i zalezne sa od edytora partikli ktory to zalezy i czesto jest indywidualny wzgledem kazdego silnika. Patenty ... coz kazdy zalezy od rodzaju gry, inne masz w fpp a inne w rts.

Sorki ze pytam, ale sam wymysliles sobie tego nicka?

Napisano

Patentu chyba nie ma. Jednak wpierw musisz sobie narysować taką eksplozję jaka cię interesuje, a potem zależnie od silnika tak musisz partikle "rozrysować" i ustawić by wyglądało to jak na rysunku, który zrobiłeś wcześniej. Nic tylko eksperymenty i metoda prób i błędów.

Napisano

słuchajcie ludziska mam za sobą robienie efektów do gry która na razie pojechała się wydawać za niemców:)

ale mało czasu było itd. itp. więc efekty były robione na końcu i wobec tego były kijowe.

tak czy inaczej mogę powiedzieć że nie jestem zielony we tym temacie

to czego szukam to sposobów - patentów - jak robić takie rzeczy

używając mało particli

robić fajne i dynamiczne eksplozje

jakieś tutoriale

są tutki do texturowania postaci i animacji postaci to moze ktos trafił na explozje?

btw. "z reguły służą do tego partikle". a co z resztą "poza regułą"? eksplozje na meshu?

Napisano

hmm

 

no w sumie - dobre explozje to chyba wlasnie mix partikli i rozpierdzielonego mesza - fajnie rozpisac rozpad mesza (na jakie kawalki)+fizyka do tego fajnie im texturke zmienic w locie (z tej oryginalej na poczatku do jakis czarnych popalonych plam przy ladowaniu) - do tego kilka drastycznie roznych rodzajow partikli (czyli jakies iskry, dymy, plomienie itp) - madrze to wszystko pozapinac i bedzie lux :D

 

hyhy - to powyzej to raczej jakies pobozne zyczenia a nie recepta - ale ja tam sie nie znam - z programistyczego punktu widzenia to lewy jestem :D

 

pozdro i powodzenia w poszukiwaniach

 

ps. a jak juz znajdziejsz to sie pochwal :D

 

hyhy

 

psII - i jeszcze tak mi przyszlo do glowy - fajne explozje to rowniez w duzej mierze interakcja z otoczeniem - czyli jakies leje w glebie, wypalona trawa, dziury po szrapnelach itp :D

 

a pozatym - zalezenie od gry jaka to ma byc - bo np w fps'ach to fajnie by jeszcze bylo wplywac na kamere - zeby sie trzesla i jakies przepalenia kolorow pixel szaderkiem :D - miodnie by bylo :D

 

pozdor

Napisano

Podales za malo informacji w jakiego typu grze maja byc te explozja, i ciesze sie ze jestes tworca gry ktora poszla do niemcow. Gratuluje, ale nastepnym razem jezeli chcesz uzyskac wiecej informacji podaj wiecej konkretow. Robienie game artu na forum a robienie game artu do gry to dwie rozne rzeczy. Tutaj ftorek wylapal cos czego ja nie wylapalem. Chodzi Ci o sama explozje -> efekt ognia, czy caly lancuch systemow ktore sa przyczyna i skutkiem owej explozji. I dodatkowo, mowimy o explozji domu czy samochodu?? a moze czlowiekowi wsadzono granat do gardla (Doberman :P)??

Napisano

potrzebne będą efekty do gry z czołgami

np uderzenie pocisku w ziemię, wybuch czołgu itp

cały system wybuchów na razie jeszcze składamy, pewnie będzie zlepek obiektów na nullach z których każdy będzie miał oddzielną animację zniszczenia + jak sie urwą to będą podpinane do fizyki ( np odstrzelona wieża)

materiały mam (kupa filmów o czołgach) ale chciałbym się dokształcić w sferze animacyjnej. chodzi o to żeby eksplozja była dynamiczna. np podobno (gdzieś to słyszałem daje się bumpy na partikle(?)

wiem że pytanie banalne ale nie chcę odkrywać ameryki a może ktoś na sieci znalazł coś o animacji explozji.

może chociaż jakieś malowania partikli?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności