tweety Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 Witam witam :] Poniższa scenka służyć miała bardziej celom testowym, ale powoli zrobiłem z niej taką małą chińską scenkę. Mam nadzieję, że nie wyszło to tragicznie - chociaż tu i ówdzie bym co nieco poprawił. :) trochę info: Mental Ray wszystkie materiały (poza pufą) to DGS z różnymi parametrami Shine światła: 1x mrAreaSpot czas renderingu: 00:34:12 C&C mile widziane (zwłaszcza jakieś wskazówki dotyczące materiałów) :) Pozdrawiam .
piotrek Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 Tekstura tego czegoś do siedzenia brzydka (chyba, że tak ma być). Pałeczki i to po drugiej stronie szkoda, że takie czarne. poza tm bardzo ładnie :)
rowr Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 wszystko cool tylko to "okno,drzwi" mi sie nie podobaja wydaje mi sie ze powinno to na bardziej papierowe wygladac ...i sama kratka jest jakas taka tandetna...ale ogolnie ladnie:)
JunioR Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 no fajnie wyszło tylko ja bym zmienił texture pufy bo wygląda mi na jakąśdrewnianą lub metalową :/ :p p.s. Tweety to twój pierwszy finished od baaardzo długiego czasu, czyz nie?:>
maras Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 Bardzo przyjemnie się na to patrzy. Ja tez jestem za zmianą materiału pufy i zrobienia czegoś z tym oknem (tak jak napisał rowr ). Reszta git:) Fajna kompozycja Pzdr
tweety Napisano 4 Grudzień 2005 Autor Napisano 4 Grudzień 2005 dzięki za komentarze. co do "pufy" to faktycznie idzie do poprawki (miała być taka jakby mata bambusowa-ale nie wyszło). pałeczki jak i misy są mahonionwe więc dlatego takie czarne. co do ściany: niestety tak te ściany wyglądają więc lipa będzie z przerobieniem. więcej poprawek nie zamierzam wprowadzać, bowiem już inny projekt pojawił się na horyzoncie. p.s. Tweety to twój pierwszy finished od baaardzo długiego czasu, czyz nie? a co? chciałeś żebym zalał forum boxami i scanline'owymi renderami? :D Pozdrawiam .
Vorek Napisano 5 Grudzień 2005 Napisano 5 Grudzień 2005 "jak na mentala" no zabije :P Tweety - zamiast tej pufy (drewnianej ?) Dał bym poduszkę japońską, lepiej by to wyglądało i wygodniejsze poza tym ;) Podłoga wyszła pięknie, ładne DGS'y :) Pozdrawiam
tweety Napisano 5 Grudzień 2005 Autor Napisano 5 Grudzień 2005 hehe. master masz krechę :D Vorek: dzięki. co do pufy to w sumie to też o tym myślałem. :) Pozdrawiam
nielot007 Napisano 5 Grudzień 2005 Napisano 5 Grudzień 2005 tweety :) moglbys pokazac z widoku top (najlepiej to z wszystkich) jak masz to wszytko ustawione (swiatla itp) z gory dzieki :) vorek--> tez mnie to denerwuje ("jak na mentala") :( nom rzeczywiscie podlogi to ty rosz piekne to jest twoj atut hyhyhy :D pozdro
bukovsky Napisano 5 Grudzień 2005 Napisano 5 Grudzień 2005 Ja bym tę scenkę wykadrował w sposób taki jak jest widoczny na miniaturce, skupił się na stoliczku, sztućcach, szmatkach i ładnych miseczkach z kurcakiem fsosie sodko kaśnym (cy piendziesiot, cienkuje) i to dopieścił. Wydaje mi się, że byłby to sposób na bardziej interesujący kadr. Pozdr
tweety Napisano 5 Grudzień 2005 Autor Napisano 5 Grudzień 2005 nielot: jasne. jak tylko wrócę do domu to zapodam widoczki :] bukovsky: w sumie to bardziej zależało mi na teście materiałów podłogi, ale ten pomysł też jest ciekawy. :) Pozdrawiam
bukovsky Napisano 5 Grudzień 2005 Napisano 5 Grudzień 2005 Podłoga moim zdaniem całkiem przyzwoita. Rozmyte i niewyraźne odbicie dobrze sugeruje, że powierzchnia jest lekko chropowata i wogóle :D. Teraz możesz popracować nad kompozycją scenki. Ja bym wywalił to malowidło z prawego górnego rogu, wtedy by się stworzyły takie 3 jakby horyzontalne obszary w scenie i dał zamiast tego cień jakiejś gejszy albo innej dziwki niosącej jedzenie tak by było widać, że niesie jakąś michę, a drzwiczki lekko uchylone są i widać paluchy na przykład. Za gejszą może być jakiś ninja zamachujący się mieczem na nią. Wtedy zaczyna się dziać jakaś historia, widz zaczyna myśleć co się stanie dalej, czy właściciel pałacu dostanie żarcie, czy widzi co się dzieje za oknem, czy zareaguje, a może jest w zmowie z ninją i nie zareaguje ? ;) Pozdr
Gordy Napisano 5 Grudzień 2005 Napisano 5 Grudzień 2005 Nie wiem czy to ja ale trochę cienie są za ziarniste. Do tego aerial light przydałoby sie więcej sampli by je wygładzić.
tweety Napisano 5 Grudzień 2005 Autor Napisano 5 Grudzień 2005 Podłoga moim zdaniem całkiem przyzwoita. Rozmyte i niewyraźne odbicie dobrze sugeruje, że powierzchnia jest lekko chropowata i wogóle :D. Teraz możesz popracować nad kompozycją scenki. Ja bym wywalił to malowidło z prawego górnego rogu, wtedy by się stworzyły takie 3 jakby horyzontalne obszary w scenie i dał zamiast tego cień jakiejś gejszy albo innej dziwki niosącej jedzenie tak by było widać, że niesie jakąś michę, a drzwiczki lekko uchylone są i widać paluchy na przykład. Za gejszą może być jakiś ninja zamachujący się mieczem na nią. Wtedy zaczyna się dziać jakaś historia, widz zaczyna myśleć co się stanie dalej, czy właściciel pałacu dostanie żarcie, czy widzi co się dzieje za oknem, czy zareaguje, a może jest w zmowie z ninją i nie zareaguje ? ;) Pozdr hehehe. to może od razu małą animkę? ale w sumie to ciekawy pomysł. można by użyć Physical SSS do tego cienia ninji i gejszy :) gordy: sampling standardowy 5/5. Pozdrawiam
nielot007 Napisano 6 Grudzień 2005 Napisano 6 Grudzień 2005 tweety :) czekam z pracy chyba juz wrociles ;P hehe
tweety Napisano 6 Grudzień 2005 Autor Napisano 6 Grudzień 2005 hehe. i znowu zapomniałem. starzeję się... :D
Rekomendowane odpowiedzi