Coruscant Napisano 20 Styczeń 2006 Share Napisano 20 Styczeń 2006 To moja pierwsza praca 3D. Ucząc się z tutoriali dołączonych do programu (mniej więcej w połowie modelowania) wykonałem tą pracę. Używam 3DS Max 7, render zrobiony bez żadnych efektów typu Raytracer i dodatkowych tekstur. Czas renderowania: mgnienie oka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 20 Styczeń 2006 Share Napisano 20 Styczeń 2006 fajnie ;) .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 20 Styczeń 2006 Share Napisano 20 Styczeń 2006 materialy przeciętne, model jest raczej w porządku, miecz może tak wyglądać, trochę słaby render, pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 20 Styczeń 2006 Share Napisano 20 Styczeń 2006 eee! Ladnie! jezeli to pierwsza praca to szykuje sie talnet-boy(girl maybe) Model git. poczytaj troche tutoriali a'propos renderingu, moze wtedy z tej sceny wyjsc cos duzo lepszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coruscant Napisano 20 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 20 Styczeń 2006 Nie spodziewałem się tak ciepłego przyjęcia ;-). Dzięki Mam tylko jedno pytanie które mnie bardzo ciekawi. Ile Wam zajęło by robienie tego modelu? Bo niestety ja spędziłem nad nim około 5 godzin więc myślę, że to chyba trochę za długo :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 20 Styczeń 2006 Share Napisano 20 Styczeń 2006 nie rób niczego na czas. nie zajedziesz tak długo. często dobry model (scenę) robi się nawet i kilka miesięcy. zawsze liczy się efekt końcowy. :) miecz jest niezły, mógłbyś pokazać jego siatkę? jaką techniką to zrobiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coruscant Napisano 20 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 20 Styczeń 2006 Jak robiłem? Hmm po 1 do elementów symetrycznych okrągłych używałem modyfikatora FDD cylindrycznego ale to były naprawdę maleńkie elementy, jeśli coś bylo "niestandardowego" jak np wycięcie na początku miecza to tworzyłem vertexami obiekt przeciwny a później wycinałem za pomocą Boolean'a. Ta chropowata powierzchnia na środku to tuba o dużej ilości polygonów, gdzie zaznaczałem co drugi z nich (w sumie ponad 800 polygonów do zaznaczenia) i zrobiłem modyfikator extrude. Więc właściwie używałem wyłącznie tego czego do tej pory nauczyłem się z help'a (do tematu z shelle'm na helikopterze). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fargate Napisano 21 Styczeń 2006 Share Napisano 21 Styczeń 2006 ladnie, przyjemnie, teraz tylko oswietlenie i bedzie z tego scenka na poziomie :) pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Secator Napisano 22 Styczeń 2006 Share Napisano 22 Styczeń 2006 materiały słabe ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shadow007 Napisano 23 Styczeń 2006 Share Napisano 23 Styczeń 2006 Materiały słabe - chyba standardowe z 3ds maxa 7. Co do polygonów, to sporo, ale osobiście uważam, że za dużo, można uzyskać taki sam efekt z mniejszą ilościa polygonów. Z tego co się nauczyłem, to lepiej nie używaj booleana. Lepiej low-poly modeling. Boolean czasem strasznie psuje siatke. Ogólnie ładnie wygląda. Ale popracuj nad materiałami. Acha, i jakiego renderu użyłeś? Moja ocena to 7/10. I nie patrz na czas robienia (chyba, że to speed-modeling:D) tylko na czas renderingu ;) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi