Napisano 4 Grudzień 200519 l Echhh długo się zastanawiałem nad umieszczenieum tego wipa na forum ale stwierdziłem że może mi pomysłów w trakcie zabraknąć. Mile widzine wasze sugestie. Jest to reaktywacja projektu który rozpoczełem robić jakiś rok temu jeszcze mało umiałem i na maxie 4 pracowałem. Jak wielu wtedy słusznie zauważyło wygląda to jak level Splinter Cell'a wiem o tym ale specjalnie dośc wiernie odtwarzam go ponieważ strasznie mi się spodobał i obiecałem sobie że zrobie wersje hi poly. Tutaj pierwszy render jak narazie pusto ale zamieżam tą scenke upchać wszelkimi duperelami
Napisano 4 Grudzień 200519 l na razie fajnie :] Mozesz powiedziec jaki to jest konkretny level ze splintera, bo cos nie kojaze go :/
Napisano 4 Grudzień 200519 l JohnZi napisał: ...jaki to jest konkretny level ze splintera, bo cos nie kojaze go :/ aa to jest ten level w ktorym musisz porwac pewnego jegomoscia, co on sobie wlasnie robi przerwe na "dymka" a pod koniec niesiesz go na plecach przez wlasnie ta scenerie co ja AGmakonts modeluje btw: Bedzie ciezaroweczka?? a bedzie Sam? pomysl mi sie podoba bardzo bo zawsze chcialem obejrzec SP w HP..tak wiec, powodzenia i pozdrawiam ...pekniecia na scianach takie nie beda wierze;)?
Napisano 4 Grudzień 200519 l fajnie sie to prezentuje choc ciemnawo narazie ...ale obsawiam ze z szczegolami i teksturami bedzie piekna scenka:)
Napisano 4 Grudzień 200519 l Kojarze miejsce i wydaje mi sie ze ta siana z drabinka byla troche wyzsza. Moze mi sie tylko wydaje bo dawno w to gralem:P Narazie jest coolock:P:P
Napisano 4 Grudzień 200519 l Autor heh już wam odpowiadam moi drodzy parafiani sama nie będzie chyba że jakiś mistrz organiki mi pomoże a cięzarówka owszem, nie będzie to dokładnie to samo co w SC bo pare zreczy tam mi sie nie podobało więc troszke mojej inwencji można będzie wyczuć. narazie robie główne modele potem zajme się kartonami butelkami paletami różnymi śmieciami i resztą detali, już się zaczynam bać teksturowania
Napisano 4 Grudzień 200519 l ooo to jest to miejsce, gdzie sie zacialem i nie wiem co zrobic :P dzialaj dzialaj! :] powodzenia
Napisano 5 Grudzień 200519 l lOl, ja to pamiętam !! Ale fajnie jest to zobaczyć, tak nagle dziwne uczucie mnie przeszło :D
Napisano 5 Grudzień 200519 l Autor No moi drodzy, update, wprawdzie mało ale chce robić małymi kroczkami i pokazywac byscie mogli więcej sugesti dać,
Napisano 5 Grudzień 200519 l Te odlamania tynku sa be. :) Ladnie, mimo ze Splinter Cell'a nie trawie. ;)
Napisano 5 Grudzień 200519 l RA splinter jest jedna z moich ulubionych gierek :D ale racja te odlamania beeeee ps. jaki jest cel wpisania daty update'u w temacie bo mnie to strasznie drazni :D pozdro
Napisano 5 Grudzień 200519 l bardzo ładnie, ale dawno sie nie czepiałem roznych drobiazgów w prackach, wiec teraz sie wyżyje na Twojej: - odlamania beee :) - te palety jakoś mi nie pasują. może za małe przerwy między deskami? i czy "z profilu" to na pewno tak wygląda? - skrzynie też nie tego... - jak sie konczy ta drabina na górze i te rurki zawijają w dół, to one nie powinny sie konczyć w powietrzu, tylko wbić w strop - pokaż zbliżenie na narożnik balustrady (może byc screen z viewportu). wydaje mi sie, że tam jest taki malenki bug (około 1px wielkości) - to będzie wersja nocna czy mniej wiecej z takim oświetleniem? jeśli to drugie, to słońce za słabo świeci i za ostre cienie. - zarzuć jakimś screenem z gry
Napisano 5 Grudzień 200519 l Niech wlaczy pare alarmowych lampek (takich czerwonych). ;) Dodadza klimatu. :)
Napisano 5 Grudzień 200519 l Autor ok ok światło będe dawał teraz o 12 w południe bo to jest 8:15 3 czerwca w barcelonie:P mkk3a - racja tam jest dziura w balustradzie, ostateczny render będzie pod wieczór z włączonymi światłami, palety były robione na odwal się w osobnym pluku przygotowywuje bardziej szczgółowe z gwozdziami itp. skrzynki to kartony i narazie bez tekstury raczej nie mają prawa powalac. Peknięcia wywale, obiecuje a rendertime, skąd mam wiedzieć:P
Napisano 5 Grudzień 200519 l Mi sie wydaje ze te odlamania tynku to potem polecisz alpha i beda takie postrzepione i odstajace od sciany, prawda?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto