Coruscant Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 To moja pierwsza praca 3D. Ucząc się z tutoriali dołączonych do programu (mniej więcej w połowie modelowania) wykonałem tą pracę. Używam 3DS Max 7, render zrobiony bez żadnych efektów typu Raytracer i dodatkowych tekstur. Czas renderowania: mgnienie oka :)
hkropinski Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 materialy przeciętne, model jest raczej w porządku, miecz może tak wyglądać, trochę słaby render, pozdr
deshu Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 eee! Ladnie! jezeli to pierwsza praca to szykuje sie talnet-boy(girl maybe) Model git. poczytaj troche tutoriali a'propos renderingu, moze wtedy z tej sceny wyjsc cos duzo lepszego.
Coruscant Napisano 20 Styczeń 2006 Autor Napisano 20 Styczeń 2006 Nie spodziewałem się tak ciepłego przyjęcia ;-). Dzięki Mam tylko jedno pytanie które mnie bardzo ciekawi. Ile Wam zajęło by robienie tego modelu? Bo niestety ja spędziłem nad nim około 5 godzin więc myślę, że to chyba trochę za długo :/
tweety Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 nie rób niczego na czas. nie zajedziesz tak długo. często dobry model (scenę) robi się nawet i kilka miesięcy. zawsze liczy się efekt końcowy. :) miecz jest niezły, mógłbyś pokazać jego siatkę? jaką techniką to zrobiłeś?
Coruscant Napisano 20 Styczeń 2006 Autor Napisano 20 Styczeń 2006 Jak robiłem? Hmm po 1 do elementów symetrycznych okrągłych używałem modyfikatora FDD cylindrycznego ale to były naprawdę maleńkie elementy, jeśli coś bylo "niestandardowego" jak np wycięcie na początku miecza to tworzyłem vertexami obiekt przeciwny a później wycinałem za pomocą Boolean'a. Ta chropowata powierzchnia na środku to tuba o dużej ilości polygonów, gdzie zaznaczałem co drugi z nich (w sumie ponad 800 polygonów do zaznaczenia) i zrobiłem modyfikator extrude. Więc właściwie używałem wyłącznie tego czego do tej pory nauczyłem się z help'a (do tematu z shelle'm na helikopterze).
Fargate Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 ladnie, przyjemnie, teraz tylko oswietlenie i bedzie z tego scenka na poziomie :) pozdro!
shadow007 Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 Materiały słabe - chyba standardowe z 3ds maxa 7. Co do polygonów, to sporo, ale osobiście uważam, że za dużo, można uzyskać taki sam efekt z mniejszą ilościa polygonów. Z tego co się nauczyłem, to lepiej nie używaj booleana. Lepiej low-poly modeling. Boolean czasem strasznie psuje siatke. Ogólnie ładnie wygląda. Ale popracuj nad materiałami. Acha, i jakiego renderu użyłeś? Moja ocena to 7/10. I nie patrz na czas robienia (chyba, że to speed-modeling:D) tylko na czas renderingu ;) .
Rekomendowane odpowiedzi