mateusz_s Napisano 16 Styczeń 2006 Napisano 16 Styczeń 2006 Witam, Tutaj mozna sciagnac krótką 1,10min animację: http://www.galleryof3d.com/site/gal-anim.php?ID=122 milego ogladania, pozdrawiam...
krzyhhh Napisano 16 Styczeń 2006 Napisano 16 Styczeń 2006 hm.. naprawdę fajne :) podoba mi się ta rozpadająca się kobietka (swoją drogą w jakich softach jest ta animka ? ) jedyne co mi się nie podoba to te wstęgi... jakoś tak nie naturalnie się zachowują.. i te kolory pstrokate... kwestia gustu.. I coś jest jeszcze z tymi jej krokami.. chyba krzywo stawia stopy na tej desce, powinna chodzić na palcach :D ... i do tego dałeś jeszcze taki głośny stukot.. jak by tam na piętach lazła :) ale spoko Ogólnie robi dobre wrażenie.
kannu Napisano 16 Styczeń 2006 Napisano 16 Styczeń 2006 Jest dobrze :) Podoba mi sie . Napisz może coświęcej o sofcie , czasie produkcji, rendererze, czasie renderingu itp :) Bardzo fajnie i duzy plus ze doprowadziłeś to do końca. pozdrawiam i zycze powodzenia :)
kingwins Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 Jak dla mnie bomba. Laska idzie naprawdę spoko, jak czytam krytykę ludzi, którzy marudzą, stwierdzam że nie zrobili żadnej animki i nie mają o tym pojęcia. Wstążki to cloth z reactora? A rozpadająca się laska to Collision Spawn? Pozdrówka
hcpiter Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 No animka bardzo mi sie podoba ! materiały szklanych kostek wypas kroki kobitki jeszcze lepsze ! Gratulacje !
mateusz_s Napisano 17 Styczeń 2006 Autor Napisano 17 Styczeń 2006 Witam, soft: 3dmax8.0 (trial of course) czas: jakiś miesiac niecaly, troche sie spieszylem... render: mental ray, musze powiedziec niezle poradzil sobie z czasteczkami na koncu. czas render: roznie w zaleznosci od scenki - srednio jedna klatka ok. 2.40 min, niestety ograniczylem MR Motion Blur tylko do krotkich scenek bo z nim jedna klatka to okolo 8.00 min. .. zalezalo mi troche na czasie.... Natomiast przy użyciu Rapid Motion Blur czasem dochodzilo do jakis bledow. wstazki są z reactora. przy rozpadzie na czasteczki nie uzywalem Spawn-a i miedzy czasteczkowych kolizji bo sprzet niechcial wyrabiac za bardzo (za duzo czastek), tylko podstawy ParticleArray. tyla.... pozdrawiam...
SUPER_OkO Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 Przyjemnie sie to oglada, veri gute worken, masz jakies inne jeszcze animy nam do pokazania moze??
mateusz_s Napisano 17 Styczeń 2006 Autor Napisano 17 Styczeń 2006 na przykład ta: http://www.galleryof3d.com/site/gal-anim.php?ID=119 ale ona juz byla na forum kiedys tam...
zio_mal Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 nie no super toycar:) animacja laski tez bardzo dobra:) gratuluje! P.S. mam gdzies w szufladzie tego typu pojazd ale nie samochodzik a lokomotywke drewniana heh tak samo na takich kołach plastikowych jak guziki:)
zio_mal Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 obejrzalem wlasnie tez Espion, no coz jestem pod wrazeniem:) poruszanie sie postaci moze nie najlepsze i sztywne, ale to cyborgi wiec spoko, a w toycar widac ze nadrobiles zaleglosci z nawiazka z animacja postaci. w Espion podoba mi sie animacja glow i mimiki, nadrabia braki w animacji postaci:) i to duzo nadrabia bo jest naprawde dobra i szczegolowa. pewnie poswieciles duzo czasu na animacje mimiki twarzy i glowy. no i kamerki ladnie pracuja. jak na 6min filmu to kawal naprawde solidnej i dobrej roboty wykonales. w jakims konkursie moze to wystawiales? bo raczej bym sie zdziwil jakbys nie wystawial. brawo!:) jaki czas temu robiles Espion? czekam na kolejne:)
-=S3B=- Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 Naprawde fajna animka. Super Ci wyszly ruchy tej panienki. Bardzo plynne i naturalne. Pozdrawiam
mateusz_s Napisano 17 Styczeń 2006 Autor Napisano 17 Styczeń 2006 no dzieki... fajnie od czasu do czasu uslyszec dla odmiany cos milego... do "ZIO MAL"-a, możesz zajrzec tu: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=18576 pozdro dla wszystkich....
kannu Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 aaaa, to TY :) . No i fajnie . Wyciągnałeś wnioski z poprzedniej produkcji , zrobiłeś nową, lepszą, poprawiając i eliminujac przy tym niedociągnięcia z poprzedniej. Świetnie . ..no to czekam na coś nowego niedługo :))) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
deshu Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 No niezle niezle, sam bym takiego czegos nie zrobil napewno... Moim zdaniem mogles tylko zmiejszyc na mozliwie mala Col. Tolerance zeby ta wstazka splywala faktycznie po reku nie po niewiddzialnej grubszej reke:) Mam pytanko. Ta panienka jak sie stlukla... jak to zrobiles???
mateusz_s Napisano 18 Styczeń 2006 Autor Napisano 18 Styczeń 2006 No niezle niezle, sam bym takiego czegos nie zrobil napewno... Moim zdaniem mogles tylko zmiejszyc na mozliwie mala Col. Tolerance zeby ta wstazka splywala faktycznie po reku nie po niewiddzialnej grubszej reke:) Mam pytanko. Ta panienka jak sie stlukla... jak to zrobiles??? dosc prosty efekt... uzylem PArray, jako emitter ustawilem panienke (model progresywny low poly), dalem ok. 2000 czasteczek, pare ustawien, obiekty to kulki, deflectory, grawitacja i w sumie tyle, mozna by to jakos usprawnic jeszcze np. poprzez miedzyczasteczkwe kolizje pewnie lepiej by wygladalo ale sie piekielnie dlugi mi liczylo wiec dalem spokoj.... i tyla....
deshu Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 Gratuluje pomyslowosci, ja nigdy niczego z "fabula" nie moge zrobić :(
Czorny Napisano 26 Luty 2006 Napisano 26 Luty 2006 dobra jaj ma tylko takie pytanko hyhy troche dziwne jak zrobic zeby mi renderowalo caly filmik ?? daa sie to jakos automatycznie ustawic czy cos bo tak recznie klatka po klatce to raczej predzej kompa zniszcze :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się