AGmakonts Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 Echhh długo się zastanawiałem nad umieszczenieum tego wipa na forum ale stwierdziłem że może mi pomysłów w trakcie zabraknąć. Mile widzine wasze sugestie. Jest to reaktywacja projektu który rozpoczełem robić jakiś rok temu jeszcze mało umiałem i na maxie 4 pracowałem. Jak wielu wtedy słusznie zauważyło wygląda to jak level Splinter Cell'a wiem o tym ale specjalnie dośc wiernie odtwarzam go ponieważ strasznie mi się spodobał i obiecałem sobie że zrobie wersje hi poly. Tutaj pierwszy render jak narazie pusto ale zamieżam tą scenke upchać wszelkimi duperelami
JohnZi Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 na razie fajnie :] Mozesz powiedziec jaki to jest konkretny level ze splintera, bo cos nie kojaze go :/
JmTm00 Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 ...jaki to jest konkretny level ze splintera, bo cos nie kojaze go :/ aa to jest ten level w ktorym musisz porwac pewnego jegomoscia, co on sobie wlasnie robi przerwe na "dymka" a pod koniec niesiesz go na plecach przez wlasnie ta scenerie co ja AGmakonts modeluje btw: Bedzie ciezaroweczka?? a bedzie Sam? pomysl mi sie podoba bardzo bo zawsze chcialem obejrzec SP w HP..tak wiec, powodzenia i pozdrawiam ...pekniecia na scianach takie nie beda wierze;)?
miwt Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 fajnie sie to prezentuje choc ciemnawo narazie ...ale obsawiam ze z szczegolami i teksturami bedzie piekna scenka:)
wooka Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 Kojarze miejsce i wydaje mi sie ze ta siana z drabinka byla troche wyzsza. Moze mi sie tylko wydaje bo dawno w to gralem:P Narazie jest coolock:P:P
AGmakonts Napisano 4 Grudzień 2005 Autor Napisano 4 Grudzień 2005 heh już wam odpowiadam moi drodzy parafiani sama nie będzie chyba że jakiś mistrz organiki mi pomoże a cięzarówka owszem, nie będzie to dokładnie to samo co w SC bo pare zreczy tam mi sie nie podobało więc troszke mojej inwencji można będzie wyczuć. narazie robie główne modele potem zajme się kartonami butelkami paletami różnymi śmieciami i resztą detali, już się zaczynam bać teksturowania
piotrek Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 czekamy co za renderer? bo chyba nie maxwell?
SimeN Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 ooo to jest to miejsce, gdzie sie zacialem i nie wiem co zrobic :P dzialaj dzialaj! :] powodzenia
naeq Napisano 5 Grudzień 2005 Napisano 5 Grudzień 2005 lOl, ja to pamiętam !! Ale fajnie jest to zobaczyć, tak nagle dziwne uczucie mnie przeszło :D
MonsterDream Napisano 5 Grudzień 2005 Napisano 5 Grudzień 2005 I like Splinter Cell ale ta niby dziura psuje to wszystko
AGmakonts Napisano 5 Grudzień 2005 Autor Napisano 5 Grudzień 2005 No moi drodzy, update, wprawdzie mało ale chce robić małymi kroczkami i pokazywac byscie mogli więcej sugesti dać,
RA Napisano 5 Grudzień 2005 Napisano 5 Grudzień 2005 Te odlamania tynku sa be. :) Ladnie, mimo ze Splinter Cell'a nie trawie. ;)
nielot007 Napisano 5 Grudzień 2005 Napisano 5 Grudzień 2005 RA splinter jest jedna z moich ulubionych gierek :D ale racja te odlamania beeeee ps. jaki jest cel wpisania daty update'u w temacie bo mnie to strasznie drazni :D pozdro
mkk3a Napisano 5 Grudzień 2005 Napisano 5 Grudzień 2005 bardzo ładnie, ale dawno sie nie czepiałem roznych drobiazgów w prackach, wiec teraz sie wyżyje na Twojej: - odlamania beee :) - te palety jakoś mi nie pasują. może za małe przerwy między deskami? i czy "z profilu" to na pewno tak wygląda? - skrzynie też nie tego... - jak sie konczy ta drabina na górze i te rurki zawijają w dół, to one nie powinny sie konczyć w powietrzu, tylko wbić w strop - pokaż zbliżenie na narożnik balustrady (może byc screen z viewportu). wydaje mi sie, że tam jest taki malenki bug (około 1px wielkości) - to będzie wersja nocna czy mniej wiecej z takim oświetleniem? jeśli to drugie, to słońce za słabo świeci i za ostre cienie. - zarzuć jakimś screenem z gry
polka dot Napisano 5 Grudzień 2005 Napisano 5 Grudzień 2005 może jakieś światło lepsze byś dał bo ciężko się na to patrzy :)
RA Napisano 5 Grudzień 2005 Napisano 5 Grudzień 2005 Niech wlaczy pare alarmowych lampek (takich czerwonych). ;) Dodadza klimatu. :)
AGmakonts Napisano 5 Grudzień 2005 Autor Napisano 5 Grudzień 2005 ok ok światło będe dawał teraz o 12 w południe bo to jest 8:15 3 czerwca w barcelonie:P mkk3a - racja tam jest dziura w balustradzie, ostateczny render będzie pod wieczór z włączonymi światłami, palety były robione na odwal się w osobnym pluku przygotowywuje bardziej szczgółowe z gwozdziami itp. skrzynki to kartony i narazie bez tekstury raczej nie mają prawa powalac. Peknięcia wywale, obiecuje a rendertime, skąd mam wiedzieć:P
wooka Napisano 5 Grudzień 2005 Napisano 5 Grudzień 2005 Mi sie wydaje ze te odlamania tynku to potem polecisz alpha i beda takie postrzepione i odstajace od sciany, prawda?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się