Mrw1980 Napisano 8 Grudzień 2005 Napisano 8 Grudzień 2005 Hej wszystkim...wystawiałem juz część tej pracy w FINISHED WORKS ale podobno tu lepiej pasuje ,zdjęcia zrobione prosto z viewportu w 3Dsmaxie :
gutekfiutek Napisano 8 Grudzień 2005 Napisano 8 Grudzień 2005 dla mnie nazbyt sterylne - dodaj ślady użytkowania a będzie zdecydowanie lepiej dwa, że lufa jest kwadratowawa? nie wiem, mi nie pasuje 3 po co odbijać na uvmapie wszystkie części? "trochę" miejsca zmarnowałeś
HuMfrey Napisano 8 Grudzień 2005 Napisano 8 Grudzień 2005 wygląda świetnie, ma swój klimat! kwadratowa lufa też go tworzy, po pierwszym rzucie oka myślisz wow i o to przecież chodzi nie?
ftorek Napisano 8 Grudzień 2005 Napisano 8 Grudzień 2005 mi bardziej lezy w klimacie wfrp niz wowa :D
arcade Napisano 8 Grudzień 2005 Napisano 8 Grudzień 2005 tak sie zastanawiałem czy tu przeniesiesz :) IMHO mógłbyś oszczędzić jeszcze trochę poly na niej, ale i tak jest bardzo fajna, podoba mi się, profeska robota :) Powiedz jeszcze jakiego rozmiaru jest tekstura? gutek - z tego co wiem, to przy mapach normalnych nie używa się raczej "nakładania" map... Tzn jak zawsze zależy to od silnika, ale bezpieczniej jest jak mapy się na siebie nie nakładają, nie welduje się verteksów - ehh... nie mogę się wysłowić ale chyba wszyscy wiedzą o co mi chodzi. pozdro
Mrw1980 Napisano 8 Grudzień 2005 Autor Napisano 8 Grudzień 2005 no mogłem oszczędzić poligonów...ale nie robiłem tego modelu z myslą o włożeniu do jakiejś gry czy cuś, także można spokojnie jeszcze pare setek poligonów pousuwać...co do tekstur to tu tez zbytnio nie oszcędzałem - diffuse mapa - 4096x, a normalna 2048...wychodze z założenia że lepiej zrobic texture w wysokiej rozdzielczości bo zmniejszyć zawsze można później... ftorek - co to jest "wfrp" -że dobrze czy nie za bardzo?? :)
ftorek Napisano 8 Grudzień 2005 Napisano 8 Grudzień 2005 wfrp - znaczy ze jedwabiscie jak dla mnie :D - a dlatego ze wfrp to warhammer fantasy role play :D
trident Napisano 9 Grudzień 2005 Napisano 9 Grudzień 2005 Model klimatowy, siatki nie oceniam:) bo nie robione do LP, tekstura fajna jedynie te chieroglify mi nie leza, chaotycznie dla mnie to wyglada..
Mrw1980 Napisano 9 Grudzień 2005 Autor Napisano 9 Grudzień 2005 nie zabardzo w temacie siedzie - jaka to jest siatka która jest robiona do LP??..chodzi o trójkaty??
trident Napisano 9 Grudzień 2005 Napisano 9 Grudzień 2005 Chodzi oto zeby model wygladal jak najlepiej przy jak najmniejszej liczbie trojkatow. Wniosek taki ze jak robisz tylko zeby sobie scenke wyrenderowac to nie musisz sie martwic ze zbyt gesto z siatka zaszalales. A jak robisz do gry, to musisz oszczedzac na trojkatach, i wtedy mozna nazwac ze robisz Low Poly nawet jesli obiekt ma 10000 trojkatow..., ale nie ma w nim zmarnowanych trojkatow.
Mrw1980 Napisano 9 Grudzień 2005 Autor Napisano 9 Grudzień 2005 aaaa oto ci chodzi no to to wiem...ale tak jak wspominałem wcześniej model nie jest robiony z myslą o grze - chciałem poprostu zachowac pierwotną geometrie przy minimum poligonów lub trójkatów jak kto woli...tak na marginesie trójkatów jest coś około 3000..i jasne że można o wiele mniej ale kwadratowe modele LP powoli odchodzą w przeszłość...kiedyś modele LP to było kilkaset poligonów teraz LP to kilkatysięcy.
darkelf Napisano 10 Grudzień 2005 Napisano 10 Grudzień 2005 ja msyle, ze tekstura w pelni rekompensuje lekkie bledy w siatce. bo jest spok.
Hatred Napisano 10 Grudzień 2005 Napisano 10 Grudzień 2005 niom calkiem ladny :) troche sterylny jak juz ktos wspomnial :) ogolnei spoko robutka :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się