Skocz do zawartości

Scena 3D: UPDATE (05.12.05) Magazyn (Splinter Cell) - reaktywacja

Featured Replies

Napisano

Echhh długo się zastanawiałem nad umieszczenieum tego wipa na forum ale stwierdziłem że może mi pomysłów w trakcie zabraknąć. Mile widzine wasze sugestie. Jest to reaktywacja projektu który rozpoczełem robić jakiś rok temu jeszcze mało umiałem i na maxie 4 pracowałem. Jak wielu wtedy słusznie zauważyło wygląda to jak level Splinter Cell'a wiem o tym ale specjalnie dośc wiernie odtwarzam go ponieważ strasznie mi się spodobał i obiecałem sobie że zrobie wersje hi poly.

 

Tutaj pierwszy render jak narazie pusto ale zamieżam tą scenke upchać wszelkimi duperelami

 

sdr0xl.th.jpg

  • Odpowiedzi 18
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

na razie fajnie :] Mozesz powiedziec jaki to jest konkretny level ze splintera, bo cos nie kojaze go :/

Napisano
  JohnZi napisał:
...jaki to jest konkretny level ze splintera, bo cos nie kojaze go :/

aa to jest ten level w ktorym musisz porwac pewnego jegomoscia, co on sobie wlasnie robi przerwe na "dymka" a pod koniec niesiesz go na plecach przez wlasnie ta scenerie co ja AGmakonts modeluje

 

 

btw: Bedzie ciezaroweczka?? a bedzie Sam? pomysl mi sie podoba bardzo bo zawsze chcialem obejrzec SP w HP..tak wiec, powodzenia i pozdrawiam

...pekniecia na scianach takie nie beda wierze;)?

Napisano

fajnie sie to prezentuje choc ciemnawo narazie ...ale obsawiam ze z szczegolami i teksturami bedzie piekna scenka:)

Napisano

Kojarze miejsce i wydaje mi sie ze ta siana z drabinka byla troche wyzsza.

Moze mi sie tylko wydaje bo dawno w to gralem:P

Narazie jest coolock:P:P

Napisano
  • Autor

heh już wam odpowiadam moi drodzy parafiani

 

sama nie będzie chyba że jakiś mistrz organiki mi pomoże a cięzarówka owszem, nie będzie to dokładnie to samo co w SC bo pare zreczy tam mi sie nie podobało więc troszke mojej inwencji można będzie wyczuć.

 

narazie robie główne modele potem zajme się kartonami butelkami paletami różnymi śmieciami i resztą detali, już się zaczynam bać teksturowania

Napisano

ooo to jest to miejsce, gdzie sie zacialem i nie wiem co zrobic :P dzialaj dzialaj! :]

powodzenia

Napisano

lOl, ja to pamiętam !! Ale fajnie jest to zobaczyć, tak nagle dziwne uczucie mnie przeszło :D

Napisano
  • Autor

No moi drodzy, update, wprawdzie mało ale chce robić małymi kroczkami i pokazywac byscie mogli więcej sugesti dać,

 

sdr3xu.jpg

Napisano

Te odlamania tynku sa be. :)

Ladnie, mimo ze Splinter Cell'a nie trawie. ;)

Napisano

RA splinter jest jedna z moich ulubionych gierek :D

ale racja te odlamania beeeee

ps. jaki jest cel wpisania daty update'u w temacie bo mnie to strasznie drazni :D

pozdro

Napisano

bardzo ładnie, ale dawno sie nie czepiałem roznych drobiazgów w prackach, wiec teraz sie wyżyje na Twojej:

- odlamania beee :)

- te palety jakoś mi nie pasują. może za małe przerwy między deskami? i czy "z profilu" to na pewno tak wygląda?

- skrzynie też nie tego...

- jak sie konczy ta drabina na górze i te rurki zawijają w dół, to one nie powinny sie konczyć w powietrzu, tylko wbić w strop

- pokaż zbliżenie na narożnik balustrady (może byc screen z viewportu). wydaje mi sie, że tam jest taki malenki bug (około 1px wielkości)

- to będzie wersja nocna czy mniej wiecej z takim oświetleniem? jeśli to drugie, to słońce za słabo świeci i za ostre cienie.

- zarzuć jakimś screenem z gry

Napisano

Niech wlaczy pare alarmowych lampek (takich czerwonych). ;) Dodadza klimatu. :)

Napisano
  • Autor

ok ok światło będe dawał teraz o 12 w południe bo to jest 8:15 3 czerwca w barcelonie:P

 

mkk3a - racja tam jest dziura w balustradzie, ostateczny render będzie pod wieczór z włączonymi światłami, palety były robione na odwal się w osobnym pluku przygotowywuje bardziej szczgółowe z gwozdziami itp. skrzynki to kartony i narazie bez tekstury raczej nie mają prawa powalac.

 

Peknięcia wywale, obiecuje a rendertime, skąd mam wiedzieć:P

Napisano

Mi sie wydaje ze te odlamania tynku to potem polecisz alpha i beda takie postrzepione i odstajace od sciany, prawda?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności