Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No fajne fajne ^^' nawet bardzo szczerze mowiac. MI tam by sie jednak nie nigdy nie chcialo robic rzeczy z tutoriali, ehhh moze to moj blad i dlatego teraz tak malo umiem :p

  • Odpowiedzi 74
  • Wyświetleń 7,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

no on był robiony z tutka na początku potem juz sam na własną reke bo za bardzo odbiegał od orginału.

Napisano

Jeśli chodzi o modelik to jest wyrąbisty, ale może dasz siatkę co? Bardzo fajnie i szczegółowo zrobiony ;) Podoba mi się kabina. Widać, że się "narobiłeś". Powodzenia.

Napisano

I cóż można powiedzieć? - Bjutiful :P

Jest po protsu idealna. Czekam teraz na render z bronią i na finał pracy ;)

Napisano

Powiem tak, zajebista pracka jak narazie.Trzmaj tak dalej.

 

 

Pozdro.................................... . ......................................

Napisano
  • Autor

thx, panowie za miłe komenty, motywujecie mnie, jutro jak bede miał czas to zapodam skonczony model z paroma detalam. I nie wiem tylko co potem czy brac sie za teksturowanie czy za scene??? bo koncept mam juz od prawie samego początku gdy go robiłem

Napisano
  • Autor

No dobra tak jak obiecałem model skończony, dodałem kabelki, teraz pora na texturki do których mnie nie ciągnie zbytnio wiec naarzie se odpuszcze. Zapraszam do komentowania:

 

APU (finish model)

Napisano

Jednym słowem jest bardzo fajne!!! Przy takim stanie rzeczy nie ma co robić texturek, ale wiem... Zawsze warto jest zrobić, zatem ZABIERAJ SIĘ DO PRACY [jeśli to Cię zmotywuje to powodzneia] :D Bardzo fajnie.

Napisano

nie no bardzo ładnie, szczegułowo, dokładnie, to mnie sie podoba :P

ale może byś jeszcze dorobił te naboje idące z magazynków do tych działek bo troche tego brakuje

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

no ale nie wiem czy one sa potzrebne bo scena w jakiej bedzie chyba tego nie bedzie wymagac a moze, bo mam taki pomysł zeby on wstał w jakims starym i juz dawno nie uzywanym studiu filmowym, stojacy kolos poniedzy kartonami kamerami, lampami itp. bedzie tam sie nadawał magazynek????

Napisano

Scena troche jak w Dredzie z tym robotem w lombardzie. :) Ciekawe.

APU fajne.

Napisano

hmmm, ja az tak nie uwazam, ale skoro masz watpliwosci, to moze lepiej wymyslic plan B. :)

Napisano

GDybys tak zrobił jeszcze Sentinela i APU nawalajace w niego, i to wszystko do Zionu wrzucił to by bylo Miodzio. :)

Napisano

no to niech magazynki i naboje walają sie po ziemi ;] albo niech zwisa kawałek z jednego działa, a drugi z tej skrzynki z nabojami co z tyłu była :P

 

no ale w sumie do takiej sceny nie sa konieczne

Napisano
  • Autor

dziek panowie za komentarze, teraz pora brac sie za texturki ale ja jestem zielony z texturowania wiec narazie musze sie podłuczc i dopiero go otexturuje. pozdro

Napisano
  • Autor

Secator Ja tez mu nie zazdroszcze :P

FAlcom3D Poly to ma 50k,a sprzęt nic takiego Athlon 1,8+ XP, 512ram, GeForece 4 mx 440.

 

pozdro.

Napisano
  • Autor

Panowie nie wiem jak nie wiem od czego zacząc odnosnie mappingu, czy jest ktoś kto mi może pomóc w tej sprawie albo jakieś tutki odnośnie tego rodzaju problemu bo ja poprostu nie wiem jak sie za to zabrać :(, bede bardzo wdzięczny za jakakolwiek pomoc!.

 

pozdro!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności