Skocz do zawartości

Scena 3D: Small China Interior - MentalRay test.


tweety

Rekomendowane odpowiedzi

Witam witam :]

Poniższa scenka służyć miała bardziej celom testowym, ale powoli zrobiłem z niej taką małą chińską scenkę. Mam nadzieję, że nie wyszło to tragicznie - chociaż tu i ówdzie bym co nieco poprawił. :)

 

finalchinamax3d5fr7sr.jpg

 

trochę info:

Mental Ray

wszystkie materiały (poza pufą) to DGS z różnymi parametrami Shine

światła: 1x mrAreaSpot

czas renderingu: 00:34:12

 

C&C mile widziane (zwłaszcza jakieś wskazówki dotyczące materiałów) :)

 

Pozdrawiam

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

dzięki za komentarze.

co do "pufy" to faktycznie idzie do poprawki (miała być taka jakby mata bambusowa-ale nie wyszło).

pałeczki jak i misy są mahonionwe więc dlatego takie czarne.

co do ściany: niestety tak te ściany wyglądają więc lipa będzie z przerobieniem.

więcej poprawek nie zamierzam wprowadzać, bowiem już inny projekt pojawił się na horyzoncie.

 

p.s. Tweety to twój pierwszy finished od baaardzo długiego czasu, czyz nie?

 

a co? chciałeś żebym zalał forum boxami i scanline'owymi renderami? :D

 

Pozdrawiam

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tweety :)

moglbys pokazac z widoku top (najlepiej to z wszystkich) jak masz to wszytko ustawione (swiatla itp)

z gory dzieki :)

vorek--> tez mnie to denerwuje ("jak na mentala") :(

nom rzeczywiscie podlogi to ty rosz piekne to jest twoj atut hyhyhy :D

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tę scenkę wykadrował w sposób taki jak jest widoczny na miniaturce, skupił się na stoliczku, sztućcach, szmatkach i ładnych miseczkach z kurcakiem fsosie sodko kaśnym (cy piendziesiot, cienkuje) i to dopieścił. Wydaje mi się, że byłby to sposób na bardziej interesujący kadr.

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłoga moim zdaniem całkiem przyzwoita. Rozmyte i niewyraźne odbicie dobrze sugeruje, że powierzchnia jest lekko chropowata i wogóle :D. Teraz możesz popracować nad kompozycją scenki. Ja bym wywalił to malowidło z prawego górnego rogu, wtedy by się stworzyły takie 3 jakby horyzontalne obszary w scenie i dał zamiast tego cień jakiejś gejszy albo innej dziwki niosącej jedzenie tak by było widać, że niesie jakąś michę, a drzwiczki lekko uchylone są i widać paluchy na przykład. Za gejszą może być jakiś ninja zamachujący się mieczem na nią. Wtedy zaczyna się dziać jakaś historia, widz zaczyna myśleć co się stanie dalej, czy właściciel pałacu dostanie żarcie, czy widzi co się dzieje za oknem, czy zareaguje, a może jest w zmowie z ninją i nie zareaguje ? ;)

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłoga moim zdaniem całkiem przyzwoita. Rozmyte i niewyraźne odbicie dobrze sugeruje, że powierzchnia jest lekko chropowata i wogóle :D. Teraz możesz popracować nad kompozycją scenki. Ja bym wywalił to malowidło z prawego górnego rogu, wtedy by się stworzyły takie 3 jakby horyzontalne obszary w scenie i dał zamiast tego cień jakiejś gejszy albo innej dziwki niosącej jedzenie tak by było widać, że niesie jakąś michę, a drzwiczki lekko uchylone są i widać paluchy na przykład. Za gejszą może być jakiś ninja zamachujący się mieczem na nią. Wtedy zaczyna się dziać jakaś historia, widz zaczyna myśleć co się stanie dalej, czy właściciel pałacu dostanie żarcie, czy widzi co się dzieje za oknem, czy zareaguje, a może jest w zmowie z ninją i nie zareaguje ? ;)

 

Pozdr

 

hehehe. to może od razu małą animkę? ale w sumie to ciekawy pomysł. można by użyć Physical SSS do tego cienia ninji i gejszy :)

 

gordy: sampling standardowy 5/5.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności