JohnZi Napisano 16 Marzec 2006 Share Napisano 16 Marzec 2006 wszystko oprocz tej narzuty i tego kawalka penal wyglada fajnie. Jesli chodzi o narzute to jesli masz maxa 7 to mozec uzyc modyfikatora cloth;]. Co do sciany daj wiekszego glossa w tym miejscu i powinno byc lepiej;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
weinert Napisano 16 Marzec 2006 Share Napisano 16 Marzec 2006 no własnie jak wyczarowałes te firanke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darmo Napisano 16 Marzec 2006 Autor Share Napisano 16 Marzec 2006 Jesli chodzi o narzute to jesli masz maxa 7 to mozec uzyc modyfikatora cloth;] Mam 7 ale tam nie ma żadnego modyfikatora cloth ;-) jest tylko reactor cloth ale mi nie chodzi żeby model lepiej wyglądał bo ten wg mnie jest w porządku jak na mnie ;-) Chodzi mi o materiał, żeby ona nie wyglądała jak cerata :?: no własnie jak wyczarowałes te firanke? Co do firanki to model zrobiłem NURBSami a materiał to jest to mapa opacity z mapą tej firanki :) Nic takiego ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rudylew Napisano 16 Marzec 2006 Share Napisano 16 Marzec 2006 Mam pytanie odnośnie tej narzuty na łóżko, jak najlepiej zrobić żeby była najbardziej realistyczna, zwykły bump chyba nie wystarczy ? Elo witam co do tej narzuty popróbuj (VRayDisplaysmentMod) tylko tyle daj, że małą wartość wpisz tam gdzie trzeba.. pobaw się z tym i zobaczymy efekt.. razi to odbicie na panelach we wnęce przy drzwiach.. spoko jak na razie aa... i co do tej firanki to fajna.. jak masz ochotę to daj na nią troche noise i zakjończ ją jakąś wąską niteczką na moje będzie realniejsze.. ale to nie mój pokój więc sam decyduj .. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
schottkey Napisano 16 Marzec 2006 Share Napisano 16 Marzec 2006 Ogolnie bedzie dobrze, ale tak jak mowią chlopaki - narzuta na łózku nie wyglada za fajnie plus cos niedobrego dzieje sie jak na ten czas renderu, dziwne swiatlo za lozkiem i przy drzwiach. Za to drewno robi fajny klimat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mario_online Napisano 18 Marzec 2006 Share Napisano 18 Marzec 2006 Widać tutaj sporo włożonej pracy. Bardzo mi się podoba. Napewno finalne renderki będą wypasione. Darmo tak trzymay ;) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darmo Napisano 19 Marzec 2006 Autor Share Napisano 19 Marzec 2006 Kolejny render głośnika, tym razem zrobiłem render z DOFem, co sądzicie o tym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 19 Marzec 2006 Share Napisano 19 Marzec 2006 Sama kolumna się słabo prezetuje zwłaszcza za sprawą tego woofera ale dof łądny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WIERZBA Napisano 19 Marzec 2006 Share Napisano 19 Marzec 2006 Całkiem fajna jakość renderów i modeli . Rozumiem , że odwzorowujesz swój pokój więc się nie czepiam , ale dla mnie jest zbyt monotonny kolorystycznie , wszechobecne drewno . Może poeksperementujesz z kolorystyką . Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darmo Napisano 19 Marzec 2006 Autor Share Napisano 19 Marzec 2006 Sama kolumna się słabo prezetuje zwłaszcza za sprawą tego woofera woofer to ten głośniczek wysokotonowy tak? bo ja się nie znam ;-) ale dla mnie jest zbyt monotonny kolorystycznie , wszechobecne drewno . Może poeksperementujesz z kolorystyką Głównie to chodziło mi o odwzorowanie pokoju ;) nie bardzo wiem jakie kolory mogę dodać, może pomyślę nad jakimiś ciekawymi obrazami i może troche roślinności dodam to będzie troche lepiej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 19 Marzec 2006 Share Napisano 19 Marzec 2006 przeciwnie woofer to ten niskotonowy, największy, ciepnij detalem:) a kolory swiatłem dodasz:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darmo Napisano 20 Marzec 2006 Autor Share Napisano 20 Marzec 2006 Więc poprawiłem tą narzute na łóżko i shader ściany, co myślicie, tak może być :) ? No i dodaje render kącika z komputerem. Dlaczego na ścianie koło monitora takie przebarwienie występuje ? Pozdrawiam Darmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
schottkey Napisano 20 Marzec 2006 Share Napisano 20 Marzec 2006 Zaznaczylem co nie pasuje mi na pierwszym renderze: Dziwne jasniejsze miejsca na scianach, cien firanki i kanciasty dol narzuty. Do cienia firanki nie mam pomyslu, do jasnych scian mam pytanie - robiles je z boxow czy z planow? Drugi render lepszy, ale tez sa te jasniejsze miejsca - patrz pytanie wyzej. Ogolnie fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darmo Napisano 20 Marzec 2006 Autor Share Napisano 20 Marzec 2006 Ściany są z plane, to źle ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
schottkey Napisano 20 Marzec 2006 Share Napisano 20 Marzec 2006 Vray juz tak ma. Lepiej zeby mialy jakas grubosc i zachodzily na siebie/laczyly sie w rogach. Sprobuj, wtedy powinny zniknac te jasne miejsca i kolejny bonus do realizmu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZAMPEK Napisano 20 Marzec 2006 Share Napisano 20 Marzec 2006 Heyah, zgadzam sie, jakby nie te rozbłyski byłoby naprawde fajnie. Takie małe pytanko - jak zrobic taką fajną firanke (taksturing, modeling??) z góry thx za odp. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darmo Napisano 20 Marzec 2006 Autor Share Napisano 20 Marzec 2006 Kurcze, to znowu musze mapować te ściany... ;-) A o firanke już pytali ;) Wymodelowałem z nurbsów, materiał to vray mtl z teksturką w opacity, zrobiłem zdjęcie a późnioej je troszke obrobiłem i mam mape opacity, jak interesuje Cię teksturka to moge na maila podesłać ;) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 20 Marzec 2006 Share Napisano 20 Marzec 2006 no bardzo fajnie, w sumie mozna tylko czepiać sie roznych dupereli, ktore nie rzucają sie w oczy, no ale teraz sie nudze, to napisze - a co :) [konkretnie mowie o tym ujęciu] - prawa kraedz firanka powinna być pionową, raczej by sie tak nie falowała - co to takie jasne na scianie przy kompie? tuningowałeś go i wrzuciłes jarzeniowke do srodka czy co? :) - przy LCD na scianie też troche jasno. tłumaczenie że to jakies kaustyki, że światło sie odbija i tak świeci - raczej nie przejdzie. - oj lenistwo... zamiast jeszcze raz układać czasopisma na górnej półce szafki to skopiowałeś te lężące na dole - zmieniłbym nieco ekran LCD. nie wiem w czym renderujesz, ale w v-ratu zrobiłbym tak: zwykly materiał z tex jako diffuse oraz selfilumination (dajmy na to 80%), potem typ materiały v-ray-mtrl i tam Receive GI na jakieś 0,2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darmo Napisano 24 Marzec 2006 Autor Share Napisano 24 Marzec 2006 Kolejny render: Komentujcie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaccunio Napisano 24 Marzec 2006 Share Napisano 24 Marzec 2006 a od czego te okragle plamy swiatla na lewo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darmo Napisano 24 Marzec 2006 Autor Share Napisano 24 Marzec 2006 Właśnie to z tej szklanki ale nie wiem czemu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy Napisano 24 Marzec 2006 Share Napisano 24 Marzec 2006 te plamy to kaustyka jest :] tylko masz ustawione za duze photony i za mało ich jest :] jaki render?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skiki Napisano 24 Marzec 2006 Share Napisano 24 Marzec 2006 mialem tesh problemy z takimi rozswietlonymi scianami od obiektow. Zrobilem to tak ze zmiejszylem "generate GI"danego obiektu (np. lozka) do okolo 0,1 ... nie wiem czy to dobra rada bo nie znam sie za dobrze ale u mnie pomoglo... ;] a sciany mialme z boxow wtedy wiec mysle ze to nie wina scian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darmo Napisano 25 Marzec 2006 Autor Share Napisano 25 Marzec 2006 te plamy to kaustyka jest :] tylko masz ustawione za duze photony i za mało ich jest :] jaki render?? Właśnie o to chodzi że nie mam żadnej kaustyki, a render to vray Tutaj zapodaje nowy render, mała redukcja kolorów w PSie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 25 Marzec 2006 Share Napisano 25 Marzec 2006 Widzę, że jesteś konsekwentny. Zaczęło się tak niewinnie. A tutaj widzę że jedzisz z tym 3d ostro. Gratuluję cierpliwości i samozaparcia do jednego projektu!! Przyda się na pewno. Czekam na ten pokój w Finished Works Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darmo Napisano 27 Marzec 2006 Autor Share Napisano 27 Marzec 2006 Lampka w pokoju, myśle że lepsza wersja niż poprzednia: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawcio_m Napisano 27 Marzec 2006 Share Napisano 27 Marzec 2006 Fajne, materiały to Ty masz chyba we krwi, model też ładny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
projector Napisano 27 Marzec 2006 Share Napisano 27 Marzec 2006 Witam a ja zaczepie się o sprawy techniczne modele i rendery lepsze niż dobre, dwie sprawy PIERWSZA: na ostatnim renderku coś szafki krzywo stoją (czy wiszą) czy czegoś nie nie rozumiem a DRUGA: jeżeli masz taką lampkę naftową to wporządku ale wydaje mi się, że odbłyśnik przeważnie jest w postaci blaszki wygiętej w kierunku płomienia (promień odbłyśnika w kierunku płomienia innymi słowy wygięta tak samo jak klosz) .... Pozdrawiam, aby tak dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WIERZBA Napisano 27 Marzec 2006 Share Napisano 27 Marzec 2006 O widzę , że pokoich obrasta w detal . :)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vv3k70r Napisano 27 Marzec 2006 Share Napisano 27 Marzec 2006 bardzo ladne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darmo Napisano 28 Marzec 2006 Autor Share Napisano 28 Marzec 2006 No prawda szafki są krzywo bo nie chce żeby wszystko było matematycznie równe. Ta lampka to jest tylko taka ozdobna, ona nie ma praktycznego zastosowania więc o szczegóły techniczne się nie czepiajmy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tpiatek Napisano 29 Marzec 2006 Share Napisano 29 Marzec 2006 to przesunięcie szafki wygląda nie realnie jakoś ... jakby może ją mniej odsunąć od tamtej. A i ta doniczka na szafce z tyłu jest jakby wciśnięta w szafke .. ale i tak lepiej niż moje prace :P Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rudylew Napisano 30 Marzec 2006 Share Napisano 30 Marzec 2006 Sami pedanci czy jak!??? hehe.. dobrze wyglądają te szafki tak ułożone.. lilowy ma poniekąd rację sądząc, że doniczka jak by wcisnęta.. brakuje po prostu zakończenia, podstawki lub ten render tak to pokazuje...lub trzecia możliwość, taka już jest hehe.. ale możliwe że brakuje jej zakonczenia w tym kształcie http://www.ikea.com/PIAimages/35130_PE125711_S3.jpg chodzi o ten spód (zmniejszony walec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darmo Napisano 11 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2006 Witam po przerwie, zaniedbałem się troche w szkole i musiałem nadrobić zaległości ;) co sądzicie o tym renderze ? Już w grun cie rzeczy zostały mi tylko rendery finalne pokoju bo zdecydowałem że nie ma sensu więcej się z nim 'męczyć' ;) Ta praca była w celach treningowych i dużo się z niej nauczyłem, myzle że więcej nauk już z niej nie wyciągne. Jeszcze tylko końcowe rendery i spotkamy się w finished works, powiedzcie jeszcze co poprawić w tym renderze ? Pozdrawiam Darmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 11 Kwiecień 2006 Share Napisano 11 Kwiecień 2006 no bardzo ładnie ale ... - powinieneś jeszcze poprawić materiały wieży bo jakoś strasznie sztucznie wygląda i nie komponuje się z otoczeniem - z tym cieniem firanki w samym dolnym lewym rogu wszystko jest wporządku ?? jakoś dziwnie on wygląda (całkiem inaczej niż na blacie) - gdzie się krzesło zapodziało ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy_bos Napisano 11 Kwiecień 2006 Share Napisano 11 Kwiecień 2006 Pokaż zdięcie pokoju porównamy zorginałem :). Przynajmniej będzie bardziej obiektywnie. a z tego co mi wpadło w oko to : - faktycznie kawałek wieży wygląda jak lustro - toszeczke ztonuj obraz na monitorze. Wciśnij guzik i zmniejsz brite. - coś mi ten cień na ziemi nie pasuje (jest ładny) ale chyba powinien być połączony z tym na szafce - prosze zrób coś z tymi modelami na półce :P - no i jeszcze półka po prawej na górze ona tak tylko do tej rury jest przymocowana ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 11 Kwiecień 2006 Share Napisano 11 Kwiecień 2006 o kurcze .. rzeczywiście jakiś hardkor masz z tymi cieniami :D jak ci się to wogóle udało zrobić ?? może przez nadpisywanie maki irradiance i zmiane kierunku światła ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rudylew Napisano 13 Kwiecień 2006 Share Napisano 13 Kwiecień 2006 spoko..Wszstko wygląda tak jak miało być w zamierzeniach patrząc na poprzednie posty..czekam na FW.. pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZiBi_PL Napisano 14 Kwiecień 2006 Share Napisano 14 Kwiecień 2006 bardzo przyjemnie ;] ale faktycznie popraw ta wieze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darmo Napisano 22 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 22 Kwiecień 2006 Praca ukończona, rendery gotowe:) Zapraszam do Finished Works: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=368852#post368852 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się