max_1989 Napisano 6 Grudzień 2005 Napisano 6 Grudzień 2005 Witam. Zaczełem tworzyć animacje przeznaczoną na pewne święto dla pewnej osoby ... Bede potrzebował wielu porad itp :]. Animacja będzie tworzona pod piosenke. Gosi Andrzejewicz pt: "cud". 1 z 3 postaci : dziewczynka
Drakon Napisano 6 Grudzień 2005 Napisano 6 Grudzień 2005 Jeszcze się nieznam na renderowaniu i tym wszystkim .. ale jedyne co ci mogę poradzic to to ze pisze sie "będe" :D .... tak na początek :D taki mały żarcik :D ale pracka zajefajna jest :D
Lumpy Napisano 6 Grudzień 2005 Napisano 6 Grudzień 2005 Dziewczynka niezła jest, całkiem dobrze ci idzie modelowanie postaci. Po texcie piosenki można się domyślić fabuły ;) W każdym razie przemyśl to dobrze... Powodzenia
JmTm00 Napisano 10 Grudzień 2005 Napisano 10 Grudzień 2005 Fajne...tylko hm, bez urazy ale, od pasa w dol to dopiero dziewczynka jest ;)
Master Kiełbaster Napisano 10 Grudzień 2005 Napisano 10 Grudzień 2005 poduszka w spodniach to zabezpieczenie przed biciem pasem?
max_1989 Napisano 11 Grudzień 2005 Autor Napisano 11 Grudzień 2005 + jedna postać (wip) Póki co jestem na takim progresie pracy jak widać z tym, że dziewczynka ma już podłożony szkielet. Trzeba jeszcze troszke teksturek dorysować chłopcu, myśle że to już kwestia dzisiejszego dnia. Kilka odpowiedzi ... Lumpy - dzięki :) przemyślane juz jest i spisane ... jmtm00 - to jest "dziewczynka" a nie gwiazda rynku ... :) aczkolwiek zastanowie sie nad "powiększeniem" poniektórych miejsc. Master Kiełbaster - raczej nie :). Po prostu według mnie takie poduszki fajnie wyglądają. Ale co user to inny gust :). ... kilka pytań: 1. mając "zbipowaną" postać jak sie zabrać za mimike twarzy? 2. posiada ktoś jakieś wideotutoriale na temat animacji bipeda (opróc tych z exodus - art) na poziomie większego skomplikowania?
mr.funky Napisano 11 Grudzień 2005 Napisano 11 Grudzień 2005 czy aby ten chlopiec nie jest zabardzo napakowany? Na twoim miejscu wcisnalbym mu troche ta klatke i wyciagnal brzuch ( no i oczywiscie te bicepsy... :)
darkelf Napisano 11 Grudzień 2005 Napisano 11 Grudzień 2005 tamto u nich na twarzy nie jest skora. te modele to chyba malo skomplikowane bipedy. i mamnadzieje, ze te twarze to maja takie byc.
Baldack Napisano 11 Grudzień 2005 Napisano 11 Grudzień 2005 dziwnie to troche wyglada... moze dlatego ze nie lubie karyktor:|
Lukasz_D Napisano 12 Grudzień 2005 Napisano 12 Grudzień 2005 (Sorki max_1989 chyba się nie obrazisz ze zapytam w twoim wątku) czy do takiej postaci da się teraz przyporządkować Biped – macie jakieś tutki ?? a i jestem ciekawy jak wyjdzie ... animacja :P
Lumpy Napisano 12 Grudzień 2005 Napisano 12 Grudzień 2005 "przyporządkować Biped" chodzi o rig? zacznij od tutoriali, które dostajesz razem z maxem potem http://www.exodus-art.com - jak tylko zacznie działać
Master Kiełbaster Napisano 13 Grudzień 2005 Napisano 13 Grudzień 2005 robisz morphy i morphujesz. jest szansa że ruch ust wyjdzie w miarę podobnie jak w orginale :P F1- najbogatsze źródło tutków...
max_1989 Napisano 14 Grudzień 2005 Autor Napisano 14 Grudzień 2005 Więc troszke pracuje. W sumie już kończe scenke na której się będzie działa akcja. Jednak natknołem się na nieco dziwaczny problem podczas edytowania na psyhique. Przedstawiają go dwa obrazki poniżej dlaczego zgięcie na pierwszej ręce wygląda inaczej niż na drugiej chociaż mają takie same ustawienia PS: ten linki na bicepsie również mają takie same ustawienia. odpowiedzi :): master kiełbaster - nie mam helpa maxowego ... ale czas najwyższy sie zaopatrzyć.
max_1989 Napisano 16 Grudzień 2005 Autor Napisano 16 Grudzień 2005 Nikt mi nie pomógł z powyższym pytaniem ... ale mam kolejne. Otóż jak zmienić postawe postaci? Ustawiam kroki dla bipa ale wtedy dziewczynka chodzi jak kaczor. A chciałbym zmienić jej postawe na stałe a gdy ustawiam ją to już w następnej klatce znowu wygląda jak kaczor. Może wiecej wyjaśni tutaj obrazek: PS: wielkie podziękowania dla super oko za wiele cennych rad.
max_1989 Napisano 25 Grudzień 2005 Autor Napisano 25 Grudzień 2005 Wszyscy o tych cyckach ... a co do animacji to się tworzy powoli ale bardzo powoli. Mam dużo pracy a to robie w wolnych chwilach. Teraz doszła jeszcze bitwa więc nie będzie za częstych updatów.
zio_mal Napisano 25 Grudzień 2005 Napisano 25 Grudzień 2005 po pierwsze - cycki:) hehe po drugie glowa jak u ET :) po trzecie zabierajac sie za animacje jednak trzeba miec chodz podstawowa wiedze o animacji - widze ze tej tobie brakuje (nie wspomne juz o rigowaniu heh). wygalda jak kaczor? chodzi jak kaczor? i wyglada jak kaczor hehe obejrzyj sobie jak porusza sie czlowiek, nie tylko same nogi sie poruszaja i nie w lini prostej po jednej osi. moze bys zamiescil animacje chodu jak sie rusza, bo fota malo daje. no i sie zdecyduj, albo robisz ta animacje albo bitwe, robiac wszystko na raz nigdy nie skonczysz tego. animacja to dlugi proces wiec powodzenia. a jeszcze pod piosenke.
max_1989 Napisano 26 Grudzień 2005 Autor Napisano 26 Grudzień 2005 zio_mal ---> ad1. Ta postać po prostu taka ma być i dajcie spokój jej cyckom. ad2. jak wyżej ad3. Podstawową wiedze to mam napewno ... w obecnym progresie nie wygląda jak kaczor ale nie jest to wystarczające do pokazania, pozatym jakbyś przeczytal to co jest napisane nad tym kaczorkowatym obrazkiem to byś może zrozumiał dlaczego wygląda tak a nie inaczej :) animacja z bitwą sie nie wyklucza ... wbrew pozorom ta animacja będzie prosta. ok. 5 sekwencji ruchu na kazda postać czyli 10 sekwencji ruchu i to wszystko.
zio_mal Napisano 26 Grudzień 2005 Napisano 26 Grudzień 2005 wiesz ja tam widze screena jak stoi, i ze piszesz ze jak ustawiasz pozy to jest oki ale jak przechodzisz do nastepnej klatki to znow jak kaczor wyglada... na zdjeciu widze tylko jedna postawe... pokaz moze kilka screenow, w klatce z ustawiona poza i klatke w ktorej jak kaczor wyglada. bo mi ta fota duzo nie mowi, moze kto inny wie o co tobie chodzi. nie ma lepszego przykladu w pokazaniu problemu w animacji jak pokazanie wlasnie animacji z tym problemem.
Cruzh3r Napisano 26 Grudzień 2005 Napisano 26 Grudzień 2005 Jeżeli musisz mieć chód jakiś fajny to poszukaj jakichś mocapów i odtwórz. A tak to zajmij się ręcznie narazie tymi podstawowymi czynnościami(może będzie coś rękoma łapała itp.) Straszne oczy- kojarzą mi się z nauczycielką od angielskiego co kiedyś miałęm... Zadługa głowa przeskaluj poprostu. I szyja odchodzi od pleców skośnie do tyłu, niema tego lekkiego wgłębienia szyji. Pamiętam jak zrobiłeś modele do bitwy, tamte robiłeś rok temu a są o klase lepsze niż te tutaj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się