mr_marchew Napisano 21 Listopad 2005 Share Napisano 21 Listopad 2005 Ktoś chciał martwe kaczki... Więc... niezupełnie kaczka, ale można powiedzieć, że jednak zdecydowanie martwa natura. Tym razem nie na zamówienie, ale z nudów w wolnej chwili. Wiem, że szkielet jest niekoniecznie wspaniały, więc na niego możecie przymknąć oko, ok? tweety: w HDRI jest kitchen probe - więc tym razem się zgadza :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 21 Listopad 2005 Share Napisano 21 Listopad 2005 buuu... ładny pomysł ale szkło i kaustyka odpada. cień też jakiś taki mało realny. podejżewam że MR więc napisz jaki materiał szkła i ustawienia świateł oraz rendera. kitchen_probe? hmm... nie uwierzysz ale lepiej by wyglądał building ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras Napisano 21 Listopad 2005 Share Napisano 21 Listopad 2005 yyy... ja wtedy tylko żartowałem i lubię naszego wodz... tzn. lubię kaczki;) Co do pracki to jest fajnie. Kaustyka jest chyba ok, ciecz tez dobrze wygląda. Kolorowe odbicie powoduje wrażenie, że blat jest w jakimś klubiku, no ale wtedy nie pasują te sztućce:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mr_marchew Napisano 21 Listopad 2005 Autor Share Napisano 21 Listopad 2005 tweety: proszę bardzo - co powinienem zmienić? (Max 8ka) maras: uważaj co piszesz, ONI są wszędzie ;) nawet ta kaczka w zlewie może donosić ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 21 Listopad 2005 Share Napisano 21 Listopad 2005 ciekawsze efekty kaustyczne uzyskasz stosując materiał: mental ray, włącz też final gather. Jeśli chodzi o samo szkło to przejrzyj: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=21025 Vorek pokazał kilkanaście ciekawych chwytów na dobrą kaustykę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 21 Listopad 2005 Share Napisano 21 Listopad 2005 wszystko to wyglada dosc sztucznie, nie wiem jaki poziom realizmu chciales osiagnac, ale jak dla mnie najbardziej realnie wyszedl blat stolu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mr_marchew Napisano 21 Listopad 2005 Autor Share Napisano 21 Listopad 2005 tweety: dzięki za link, w wolnej chwili pobawię się jeszcze ze szklanką, może wyjdzie coś ciekawszego. Pawelkos: Szczerze mówiąc blat mnie zaskoczył w pozytywnym tego słowa znaczeniu :) Gdyby wszystko wychodziło mi tak jak blat, to myślę, że byłbym zarypiście dobry w Maxie :) Niestety ciągle się uczę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 21 Listopad 2005 Share Napisano 21 Listopad 2005 Shader łyżki nie wyszedł. Torchę dziwnie wygląda ten szkielet. Jak dla mnie, to sprawaia wrażenie jakby to była nalepka na szklance, a nie obiekt pływający w wodzie. Mapowanie i tekstura noży raczej do wymiany. IMO trochę ciasny kadr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 21 Listopad 2005 Share Napisano 21 Listopad 2005 mr_marchew: zapraszamy do contestu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Simple_man Napisano 22 Listopad 2005 Share Napisano 22 Listopad 2005 A ja powiem tak, zabrać caustica i HDRI i po pracy, tzn będzie bardzo słaba . Ciężko powiedzieć, że się napracowałeś przy tej scence. I niestety wiele jest takich prac, które żyją tylko dzięki wspomniamym rzeczom :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mr_marchew Napisano 22 Listopad 2005 Autor Share Napisano 22 Listopad 2005 Od wczoraj w wolnym "międzyczasie" wałkuję caustica, bo jak na razie za słabo wychodzi do contestu. Mam problem z cieniem :/ może założę wątek WIP gdzie się w kaustykę i cienie pobawię. Ale dzięki za zaproszenie tweety. Simple_man: nigdzie nie powiedziałem że się napracowałem :) to owoc nudy i chwilki wolnego czasu, którego ostatnio niestety coraz mniej :( Ale na marginesie - wielkie dzieła nie zawsze wymagają wielkiego nakładu pracy. Czasem tak, ale nie zawsze. A to dlatego, że strona techniczna nie jest równoważna ze stroną artystyczną, która jest na tyle subiektywna, że jest nieweryfikowalna. "Dzieło" zostaje dziełem "DZIEŁEM" poprzez zbiorową społeczną akceptacje. Inaczej może być jedynie dowodem kunsztu artysty. Ale to tylko taka moja dywagacja ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 22 Listopad 2005 Share Napisano 22 Listopad 2005 SImple: zabierz co drugiej pracce GI i sam zobaczysz jak to wygląda :) mr_marchew: nie mnie dziękuj tylko Falcom3D - tojego wątek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 22 Listopad 2005 Share Napisano 22 Listopad 2005 jak zrobiles material blatu tzn jakiego bumpa masz ze tak fajnie wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gedeon Napisano 22 Listopad 2005 Share Napisano 22 Listopad 2005 Dobre jednakże to coś w tej szklance wygląda na jakis nowoczesny grzebień, a nie martwa ryba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mentaller Napisano 22 Listopad 2005 Share Napisano 22 Listopad 2005 miły bump na podłożu ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mr_marchew Napisano 29 Listopad 2005 Autor Share Napisano 29 Listopad 2005 SoAd: bump jest "umiarkowany", bo zazwyczaj jak wychodzi nieładnie, to jest po prostu zbyt duży, tak samo jak z odbiciami - ludzie lubią przeginać, dają zbyt duże i realizm szlag trafia. Gedeon: kto powiedział, że to ryba ;) to grzebień w akwarium :D a serio --> przeczytaj pierwszy post w tym wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi