Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 31
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

niestety, nawet amd3500 z 7800 na pokładzie nie poradzi sobie z niezweldowanymi vertexami:>

Napisano

popraw temat , jestes juz troche na forum i powinienes wiedziec jak co nazwac !

 

co do problemu to masz tam niezweildowane edgesy zapewne , fajnie by bylo gdybys udostepnil model bo ze screenow nic nie widac

Napisano

zaznacz wszystkie werteksy i użyj Weld o bardzo małym tresholdzie (chyba że masz duże odległości między punktami to target weld wtedy).

Napisano

musi być ;]

 

chyba że masz polygony w tych dziurach ale w takim wypadku proponowałbym naukę poly od nowa.. bo to podstawa.

Napisano

i teraz udostepnij scene zeby ktos mogl ci pomoc bo ze screenow nic wiecej sie dowiedziec nie mozna

 

a temat jest zły , jak by nie byl to bym nie zwracal uwagi

 

nazwij go jakos , problem z siatką , dziura w siatce ... aby bez zbednych emocji

Napisano

jednak jak nie da rady weldem to chyba jest to rzecz niemozliwa, tez tak mialem kilka razy sprawdzam welda niedziala robie od nowa i jade dalej z tym koksem :D (aby czasu i checi nie tracic)

Napisano

wykasuj te polygony co i ja i co ci się pokaże ze masz jakieś dziwne edge potworzone wykasuj je i poly co skasowałeś zrób od nowa a na błotnik wystarczy że dasz welda:)

Napisano
  • Autor

a wiec jak zrobic idealne kąty proste po dodaniu mesh smooth-a wiem ze juz gdzies to było ale nie moge na to trafic pomocy 8-)

 

w załącznikach widoczny jest problem!!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności