F/X Napisano 26 Listopad 2005 Napisano 26 Listopad 2005 Oto mój modelik drednoughta z warhammera 40k. Nie jest to dogładnie odwzorowany robot, wiele rzeczy jest moim pomysłem. Model jest przygotowany do animacji. Mam nadzieje, że uda mi się go oteksturować p.s Komentaże mile widziane
kliment woroszyłow Napisano 26 Listopad 2005 Napisano 26 Listopad 2005 Co prawda to juz którys tam z kolei dreadnought na forum...ale ten mi sie jakos bardziej podoba....nigdy nie grałem w warhammera 40 k..i nie do końca czaje te klimaty...choć lubie zelastwo...jesli z texturkami ci pójdzie tak dobrze jak z modelem to powinno byc git.
Koniu_PL Napisano 26 Listopad 2005 Napisano 26 Listopad 2005 Modelik jest bomba!!! Fajnie wyszło. Jest szczegółowo, jak na takiego robota, ale ciekaw jestem, jak to rzeczywiście będzie, tak jak powiedział to kliment z tymi texturami. Texturki robią połowę efektu pracy, a druga to modelowanie i oświetlenie. Te dwie ostatnie super. Pozdro i powodzenia.
F/X Napisano 27 Listopad 2005 Autor Napisano 27 Listopad 2005 Mały update (moje pierwsze tekstury w życiu): p.s Zna ktoś może dobre tutki o mapowaniu/teksturowaniu robotów?
Koniu_PL Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 Super wychodzi, ale jakieś takie troche ciemne oświetlenie... Nie widać, co tam u dołu jest za bardzo. Działko bym jeszcze troche zerdzewił, a tak ogólnie to fajnie, ale skoro to jest robocik z modyfikacjami, to bym proponował dać jakiś taki np. stalowy kolorek, a nie czerwony, no w każdym razie texturowanie, to jak dla mnie najtrudniejszy orzech do zgryzienia. Pozdro ;)
Gacu666 Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 Widze dość luźna interpretacja Dreadnoughta. Aczkolwiek myślę, że udana. Kolorki mogą być czerwone itp, jednak dodałbym troche zadrapań na krańcach i podciągnął by był bardziej metaliczny :). Jedyne co mi nie pasuje to minigun, a dokładnie ta otoczka na końcu lufy, no ale to mało ważny element. Leciutko może bym powiększył paluchy u stóp, bo wydaje sie byc troche mało stabilny :). Bede patrzył jak ci idzie:> uwielbiam W40k więc zycze powodzenia ^^.
F/X Napisano 27 Listopad 2005 Autor Napisano 27 Listopad 2005 Dzięki za komentarze. Działko będzie bardziej zardzewiałe(o ile starczy mi umiejętności), a co do metalu to moim założeniem był od początku czerwony/czarny kolor, wybrałem czerwony i postaram się tego trzymać. Póki co, nowy update z flagą(sztandarem): p.s Nie wiem czy lepiej z flagą czy bez?
Gacu666 Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 Nieno jasne, że z flagą :), ale jak bedziesz robił oddział to niech tylko jeden ją ma hehe. Wiesz co? Seryjnie wywal mu te osłonke na minigunie, bedzie 100x lepiej. Tak poza tym to teksturka cool (ach jeszcze jakby te zadrapania były ;]). Może troche jeszcze dodaj bajerów w stylu czachy, pieczęcie, łańcuchy, dziury po kulach itp :).
F/X Napisano 27 Listopad 2005 Autor Napisano 27 Listopad 2005 Czach nie będzie! Cztery razy się za nie zabierałem, a wyglądały jak mutacja orangutana z jaszczurką. Osłonka z miniguna zdięta(tak wogóle to pracuje nad nowym gunem). Co do łańcuchów i pieczęci, niezły pomysł. Szczerze mówią nie wpadłem że można je dać do modelu. Jutro zamieszcze efekt mojej pracy pozdro :)
F/X Napisano 27 Listopad 2005 Autor Napisano 27 Listopad 2005 Alternatywny gun: Jutro przygotuje jeszcze jedną wersje
Gość evolved Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 Podoba mi się. Detale świetne. Teksturki też bardzo dobre. Chociaz faktycznie jakies dzióry po kulach, odrapania były by mile widziane : ). Wersja z miotaczem lepsza od tej z minigunem imho. Redner z HDRI :D ? czemu nie ^__^. Powodzenia.
Gacu666 Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 No miotacz jest cool, aczkolwiek z tego co kojarzę to on ma go w lewej łapie na stałe ;). No ale w koncu animka to bedzie, to pare wersji się przyda. Space Marines uwielbiają dodawać na wszystko wlasnie takie rózne pierdoły jak pieczęcie, pergaminy, czachy, odznaczenia. Przedstawia to ich honor i oddanie imperatorowi ;].
F/X Napisano 28 Listopad 2005 Autor Napisano 28 Listopad 2005 OK. Są ślady pocisków, pieczęcie(tylko nie wiem jaki kolor im dać) i inne drobiazgi: Jak zwykle czekam na komentarze
Simple_man Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 no to zaczę od tego, że WH się znam mało (vide: wcale) ale światełko a raczej ustawienia area shadow masz zrypane. Sam model fajny przydało by się go zapodać w animkę czy coś.
Gacu666 Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 Pieczęcie cool, kule cool, ale kul za mało no i jeszcze te rysy na krawędziach, to mus jest ^^.
F/X Napisano 29 Listopad 2005 Autor Napisano 29 Listopad 2005 Wielkie dzięki za komentarze. Simple_man co dokładnie jest źle z tymi area shadow (ziarniste cienie?), bo tak to nawet nie zabardzo wiem co zmienić.
Simple_man Napisano 29 Listopad 2005 Napisano 29 Listopad 2005 no właśnie chodzi mi o to "ZIARNO" ;) okrutne. Jeśli używasz Maxa i masz światełko ze zwykłego skylina to poprostu zwiększ shadow quality. Jeśli jedziesz po Vray`u to w zakładce Vrayshadow params wpisz większe wartości dla Subdivs, standartowo masz tam wartość 8 przy wartości 16 przy rozmiarach źródła 10*10*10 już prawie nie widać ziarna. Pozdro.
Gacu666 Napisano 29 Listopad 2005 Napisano 29 Listopad 2005 Ale po co ma czekać na render ;]. Ja bym wogóle narazie skylighta wywalil ;].
JmTm00 Napisano 30 Listopad 2005 Napisano 30 Listopad 2005 Taa wiecej sladow walki by sie na nim przydalo (no chyba ze zalozenie masz takie ze prosto z garazu wyrusza ;) a jak kanty rozjasnisz to fajny efekt przecierki bedzie, moze osmalenia jakies od miotacza? Fajnie, mily modelik. Powodzenia przy animce
F/X Napisano 3 Grudzień 2005 Autor Napisano 3 Grudzień 2005 Dzięki za komentarze. Postaram się go trochę zepsuć ;] A póki co dałem mu nową nóżkę: sorry za oświetlenie, ale zależało mi na czasie renderingu.
hkropinski Napisano 3 Grudzień 2005 Napisano 3 Grudzień 2005 fajnie idzie, trochę przypomina nogę APU, postaraj się o leprze rendery, pozdr
F/X Napisano 3 Grudzień 2005 Autor Napisano 3 Grudzień 2005 Właśnie przerobiłem tutek z 3d palace o APU i wszystko co robię zalatuje tym stylem :)
Koniu_PL Napisano 3 Grudzień 2005 Napisano 3 Grudzień 2005 Bardzo szczegółowo... :] Oby tak dalej, bo jak narazie to idzie świetnie. Podobają mi się takie klimaty ;] Ps. Jakiego masz kompa?
F/X Napisano 3 Grudzień 2005 Autor Napisano 3 Grudzień 2005 za słabego :): Athlon 2 ghz 512 ramu No i oczywiście gforca FX 5200 Ale jak na razie model ma 310 000 poly(bez Ms) i przy odpowiednim działaniu na warstwach jakoś ciągnie.
Koniu_PL Napisano 3 Grudzień 2005 Napisano 3 Grudzień 2005 Ja mam Athlona XP 2.6 +, 1 GB RAM'u, Radka 9200 SE ale to tak podobnie jak twój... Mi się też przydałby lepszy... No ale co zrobić, trzeba jakoś dawać radę. Pozdro.
Gedeon Napisano 3 Grudzień 2005 Napisano 3 Grudzień 2005 Ładna noga. Podobna do APU z matrixa. Wzorowałeś się na niej??
Gacu666 Napisano 5 Grudzień 2005 Napisano 5 Grudzień 2005 Widać tu jak ludzie dokładnie czytają forum ;). Hmm idzie ci bardzo dobrze, ale nie zapominaj tylko ja cię proszę, że to w końcu jest Dreadnought i nie odejdz od niego za bardzo :) (jak narazie jest jeszcze ok, ale może sie okazać kiedys ze jednak przesadziłeś, aczkolwiek mam nadzieje, ze nie :P ). Jedyne mam zastrzezenie. Czy jak bedziesz miał tyle szczegółów na nodze to poprawisz też resztę? Jesli tak, to przelicz czy komp ci nie wysiądzie czasem. No i czy w końcu bedzie z tego animacja tak jak przewidywałeś na początku?
F/X Napisano 9 Grudzień 2005 Autor Napisano 9 Grudzień 2005 aaaaa! zaraz zwariuje. Zapomniałem zrobić "kolana" :( Nogę musze zacząć od nowa. p.s Macie może dobre tutki o teksturowaniu takich rzeczy jak ten robot?
Gość Dark Angel Napisano 10 Grudzień 2005 Napisano 10 Grudzień 2005 Fajny model ale w rzeczywistości Dreadnought tak nie wygląda jest nie co inny.
F/X Napisano 10 Grudzień 2005 Autor Napisano 10 Grudzień 2005 W rzeczywistości dreadnought nie istnieje(chyba) :] Ale masz racje ten model to raczej luźna koncepcja Dreadnoughta
Gacu666 Napisano 14 Grudzień 2005 Napisano 14 Grudzień 2005 Każdy dreadnought wygląda jak mu go po śmierci zbudują :P. Każdy jest inny. Może zarzuce ci paroma referkami z forgeworld. http://www.forgeworld.co.uk/acatalog/SPACE_MARINE_DREADNOUGHTS.html (jak chesz wiecej obrazków to: "For pictures of sample models with arms click here")
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się