Skocz do zawartości

"CUD" animacja WiP


max_1989

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

+ jedna postać (wip)

 

Póki co jestem na takim progresie pracy jak widać z tym, że dziewczynka ma już podłożony szkielet. Trzeba jeszcze troszke teksturek dorysować chłopcu, myśle że to już kwestia dzisiejszego dnia.

 

Kilka odpowiedzi ...

 

Lumpy - dzięki :) przemyślane juz jest i spisane ...

 

jmtm00 - to jest "dziewczynka" a nie gwiazda rynku ... :) aczkolwiek

zastanowie sie nad "powiększeniem" poniektórych miejsc.

 

Master Kiełbaster - raczej nie :). Po prostu według mnie takie poduszki fajnie wyglądają. Ale co user to inny gust :).

 

... kilka pytań:

 

1. mając "zbipowaną" postać jak sie zabrać za mimike twarzy?

2. posiada ktoś jakieś wideotutoriale na temat animacji bipeda (opróc tych z exodus - art) na poziomie większego skomplikowania?

 

 

 

 

44gc1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc troszke pracuje. W sumie już kończe scenke na której się będzie działa akcja. Jednak natknołem się na nieco dziwaczny problem podczas edytowania na psyhique. Przedstawiają go dwa obrazki poniżej

 

link18rk.th.jpg link22ws.th.jpg

dlaczego zgięcie na pierwszej ręce wygląda inaczej niż na drugiej chociaż mają takie same ustawienia PS: ten linki na bicepsie również mają takie same ustawienia.

 

odpowiedzi :):

 

master kiełbaster - nie mam helpa maxowego ... ale czas najwyższy sie zaopatrzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt mi nie pomógł z powyższym pytaniem ... ale mam kolejne. Otóż jak zmienić postawe postaci? Ustawiam kroki dla bipa ale wtedy dziewczynka chodzi jak kaczor. A chciałbym zmienić jej postawe na stałe a gdy ustawiam ją to już w następnej klatce znowu wygląda jak kaczor. Może wiecej wyjaśni tutaj obrazek:

 

kaczor1kl.th.jpg

 

PS: wielkie podziękowania dla super oko za wiele cennych rad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze - cycki:) hehe

po drugie glowa jak u ET :)

po trzecie zabierajac sie za animacje jednak trzeba miec chodz podstawowa wiedze o animacji - widze ze tej tobie brakuje (nie wspomne juz o rigowaniu heh).

wygalda jak kaczor? chodzi jak kaczor? i wyglada jak kaczor hehe

 

obejrzyj sobie jak porusza sie czlowiek, nie tylko same nogi sie poruszaja i nie w lini prostej po jednej osi. moze bys zamiescil animacje chodu jak sie rusza, bo fota malo daje.

 

no i sie zdecyduj, albo robisz ta animacje albo bitwe, robiac wszystko na raz nigdy nie skonczysz tego. animacja to dlugi proces wiec powodzenia. a jeszcze pod piosenke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zio_mal --->

 

ad1. Ta postać po prostu taka ma być i dajcie spokój jej cyckom.

ad2. jak wyżej

ad3. Podstawową wiedze to mam napewno ... w obecnym progresie nie wygląda jak kaczor ale nie jest to wystarczające do pokazania, pozatym jakbyś przeczytal to co jest napisane nad tym kaczorkowatym obrazkiem to byś może zrozumiał dlaczego wygląda tak a nie inaczej :)

 

animacja z bitwą sie nie wyklucza ... wbrew pozorom ta animacja będzie prosta. ok. 5 sekwencji ruchu na kazda postać czyli 10 sekwencji ruchu i to wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz ja tam widze screena jak stoi, i ze piszesz ze jak ustawiasz pozy to jest oki ale jak przechodzisz do nastepnej klatki to znow jak kaczor wyglada... na zdjeciu widze tylko jedna postawe... pokaz moze kilka screenow, w klatce z ustawiona poza i klatke w ktorej jak kaczor wyglada. bo mi ta fota duzo nie mowi, moze kto inny wie o co tobie chodzi.

nie ma lepszego przykladu w pokazaniu problemu w animacji jak pokazanie wlasnie animacji z tym problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli musisz mieć chód jakiś fajny to poszukaj jakichś mocapów i odtwórz. A tak to zajmij się ręcznie narazie tymi podstawowymi czynnościami(może będzie coś rękoma łapała itp.)

 

Straszne oczy- kojarzą mi się z nauczycielką od angielskiego co kiedyś miałęm...

Zadługa głowa przeskaluj poprostu.

I szyja odchodzi od pleców skośnie do tyłu, niema tego lekkiego wgłębienia szyji.

 

Pamiętam jak zrobiłeś modele do bitwy, tamte robiłeś rok temu a są o klase lepsze niż te tutaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności