Napisano 6 Grudzień 200519 l Witam. Zaczełem tworzyć animacje przeznaczoną na pewne święto dla pewnej osoby ... Bede potrzebował wielu porad itp :]. Animacja będzie tworzona pod piosenke. Gosi Andrzejewicz pt: "cud". 1 z 3 postaci : dziewczynka
Napisano 6 Grudzień 200519 l Jeszcze się nieznam na renderowaniu i tym wszystkim .. ale jedyne co ci mogę poradzic to to ze pisze sie "będe" :D .... tak na początek :D taki mały żarcik :D ale pracka zajefajna jest :D
Napisano 6 Grudzień 200519 l Dziewczynka niezła jest, całkiem dobrze ci idzie modelowanie postaci. Po texcie piosenki można się domyślić fabuły ;) W każdym razie przemyśl to dobrze... Powodzenia
Napisano 10 Grudzień 200519 l Fajne...tylko hm, bez urazy ale, od pasa w dol to dopiero dziewczynka jest ;)
Napisano 11 Grudzień 200519 l Autor + jedna postać (wip) Póki co jestem na takim progresie pracy jak widać z tym, że dziewczynka ma już podłożony szkielet. Trzeba jeszcze troszke teksturek dorysować chłopcu, myśle że to już kwestia dzisiejszego dnia. Kilka odpowiedzi ... Lumpy - dzięki :) przemyślane juz jest i spisane ... jmtm00 - to jest "dziewczynka" a nie gwiazda rynku ... :) aczkolwiek zastanowie sie nad "powiększeniem" poniektórych miejsc. Master Kiełbaster - raczej nie :). Po prostu według mnie takie poduszki fajnie wyglądają. Ale co user to inny gust :). ... kilka pytań: 1. mając "zbipowaną" postać jak sie zabrać za mimike twarzy? 2. posiada ktoś jakieś wideotutoriale na temat animacji bipeda (opróc tych z exodus - art) na poziomie większego skomplikowania?
Napisano 11 Grudzień 200519 l czy aby ten chlopiec nie jest zabardzo napakowany? Na twoim miejscu wcisnalbym mu troche ta klatke i wyciagnal brzuch ( no i oczywiscie te bicepsy... :)
Napisano 11 Grudzień 200519 l tamto u nich na twarzy nie jest skora. te modele to chyba malo skomplikowane bipedy. i mamnadzieje, ze te twarze to maja takie byc.
Napisano 12 Grudzień 200519 l (Sorki max_1989 chyba się nie obrazisz ze zapytam w twoim wątku) czy do takiej postaci da się teraz przyporządkować Biped – macie jakieś tutki ?? a i jestem ciekawy jak wyjdzie ... animacja :P
Napisano 12 Grudzień 200519 l "przyporządkować Biped" chodzi o rig? zacznij od tutoriali, które dostajesz razem z maxem potem http://www.exodus-art.com - jak tylko zacznie działać
Napisano 13 Grudzień 200519 l robisz morphy i morphujesz. jest szansa że ruch ust wyjdzie w miarę podobnie jak w orginale :P F1- najbogatsze źródło tutków...
Napisano 14 Grudzień 200519 l Autor Więc troszke pracuje. W sumie już kończe scenke na której się będzie działa akcja. Jednak natknołem się na nieco dziwaczny problem podczas edytowania na psyhique. Przedstawiają go dwa obrazki poniżej dlaczego zgięcie na pierwszej ręce wygląda inaczej niż na drugiej chociaż mają takie same ustawienia PS: ten linki na bicepsie również mają takie same ustawienia. odpowiedzi :): master kiełbaster - nie mam helpa maxowego ... ale czas najwyższy sie zaopatrzyć.
Napisano 16 Grudzień 200519 l Autor Nikt mi nie pomógł z powyższym pytaniem ... ale mam kolejne. Otóż jak zmienić postawe postaci? Ustawiam kroki dla bipa ale wtedy dziewczynka chodzi jak kaczor. A chciałbym zmienić jej postawe na stałe a gdy ustawiam ją to już w następnej klatce znowu wygląda jak kaczor. Może wiecej wyjaśni tutaj obrazek: PS: wielkie podziękowania dla super oko za wiele cennych rad.
Napisano 25 Grudzień 200519 l Autor Wszyscy o tych cyckach ... a co do animacji to się tworzy powoli ale bardzo powoli. Mam dużo pracy a to robie w wolnych chwilach. Teraz doszła jeszcze bitwa więc nie będzie za częstych updatów.
Napisano 25 Grudzień 200519 l po pierwsze - cycki:) hehe po drugie glowa jak u ET :) po trzecie zabierajac sie za animacje jednak trzeba miec chodz podstawowa wiedze o animacji - widze ze tej tobie brakuje (nie wspomne juz o rigowaniu heh). wygalda jak kaczor? chodzi jak kaczor? i wyglada jak kaczor hehe obejrzyj sobie jak porusza sie czlowiek, nie tylko same nogi sie poruszaja i nie w lini prostej po jednej osi. moze bys zamiescil animacje chodu jak sie rusza, bo fota malo daje. no i sie zdecyduj, albo robisz ta animacje albo bitwe, robiac wszystko na raz nigdy nie skonczysz tego. animacja to dlugi proces wiec powodzenia. a jeszcze pod piosenke.
Napisano 26 Grudzień 200519 l Autor zio_mal ---> ad1. Ta postać po prostu taka ma być i dajcie spokój jej cyckom. ad2. jak wyżej ad3. Podstawową wiedze to mam napewno ... w obecnym progresie nie wygląda jak kaczor ale nie jest to wystarczające do pokazania, pozatym jakbyś przeczytal to co jest napisane nad tym kaczorkowatym obrazkiem to byś może zrozumiał dlaczego wygląda tak a nie inaczej :) animacja z bitwą sie nie wyklucza ... wbrew pozorom ta animacja będzie prosta. ok. 5 sekwencji ruchu na kazda postać czyli 10 sekwencji ruchu i to wszystko.
Napisano 26 Grudzień 200519 l wiesz ja tam widze screena jak stoi, i ze piszesz ze jak ustawiasz pozy to jest oki ale jak przechodzisz do nastepnej klatki to znow jak kaczor wyglada... na zdjeciu widze tylko jedna postawe... pokaz moze kilka screenow, w klatce z ustawiona poza i klatke w ktorej jak kaczor wyglada. bo mi ta fota duzo nie mowi, moze kto inny wie o co tobie chodzi. nie ma lepszego przykladu w pokazaniu problemu w animacji jak pokazanie wlasnie animacji z tym problemem.
Napisano 26 Grudzień 200519 l Jeżeli musisz mieć chód jakiś fajny to poszukaj jakichś mocapów i odtwórz. A tak to zajmij się ręcznie narazie tymi podstawowymi czynnościami(może będzie coś rękoma łapała itp.) Straszne oczy- kojarzą mi się z nauczycielką od angielskiego co kiedyś miałęm... Zadługa głowa przeskaluj poprostu. I szyja odchodzi od pleców skośnie do tyłu, niema tego lekkiego wgłębienia szyji. Pamiętam jak zrobiłeś modele do bitwy, tamte robiłeś rok temu a są o klase lepsze niż te tutaj
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto