Skocz do zawartości

Scena 3D: UPDATE (05.12.05) Magazyn (Splinter Cell) - reaktywacja


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Echhh długo się zastanawiałem nad umieszczenieum tego wipa na forum ale stwierdziłem że może mi pomysłów w trakcie zabraknąć. Mile widzine wasze sugestie. Jest to reaktywacja projektu który rozpoczełem robić jakiś rok temu jeszcze mało umiałem i na maxie 4 pracowałem. Jak wielu wtedy słusznie zauważyło wygląda to jak level Splinter Cell'a wiem o tym ale specjalnie dośc wiernie odtwarzam go ponieważ strasznie mi się spodobał i obiecałem sobie że zrobie wersje hi poly.

 

Tutaj pierwszy render jak narazie pusto ale zamieżam tą scenke upchać wszelkimi duperelami

 

sdr0xl.th.jpg

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
...jaki to jest konkretny level ze splintera, bo cos nie kojaze go :/

aa to jest ten level w ktorym musisz porwac pewnego jegomoscia, co on sobie wlasnie robi przerwe na "dymka" a pod koniec niesiesz go na plecach przez wlasnie ta scenerie co ja AGmakonts modeluje

 

 

btw: Bedzie ciezaroweczka?? a bedzie Sam? pomysl mi sie podoba bardzo bo zawsze chcialem obejrzec SP w HP..tak wiec, powodzenia i pozdrawiam

...pekniecia na scianach takie nie beda wierze;)?

Napisano

Kojarze miejsce i wydaje mi sie ze ta siana z drabinka byla troche wyzsza.

Moze mi sie tylko wydaje bo dawno w to gralem:P

Narazie jest coolock:P:P

Napisano

heh już wam odpowiadam moi drodzy parafiani

 

sama nie będzie chyba że jakiś mistrz organiki mi pomoże a cięzarówka owszem, nie będzie to dokładnie to samo co w SC bo pare zreczy tam mi sie nie podobało więc troszke mojej inwencji można będzie wyczuć.

 

narazie robie główne modele potem zajme się kartonami butelkami paletami różnymi śmieciami i resztą detali, już się zaczynam bać teksturowania

Napisano

bardzo ładnie, ale dawno sie nie czepiałem roznych drobiazgów w prackach, wiec teraz sie wyżyje na Twojej:

- odlamania beee :)

- te palety jakoś mi nie pasują. może za małe przerwy między deskami? i czy "z profilu" to na pewno tak wygląda?

- skrzynie też nie tego...

- jak sie konczy ta drabina na górze i te rurki zawijają w dół, to one nie powinny sie konczyć w powietrzu, tylko wbić w strop

- pokaż zbliżenie na narożnik balustrady (może byc screen z viewportu). wydaje mi sie, że tam jest taki malenki bug (około 1px wielkości)

- to będzie wersja nocna czy mniej wiecej z takim oświetleniem? jeśli to drugie, to słońce za słabo świeci i za ostre cienie.

- zarzuć jakimś screenem z gry

Napisano

ok ok światło będe dawał teraz o 12 w południe bo to jest 8:15 3 czerwca w barcelonie:P

 

mkk3a - racja tam jest dziura w balustradzie, ostateczny render będzie pod wieczór z włączonymi światłami, palety były robione na odwal się w osobnym pluku przygotowywuje bardziej szczgółowe z gwozdziami itp. skrzynki to kartony i narazie bez tekstury raczej nie mają prawa powalac.

 

Peknięcia wywale, obiecuje a rendertime, skąd mam wiedzieć:P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności