johnny00 Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 jest to moj pierwszy obiekt a w zasadzie kilka obiektow, stworzonych 3dsmax'sie a zajmuje sie ta tematyka od jakichs 2 tygodni:] katana sklada sie z ze splaszczonych cylindrow na koncu ktorych zastosowalem modyfikator bevel, a ostrze stworzylem za pomoca spline'ow i surface'a a nastepnie zmienilem id samego ostrza i dalem multi material.. chyba tak to sie zwie :] powtarzam jest to pierwsza nie abstrakcyjna rzecz ktora stworzylem ale krytyka jest mile widziana.. a bedzie tego troche
mrkrzysiek Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 witam na forum a co do pracki to tak słabo skadrowałeś materiały nieładne modele nie są skomplikowane no ale trzeba przyznać że jak na 2 tyg. zabawy maksem to jest nieźle
tweety Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 Uchwyt miecza nigdy nie jest z jednolitego metalu: sugeruję poprcować jeszcze nad tymi mieczami, zwłaszcza że jeśli to twój 2 tydzień z maxem to mały własny wip (work in progress) z pewnością ci się przyda. pozdrawiam
johnny00 Napisano 25 Styczeń 2006 Autor Napisano 25 Styczeń 2006 od jutra zabieram sie za modelowanie prawdziwej katany.. moze pobawie sie tez w tekstury.. w kazdym razie zrobie z tego wiekszy projekt
ognisty Napisano 26 Styczeń 2006 Napisano 26 Styczeń 2006 2 tyg? ja nie wiem jak to ludzie robią, ja po 2 tygodniach umialem co najwyżej kilka boxów postawić ;| a co do pracki to jakoś blado, kiepsko, no ale na start dobrze :)
Shogun 3D Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 Mniejsza już o tekstury itd... ale kompozycję zwaliłeś popisowo...
miwt Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 jak poprzednicy pierwsza co to wcale materialy sie nie rzucaja ale kadr....jest naprawde kiepski...zrob jakis inny i najlepiej umiesc a no i troszke materialy wypadalo by podrasowac bo nie sa za dobre...powodzenia zycze:)
nielot007 Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 sorki ale wyglada mi to na dlugopisy badz olowki :) pozdro
hkropinski Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 materiał, render i światło słabiutkie, model - za duzo to tutaj niepomodelowales... pozdr
Gacu666 Napisano 29 Styczeń 2006 Napisano 29 Styczeń 2006 Tak się lekko wetnę. Jak na 2 tygodnie to myślę, że bardzo dobrze :). Jednak przy ogólnym rozrachunku to średniawo. Nie dość, że to nie jest katana (katana jak widać ma ostrze zagięte), to jest to jakiś rodzaj Ninja-to bardziej. Dwa, że pochwa jest strasznie odblaskowa, sugeruje ze to metal, więc bylaby strasznie ciężka, no ale to mały szczegół ;). Zmien teksture na bambus albo drewno i zobaczysz, że będzie zupełnie inaczej wyglądało ;D. Keep it up, katany uwielbiam, więc będę ciebie obserwował :D.
mort Napisano 29 Styczeń 2006 Napisano 29 Styczeń 2006 ano stanowczo powodzenia, moze spróbuj jeszcze dodać hamon i wszelkie ine ważne elementy..też ostatnio sobie jakąś katankę dłubałem, jak coś wyjdzie to może wrzucę :) pozdro i powodzenia, I'll be watchin you..
johnny00 Napisano 31 Styczeń 2006 Autor Napisano 31 Styczeń 2006 w tej chwili bawie sie nowym mieczykiem.. juz bardziej katano'podobnym lecz ucze sie jeszcze oswietlenia no i rendera.. nie wiem za bardzo czym to oswietlic.. mapa HDRi? w kazdym razie jak juz uda mi sie to jakotako oswietlic to dorobie caly "zestaw" do katany :]
Rekomendowane odpowiedzi