Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

To moja pierwsza praca 3D. Ucząc się z tutoriali dołączonych do programu (mniej więcej w połowie modelowania) wykonałem tą pracę. Używam 3DS Max 7, render zrobiony bez żadnych efektów typu Raytracer i dodatkowych tekstur.

 

Czas renderowania: mgnienie oka :)

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

materialy przeciętne, model jest raczej w porządku, miecz może tak wyglądać, trochę słaby render, pozdr

Napisano

eee! Ladnie! jezeli to pierwsza praca to szykuje sie talnet-boy(girl maybe)

Model git. poczytaj troche tutoriali a'propos renderingu, moze wtedy z tej sceny wyjsc cos duzo lepszego.

Napisano
  • Autor

Nie spodziewałem się tak ciepłego przyjęcia ;-). Dzięki

 

Mam tylko jedno pytanie które mnie bardzo ciekawi. Ile Wam zajęło by robienie tego modelu? Bo niestety ja spędziłem nad nim około 5 godzin więc myślę, że to chyba trochę za długo :/

Napisano

nie rób niczego na czas. nie zajedziesz tak długo. często dobry model (scenę) robi się nawet i kilka miesięcy. zawsze liczy się efekt końcowy. :)

miecz jest niezły, mógłbyś pokazać jego siatkę? jaką techniką to zrobiłeś?

Napisano
  • Autor

Jak robiłem? Hmm po 1 do elementów symetrycznych okrągłych używałem modyfikatora FDD cylindrycznego ale to były naprawdę maleńkie elementy, jeśli coś bylo "niestandardowego" jak np wycięcie na początku miecza to tworzyłem vertexami obiekt przeciwny a później wycinałem za pomocą Boolean'a. Ta chropowata powierzchnia na środku to tuba o dużej ilości polygonów, gdzie zaznaczałem co drugi z nich (w sumie ponad 800 polygonów do zaznaczenia) i zrobiłem modyfikator extrude. Więc właściwie używałem wyłącznie tego czego do tej pory nauczyłem się z help'a (do tematu z shelle'm na helikopterze).

Napisano

ladnie, przyjemnie, teraz tylko oswietlenie i bedzie z tego scenka na poziomie :)

 

pozdro!

Napisano

Materiały słabe - chyba standardowe z 3ds maxa 7. Co do polygonów, to sporo, ale osobiście uważam, że za dużo, można uzyskać taki sam efekt z mniejszą ilościa polygonów.

Z tego co się nauczyłem, to lepiej nie używaj booleana. Lepiej low-poly modeling. Boolean czasem strasznie psuje siatke.

Ogólnie ładnie wygląda. Ale popracuj nad materiałami. Acha, i jakiego renderu użyłeś?

Moja ocena to 7/10. I nie patrz na czas robienia (chyba, że to speed-modeling:D) tylko na czas renderingu ;) .

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.