Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ktoś chciał martwe kaczki... Więc... niezupełnie kaczka, ale można powiedzieć, że jednak zdecydowanie martwa natura. Tym razem nie na zamówienie, ale z nudów w wolnej chwili. Wiem, że szkielet jest niekoniecznie wspaniały, więc na niego możecie przymknąć oko, ok?

tweety: w HDRI jest kitchen probe - więc tym razem się zgadza :)

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

buuu... ładny pomysł ale szkło i kaustyka odpada. cień też jakiś taki mało realny.

podejżewam że MR więc napisz jaki materiał szkła i ustawienia świateł oraz rendera.

 

kitchen_probe? hmm... nie uwierzysz ale lepiej by wyglądał building ;)

Napisano

yyy... ja wtedy tylko żartowałem i lubię naszego wodz... tzn. lubię kaczki;)

Co do pracki to jest fajnie. Kaustyka jest chyba ok, ciecz tez dobrze wygląda. Kolorowe odbicie powoduje wrażenie, że blat jest w jakimś klubiku, no ale wtedy nie pasują te sztućce:)

Napisano

tweety: dzięki za link, w wolnej chwili pobawię się jeszcze ze szklanką, może wyjdzie coś ciekawszego.

Pawelkos: Szczerze mówiąc blat mnie zaskoczył w pozytywnym tego słowa znaczeniu :) Gdyby wszystko wychodziło mi tak jak blat, to myślę, że byłbym zarypiście dobry w Maxie :) Niestety ciągle się uczę...

Napisano

Shader łyżki nie wyszedł.

Torchę dziwnie wygląda ten szkielet. Jak dla mnie, to sprawaia wrażenie jakby to była nalepka na szklance, a nie obiekt pływający w wodzie. Mapowanie i tekstura noży raczej do wymiany.

IMO trochę ciasny kadr.

Napisano

A ja powiem tak, zabrać caustica i HDRI i po pracy, tzn będzie bardzo słaba . Ciężko powiedzieć, że się napracowałeś przy tej scence. I niestety wiele jest takich prac, które żyją tylko dzięki wspomniamym rzeczom :(

Napisano

Od wczoraj w wolnym "międzyczasie" wałkuję caustica, bo jak na razie za słabo wychodzi do contestu. Mam problem z cieniem :/ może założę wątek WIP gdzie się w kaustykę i cienie pobawię. Ale dzięki za zaproszenie tweety.

 

Simple_man: nigdzie nie powiedziałem że się napracowałem :) to owoc nudy i chwilki wolnego czasu, którego ostatnio niestety coraz mniej :( Ale na marginesie - wielkie dzieła nie zawsze wymagają wielkiego nakładu pracy. Czasem tak, ale nie zawsze. A to dlatego, że strona techniczna nie jest równoważna ze stroną artystyczną, która jest na tyle subiektywna, że jest nieweryfikowalna. "Dzieło" zostaje dziełem "DZIEŁEM" poprzez zbiorową społeczną akceptacje. Inaczej może być jedynie dowodem kunsztu artysty. Ale to tylko taka moja dywagacja ;)

Napisano

SoAd: bump jest "umiarkowany", bo zazwyczaj jak wychodzi nieładnie, to jest po prostu zbyt duży, tak samo jak z odbiciami - ludzie lubią przeginać, dają zbyt duże i realizm szlag trafia.

Gedeon: kto powiedział, że to ryba ;) to grzebień w akwarium :D a serio --> przeczytaj pierwszy post w tym wątku.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności