Napisano 30 Październik 200519 l No fajne fajne ^^' nawet bardzo szczerze mowiac. MI tam by sie jednak nie nigdy nie chcialo robic rzeczy z tutoriali, ehhh moze to moj blad i dlatego teraz tak malo umiem :p
Napisano 30 Październik 200519 l Autor no on był robiony z tutka na początku potem juz sam na własną reke bo za bardzo odbiegał od orginału.
Napisano 30 Październik 200519 l Jeśli chodzi o modelik to jest wyrąbisty, ale może dasz siatkę co? Bardzo fajnie i szczegółowo zrobiony ;) Podoba mi się kabina. Widać, że się "narobiłeś". Powodzenia.
Napisano 30 Październik 200519 l I cóż można powiedzieć? - Bjutiful :P Jest po protsu idealna. Czekam teraz na render z bronią i na finał pracy ;)
Napisano 1 Listopad 200519 l Powiem tak, zajebista pracka jak narazie.Trzmaj tak dalej. Pozdro.................................... . ......................................
Napisano 1 Listopad 200519 l Autor thx, panowie za miłe komenty, motywujecie mnie, jutro jak bede miał czas to zapodam skonczony model z paroma detalam. I nie wiem tylko co potem czy brac sie za teksturowanie czy za scene??? bo koncept mam juz od prawie samego początku gdy go robiłem
Napisano 7 Listopad 200519 l Autor No dobra tak jak obiecałem model skończony, dodałem kabelki, teraz pora na texturki do których mnie nie ciągnie zbytnio wiec naarzie se odpuszcze. Zapraszam do komentowania: APU (finish model)
Napisano 7 Listopad 200519 l Jednym słowem jest bardzo fajne!!! Przy takim stanie rzeczy nie ma co robić texturek, ale wiem... Zawsze warto jest zrobić, zatem ZABIERAJ SIĘ DO PRACY [jeśli to Cię zmotywuje to powodzneia] :D Bardzo fajnie.
Napisano 11 Listopad 200519 l nie no bardzo ładnie, szczegułowo, dokładnie, to mnie sie podoba :P ale może byś jeszcze dorobił te naboje idące z magazynków do tych działek bo troche tego brakuje pozdrawiam
Napisano 11 Listopad 200519 l Autor no ale nie wiem czy one sa potzrebne bo scena w jakiej bedzie chyba tego nie bedzie wymagac a moze, bo mam taki pomysł zeby on wstał w jakims starym i juz dawno nie uzywanym studiu filmowym, stojacy kolos poniedzy kartonami kamerami, lampami itp. bedzie tam sie nadawał magazynek????
Napisano 11 Listopad 200519 l Scena troche jak w Dredzie z tym robotem w lombardzie. :) Ciekawe. APU fajne.
Napisano 11 Listopad 200519 l hmmm, ja az tak nie uwazam, ale skoro masz watpliwosci, to moze lepiej wymyslic plan B. :)
Napisano 11 Listopad 200519 l GDybys tak zrobił jeszcze Sentinela i APU nawalajace w niego, i to wszystko do Zionu wrzucił to by bylo Miodzio. :)
Napisano 12 Listopad 200519 l no to niech magazynki i naboje walają sie po ziemi ;] albo niech zwisa kawałek z jednego działa, a drugi z tej skrzynki z nabojami co z tyłu była :P no ale w sumie do takiej sceny nie sa konieczne
Napisano 12 Listopad 200519 l Autor dziek panowie za komentarze, teraz pora brac sie za texturki ale ja jestem zielony z texturowania wiec narazie musze sie podłuczc i dopiero go otexturuje. pozdro
Napisano 13 Listopad 200519 l Co ja moge pwoiedzieć... JAK TY TO ZROBILEŚ ??!! kurczę piękne !! tylk otexturować i cud miud... :) no a tak poza tym... ile on ma poli :D:D ?? ui na jakim ty to kompie robisz ?? Przy pkazji zapraszam na: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=297218#post297218 :P:P
Napisano 14 Listopad 200519 l Autor Secator Ja tez mu nie zazdroszcze :P FAlcom3D Poly to ma 50k,a sprzęt nic takiego Athlon 1,8+ XP, 512ram, GeForece 4 mx 440. pozdro.
Napisano 26 Listopad 200519 l Autor Panowie nie wiem jak nie wiem od czego zacząc odnosnie mappingu, czy jest ktoś kto mi może pomóc w tej sprawie albo jakieś tutki odnośnie tego rodzaju problemu bo ja poprostu nie wiem jak sie za to zabrać :(, bede bardzo wdzięczny za jakakolwiek pomoc!. pozdro!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto