Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

dla mnie nazbyt sterylne - dodaj ślady użytkowania a będzie zdecydowanie lepiej

dwa, że lufa jest kwadratowawa? nie wiem, mi nie pasuje

3 po co odbijać na uvmapie wszystkie części? "trochę" miejsca zmarnowałeś

Napisano

tak sie zastanawiałem czy tu przeniesiesz :)

IMHO mógłbyś oszczędzić jeszcze trochę poly na niej, ale i tak jest bardzo fajna, podoba mi się, profeska robota :)

Powiedz jeszcze jakiego rozmiaru jest tekstura?

 

gutek - z tego co wiem, to przy mapach normalnych nie używa się raczej "nakładania" map... Tzn jak zawsze zależy to od silnika, ale bezpieczniej jest jak mapy się na siebie nie nakładają, nie welduje się verteksów - ehh... nie mogę się wysłowić ale chyba wszyscy wiedzą o co mi chodzi.

pozdro

Napisano

no mogłem oszczędzić poligonów...ale nie robiłem tego modelu z myslą o włożeniu do jakiejś gry czy cuś, także można spokojnie jeszcze pare setek poligonów pousuwać...co do tekstur to tu tez zbytnio nie oszcędzałem - diffuse mapa - 4096x, a normalna 2048...wychodze z założenia że lepiej zrobic texture w wysokiej rozdzielczości bo zmniejszyć zawsze można później...

 

ftorek - co to jest "wfrp" -że dobrze czy nie za bardzo?? :)

Napisano

Chodzi oto zeby model wygladal jak najlepiej przy jak najmniejszej liczbie trojkatow. Wniosek taki ze jak robisz tylko zeby sobie scenke wyrenderowac to nie musisz sie martwic ze zbyt gesto z siatka zaszalales. A jak robisz do gry, to musisz oszczedzac na trojkatach, i wtedy mozna nazwac ze robisz Low Poly nawet jesli obiekt ma 10000 trojkatow..., ale nie ma w nim zmarnowanych trojkatow.

Napisano

aaaa oto ci chodzi no to to wiem...ale tak jak wspominałem wcześniej model nie jest robiony z myslą o grze - chciałem poprostu zachowac pierwotną geometrie przy minimum poligonów lub trójkatów jak kto woli...tak na marginesie trójkatów jest coś około 3000..i jasne że można o wiele mniej ale kwadratowe modele LP powoli odchodzą w przeszłość...kiedyś modele LP to było kilkaset poligonów teraz LP to kilkatysięcy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności