Skocz do zawartości

Scena 3D: Mój pokoik


Darmo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 139
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jesli chodzi o narzute to jesli masz maxa 7 to mozec uzyc modyfikatora cloth;]

 

Mam 7 ale tam nie ma żadnego modyfikatora cloth ;-) jest tylko reactor cloth ale mi nie chodzi żeby model lepiej wyglądał bo ten wg mnie jest w porządku jak na mnie ;-) Chodzi mi o materiał, żeby ona nie wyglądała jak cerata :?:

 

no własnie jak wyczarowałes te firanke?

Co do firanki to model zrobiłem NURBSami a materiał to jest to mapa opacity z mapą tej firanki :) Nic takiego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie tej narzuty na łóżko, jak najlepiej zrobić żeby była najbardziej realistyczna, zwykły bump chyba nie wystarczy ?

 

Elo witam co do tej narzuty popróbuj (VRayDisplaysmentMod) tylko tyle daj, że małą wartość wpisz tam gdzie trzeba.. pobaw się z tym i zobaczymy efekt..

 

razi to odbicie na panelach we wnęce przy drzwiach..

 

spoko jak na razie

 

 

aa... i co do tej firanki to fajna.. jak masz ochotę to daj na nią troche noise i zakjończ ją jakąś wąską niteczką na moje będzie realniejsze.. ale to nie mój pokój więc sam decyduj .. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem fajna jakość renderów i modeli . Rozumiem , że odwzorowujesz swój pokój więc się nie czepiam , ale dla mnie jest zbyt monotonny kolorystycznie , wszechobecne drewno . Może poeksperementujesz z kolorystyką . Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama kolumna się słabo prezetuje zwłaszcza za sprawą tego woofera

 

woofer to ten głośniczek wysokotonowy tak? bo ja się nie znam ;-)

 

ale dla mnie jest zbyt monotonny kolorystycznie , wszechobecne drewno . Może poeksperementujesz z kolorystyką

 

Głównie to chodziło mi o odwzorowanie pokoju ;) nie bardzo wiem jakie kolory mogę dodać, może pomyślę nad jakimiś ciekawymi obrazami i może troche roślinności dodam to będzie troche lepiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc poprawiłem tą narzute na łóżko i shader ściany, co myślicie, tak może być :) ?

 

322380ko2ui.jpg

 

No i dodaje render kącika z komputerem. Dlaczego na ścianie koło monitora takie przebarwienie występuje ?

 

komputer9it.jpg

 

Pozdrawiam

Darmo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaznaczylem co nie pasuje mi na pierwszym renderze:

 

poprawki2iy.jpg

 

Dziwne jasniejsze miejsca na scianach, cien firanki i kanciasty dol narzuty.

Do cienia firanki nie mam pomyslu, do jasnych scian mam pytanie - robiles je z boxow czy z planow?

 

Drugi render lepszy, ale tez sa te jasniejsze miejsca - patrz pytanie wyzej.

Ogolnie fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, to znowu musze mapować te ściany... ;-)

 

A o firanke już pytali ;)

Wymodelowałem z nurbsów, materiał to vray mtl z teksturką w opacity, zrobiłem zdjęcie a późnioej je troszke obrobiłem i mam mape opacity, jak interesuje Cię teksturka to moge na maila podesłać ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bardzo fajnie, w sumie mozna tylko czepiać sie roznych dupereli, ktore nie rzucają sie w oczy, no ale teraz sie nudze, to napisze - a co :)

[konkretnie mowie o tym ujęciu]

- prawa kraedz firanka powinna być pionową, raczej by sie tak nie falowała

- co to takie jasne na scianie przy kompie? tuningowałeś go i wrzuciłes jarzeniowke do srodka czy co? :)

- przy LCD na scianie też troche jasno. tłumaczenie że to jakies kaustyki, że światło sie odbija i tak świeci - raczej nie przejdzie.

- oj lenistwo... zamiast jeszcze raz układać czasopisma na górnej półce szafki to skopiowałeś te lężące na dole

- zmieniłbym nieco ekran LCD. nie wiem w czym renderujesz, ale w v-ratu zrobiłbym tak: zwykly materiał z tex jako diffuse oraz selfilumination (dajmy na to 80%), potem typ materiały v-ray-mtrl i tam Receive GI na jakieś 0,2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem tesh problemy z takimi rozswietlonymi scianami od obiektow. Zrobilem to tak ze zmiejszylem "generate GI"danego obiektu (np. lozka) do okolo 0,1 ... nie wiem czy to dobra rada bo nie znam sie za dobrze ale u mnie pomoglo... ;] a sciany mialme z boxow wtedy wiec mysle ze to nie wina scian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te plamy to kaustyka jest :] tylko masz ustawione za duze photony i za mało ich jest :]

 

jaki render??

 

Właśnie o to chodzi że nie mam żadnej kaustyki, a render to vray

 

 

Tutaj zapodaje nowy render, mała redukcja kolorów w PSie:

 

301511.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że jesteś konsekwentny. Zaczęło się tak niewinnie. A tutaj widzę że jedzisz z tym 3d ostro.

Gratuluję cierpliwości i samozaparcia do jednego projektu!! Przyda się na pewno.

 

Czekam na ten pokój w Finished Works

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

a ja zaczepie się o sprawy techniczne modele i rendery lepsze niż dobre,

dwie sprawy PIERWSZA: na ostatnim renderku coś szafki krzywo stoją (czy wiszą) czy czegoś nie nie rozumiem

a DRUGA: jeżeli masz taką lampkę naftową to wporządku ale wydaje mi się, że odbłyśnik przeważnie jest w postaci blaszki wygiętej w kierunku płomienia (promień odbłyśnika w kierunku płomienia innymi słowy wygięta tak samo jak klosz) ....

Pozdrawiam, aby tak dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No prawda szafki są krzywo bo nie chce żeby wszystko było matematycznie równe. Ta lampka to jest tylko taka ozdobna, ona nie ma praktycznego zastosowania więc o szczegóły techniczne się nie czepiajmy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sami pedanci czy jak!??? hehe.. dobrze wyglądają te szafki tak ułożone..

lilowy ma poniekąd rację sądząc, że doniczka jak by wcisnęta.. brakuje po prostu zakończenia, podstawki lub ten render tak to pokazuje...lub trzecia możliwość, taka już jest hehe..

 

ale możliwe że brakuje jej zakonczenia w tym kształcie http://www.ikea.com/PIAimages/35130_PE125711_S3.jpg

chodzi o ten spód (zmniejszony walec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po przerwie, zaniedbałem się troche w szkole i musiałem nadrobić zaległości ;) co sądzicie o tym renderze ? Już w grun cie rzeczy zostały mi tylko rendery finalne pokoju bo zdecydowałem że nie ma sensu więcej się z nim 'męczyć' ;)

 

Ta praca była w celach treningowych i dużo się z niej nauczyłem, myzle że więcej nauk już z niej nie wyciągne. Jeszcze tylko końcowe rendery i spotkamy się w finished works, powiedzcie jeszcze co poprawić w tym renderze ?

 

pokjfinal5ab.jpg

Pozdrawiam

 

Darmo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bardzo ładnie ale ...

- powinieneś jeszcze poprawić materiały wieży bo jakoś strasznie sztucznie wygląda i nie komponuje się z otoczeniem

- z tym cieniem firanki w samym dolnym lewym rogu wszystko jest wporządku ?? jakoś dziwnie on wygląda (całkiem inaczej niż na blacie)

- gdzie się krzesło zapodziało ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaż zdięcie pokoju porównamy zorginałem :). Przynajmniej będzie bardziej obiektywnie.

a z tego co mi wpadło w oko to :

- faktycznie kawałek wieży wygląda jak lustro

- toszeczke ztonuj obraz na monitorze. Wciśnij guzik i zmniejsz brite.

- coś mi ten cień na ziemi nie pasuje (jest ładny) ale chyba powinien być połączony z tym na szafce

- prosze zrób coś z tymi modelami na półce :P

- no i jeszcze półka po prawej na górze ona tak tylko do tej rury jest przymocowana ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności