Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Oto mój modelik drednoughta z warhammera 40k. Nie jest to dogładnie odwzorowany robot, wiele rzeczy jest moim pomysłem. Model jest przygotowany do animacji.

 

dreadnought12zr.th.jpg

dreadnought21kc.th.jpg

dreadnought30ji.th.jpg

dreadnought48qs.th.jpg

 

 

Mam nadzieje, że uda mi się go oteksturować

 

p.s Komentaże mile widziane

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Co prawda to juz którys tam z kolei dreadnought na forum...ale ten mi sie jakos bardziej podoba....nigdy nie grałem w warhammera 40 k..i nie do końca czaje te klimaty...choć lubie zelastwo...jesli z texturkami ci pójdzie tak dobrze jak z modelem to powinno byc git.

Napisano

Modelik jest bomba!!! Fajnie wyszło. Jest szczegółowo, jak na takiego robota, ale ciekaw jestem, jak to rzeczywiście będzie, tak jak powiedział to kliment z tymi texturami. Texturki robią połowę efektu pracy, a druga to modelowanie i oświetlenie. Te dwie ostatnie super. Pozdro i powodzenia.

Napisano

Mały update (moje pierwsze tekstury w życiu):

 

dreadnought56qy.th.jpg

 

p.s Zna ktoś może dobre tutki o mapowaniu/teksturowaniu robotów?

Napisano

Super wychodzi, ale jakieś takie troche ciemne oświetlenie... Nie widać, co tam u dołu jest za bardzo. Działko bym jeszcze troche zerdzewił, a tak ogólnie to fajnie, ale skoro to jest robocik z modyfikacjami, to bym proponował dać jakiś taki np. stalowy kolorek, a nie czerwony, no w każdym razie texturowanie, to jak dla mnie najtrudniejszy orzech do zgryzienia. Pozdro ;)

Napisano

Widze dość luźna interpretacja Dreadnoughta. Aczkolwiek myślę, że udana. Kolorki mogą być czerwone itp, jednak dodałbym troche zadrapań na krańcach i podciągnął by był bardziej metaliczny :). Jedyne co mi nie pasuje to minigun, a dokładnie ta otoczka na końcu lufy, no ale to mało ważny element. Leciutko może bym powiększył paluchy u stóp, bo wydaje sie byc troche mało stabilny :).

 

Bede patrzył jak ci idzie:> uwielbiam W40k więc zycze powodzenia ^^.

Napisano

Dzięki za komentarze. Działko będzie bardziej zardzewiałe(o ile starczy mi umiejętności), a co do metalu to moim założeniem był od początku czerwony/czarny kolor, wybrałem czerwony i postaram się tego trzymać. Póki co, nowy update z flagą(sztandarem):

dreadnought77eu.th.jpg

 

p.s Nie wiem czy lepiej z flagą czy bez?

Napisano

Nieno jasne, że z flagą :), ale jak bedziesz robił oddział to niech tylko jeden ją ma hehe. Wiesz co? Seryjnie wywal mu te osłonke na minigunie, bedzie 100x lepiej. Tak poza tym to teksturka cool (ach jeszcze jakby te zadrapania były ;]). Może troche jeszcze dodaj bajerów w stylu czachy, pieczęcie, łańcuchy, dziury po kulach itp :).

Napisano

Czach nie będzie! Cztery razy się za nie zabierałem, a wyglądały jak mutacja orangutana z jaszczurką. Osłonka z miniguna zdięta(tak wogóle to pracuje nad nowym gunem). Co do łańcuchów i pieczęci, niezły pomysł. Szczerze mówią nie wpadłem że można je dać do modelu. Jutro zamieszcze efekt mojej pracy

pozdro :)

Gość evolved
Napisano

Podoba mi się. Detale świetne. Teksturki też bardzo dobre. Chociaz faktycznie jakies dzióry po kulach, odrapania były by mile widziane : ). Wersja z miotaczem lepsza od tej z minigunem imho. Redner z HDRI :D ? czemu nie ^__^. Powodzenia.

Napisano

No miotacz jest cool, aczkolwiek z tego co kojarzę to on ma go w lewej łapie na stałe ;). No ale w koncu animka to bedzie, to pare wersji się przyda.

 

Space Marines uwielbiają dodawać na wszystko wlasnie takie rózne pierdoły jak pieczęcie, pergaminy, czachy, odznaczenia. Przedstawia to ich honor i oddanie imperatorowi ;].

Napisano

OK. Są ślady pocisków, pieczęcie(tylko nie wiem jaki kolor im dać) i inne drobiazgi:

dreadnought109tq.th.jpg

 

 

Jak zwykle czekam na komentarze

Napisano

no to zaczę od tego, że WH się znam mało (vide: wcale) ale światełko a raczej ustawienia area shadow masz zrypane. Sam model fajny przydało by się go zapodać w animkę czy coś.

Napisano

Wielkie dzięki za komentarze. Simple_man co dokładnie jest źle z tymi area shadow (ziarniste cienie?), bo tak to nawet nie zabardzo wiem co zmienić.

Napisano

no właśnie chodzi mi o to "ZIARNO" ;) okrutne. Jeśli używasz Maxa i masz światełko ze zwykłego skylina to poprostu zwiększ shadow quality. Jeśli jedziesz po Vray`u to w zakładce Vrayshadow params wpisz większe wartości dla Subdivs, standartowo masz tam wartość 8 przy wartości 16 przy rozmiarach źródła 10*10*10 już prawie nie widać ziarna.

Pozdro.

Napisano

Taa wiecej sladow walki by sie na nim przydalo (no chyba ze zalozenie masz takie ze prosto z garazu wyrusza ;) a jak kanty rozjasnisz to fajny efekt przecierki bedzie, moze osmalenia jakies od miotacza? Fajnie, mily modelik. Powodzenia przy animce

Napisano

Dzięki za komentarze. Postaram się go trochę zepsuć ;] A póki co dałem mu nową nóżkę:

 

dreadnoughtnoga4nw.th.jpgdreadnoughtnoga12rn.th.jpgdreadnoughtnoga32bb.th.jpg

 

sorry za oświetlenie, ale zależało mi na czasie renderingu.

Napisano

za słabego :):

Athlon 2 ghz

512 ramu

No i oczywiście gforca FX 5200

 

Ale jak na razie model ma 310 000 poly(bez Ms) i przy odpowiednim działaniu na warstwach jakoś ciągnie.

Napisano

Ja mam Athlona XP 2.6 +, 1 GB RAM'u, Radka 9200 SE ale to tak podobnie jak twój... Mi się też przydałby lepszy... No ale co zrobić, trzeba jakoś dawać radę. Pozdro.

Napisano

Widać tu jak ludzie dokładnie czytają forum ;).

 

Hmm idzie ci bardzo dobrze, ale nie zapominaj tylko ja cię proszę, że to w końcu jest Dreadnought i nie odejdz od niego za bardzo :) (jak narazie jest jeszcze ok, ale może sie okazać kiedys ze jednak przesadziłeś, aczkolwiek mam nadzieje, ze nie :P ).

 

Jedyne mam zastrzezenie. Czy jak bedziesz miał tyle szczegółów na nodze to poprawisz też resztę? Jesli tak, to przelicz czy komp ci nie wysiądzie czasem. No i czy w końcu bedzie z tego animacja tak jak przewidywałeś na początku?

Napisano

aaaaa! zaraz zwariuje. Zapomniałem zrobić "kolana" :( Nogę musze zacząć od nowa.

 

p.s Macie może dobre tutki o teksturowaniu takich rzeczy jak ten robot?

Gość Dark Angel
Napisano

Fajny model ale w rzeczywistości Dreadnought tak nie wygląda jest nie co inny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności